خوشبختی یعنی موهای طلایی مادرتو ببافی
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم بعد از سالها درمان و رشد دوباره موهایم؛از محبت کردن خسته نشم و بازهم محبت کنم ؛فقط خوبیهارا ببینم و فهمیدم دنیا ارزش یک لحظه ناراحت بودن را ندارد.جمله دوستت دارم را بارها و بارها به زبان بیاورم شاید دیگر فرصتی در کار نباشد. 🌹لیلا پ.ن لیلای عزیز…
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔
ع.ع
پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت
@adelehz
ع.ع
پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی ادمهای خیلی بزرگ حتی ادمهای خیلی قوی گاهی نیاز دارند یک نفر کنارشان باشد .و بهشان اطمینان بدهد که همه چیز درست میشود.
مثلا یک دخترکوچلو کنار یک بابای خسته❤️
@adelehz
مثلا یک دخترکوچلو کنار یک بابای خسته❤️
@adelehz
خوب است که خاطرات با چشم دیده نمی شوند وگرنه بااین حجم عظیمی که در دلمان که در ذهنمان انباشته شده چه میکردیم!به دیگران چه پاسخی میدادیم؟
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔 ع.ع پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت @adelehz
اعتراف میکنم که ز درد عشق
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پایان هفته دیگر در راه است .
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میشه این و دوست نداشت؟
@adelehz
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود.
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz