"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پایان هفته دیگر در راه است .
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود.
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
Parichehreh
Sina Sarlak
روز و شب گریم به یاد خاطرات تو
راحت جان تو بودی عشق پنهان تو بودی
@adelehz
کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی یه کبوتر ازبعضی ها بهتر بلده با خانوما چجوری رفتارکنه
:|
@adelehz
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
دخترها
گاهی چه مظلومند..
مردبودن برای یک دختر
گاهی مهمترین اتفاق تاریخ میتواند
باشد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زیباترین
ارایش یک دختر لبخندش است.
تصویر:دخترکان زیبای افغان
@adelehz
1
صبح است
و اتفاق خاصی ست
میتوان دوباره نفس کشید ...
چیزی که خیلی ها دیگر نمی توانند
@adelehz
یادش گلی
وسط مرداب غم گرفته دلم ...
@adelehz
میگویند خداوند برکتش را صبح ها
بین بندگان تقسیم میکند.
اگر صبح زودتر بیدارشوی میتوانی خوش برکت تر باشی ...
همین است که صبحها زیباترند..
صبح بخیر
@adelehz
بعضی چیزها اگر گم شوند
هرگز پیدا نمی شوند ..
مثل کودکی
@adelehz
اینکه بعد از مدتها بفهمی
کسی را که دوست داشتی
یک اشتباه بزرگ بوده است
شبیه همان ماندن توی سرمای سخت بهمن سالها قبل توی پیکان بی بخاریست..
سرد و تلخ و ناارام.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔 ملیکا پ.ن خیلی غم بزرگیه😔 @adelehz
اعتراف میکنم سادگی و مهربونی بیش از حدم باعث شد برا کسی وقت بزارم ک ذره ای ارزش نداشت!
فاطمه
پ.ن امیدوارم مهربونها راه زندگی تو پیدا کنند😊
@adelehz
در حوض اب کوچلوی جلوی اداره اموزش دانشگاه زیراین افتاب براق کفشهایم را درمی اورم و پاهایم راتوی اب فرو میبرم .چون دلخوشی های ساده را نباید درزندگی ازدست داد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz