خوب است که خاطرات با چشم دیده نمی شوند وگرنه بااین حجم عظیمی که در دلمان که در ذهنمان انباشته شده چه میکردیم!به دیگران چه پاسخی میدادیم؟
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔 ع.ع پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت @adelehz
اعتراف میکنم که ز درد عشق
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پایان هفته دیگر در راه است .
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میشه این و دوست نداشت؟
@adelehz
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود.
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
میگویند خداوند برکتش را صبح ها
بین بندگان تقسیم میکند.
اگر صبح زودتر بیدارشوی میتوانی خوش برکت تر باشی ...
همین است که صبحها زیباترند..
صبح بخیر
@adelehz
بین بندگان تقسیم میکند.
اگر صبح زودتر بیدارشوی میتوانی خوش برکت تر باشی ...
همین است که صبحها زیباترند..
صبح بخیر
@adelehz
اینکه بعد از مدتها بفهمی
کسی را که دوست داشتی
یک اشتباه بزرگ بوده است
شبیه همان ماندن توی سرمای سخت بهمن سالها قبل توی پیکان بی بخاریست..
سرد و تلخ و ناارام.
#عادله_زمانی
@adelehz
کسی را که دوست داشتی
یک اشتباه بزرگ بوده است
شبیه همان ماندن توی سرمای سخت بهمن سالها قبل توی پیکان بی بخاریست..
سرد و تلخ و ناارام.
#عادله_زمانی
@adelehz