"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه... سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم نازنین پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه @adelehz
اعتراف میکنم بعد از سالها درمان و رشد دوباره موهایم؛از محبت کردن خسته نشم و بازهم محبت کنم ؛فقط خوبیهارا ببینم و فهمیدم دنیا ارزش یک لحظه ناراحت بودن را ندارد.جمله دوستت دارم را بارها و بارها به زبان بیاورم شاید دیگر فرصتی در کار نباشد.
🌹لیلا
پ.ن لیلای عزیز قطعا بی نظیر ترین مفهوم زندگی را پیدا کردی ...پس انسان بی نظیری هستی
@adelehz
مهستی دنباله چی میگردی
@adelehz
ازبس شکوندی تو دلش رو
گریوندی چشمای خوشگلش رو
شروع کن
خداوند همیشه اول و اخر خط
منتظرت ایستاده است.
@adelehz
خوشبختی یعنی موهای طلایی مادرتو ببافی
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی ادمهای خیلی بزرگ حتی ادمهای خیلی قوی گاهی نیاز دارند یک نفر کنارشان باشد .و بهشان اطمینان بدهد که همه چیز درست میشود.
مثلا یک دخترکوچلو کنار یک بابای خسته❤️
@adelehz
اعتراف میکنم
دیگر
عاشقت
نیستم.
@adelehz
خوب است که خاطرات با چشم دیده نمی شوند وگرنه بااین حجم عظیمی که در دلمان که در ذهنمان انباشته شده چه میکردیم!به دیگران چه پاسخی میدادیم؟
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔 ع.ع پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت @adelehz
اعتراف میکنم که ز درد عشق
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
یک روز شما برای دیگران تبدیل به یک خاطره میشوید
سعی کنید یکی از خوبهایش باشید.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پایان هفته دیگر در راه است .
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود.
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
Parichehreh
Sina Sarlak
روز و شب گریم به یاد خاطرات تو
راحت جان تو بودی عشق پنهان تو بودی
@adelehz
کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی یه کبوتر ازبعضی ها بهتر بلده با خانوما چجوری رفتارکنه
:|
@adelehz
اعتراف میکنم که عاشقانه هامون یه دروغ دوست داشتنیه و من هیچ وقت دوسش ندارم و نداشتم.حتی بعد از یک شام رمانتیک ...😔😔
ملیکا
پ.ن خیلی غم بزرگیه😔
@adelehz
دخترها
گاهی چه مظلومند..
مردبودن برای یک دختر
گاهی مهمترین اتفاق تاریخ میتواند
باشد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زیباترین
ارایش یک دختر لبخندش است.
تصویر:دخترکان زیبای افغان
@adelehz
1