"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم که تو یه دوره از رژیم غذایی، یه برش پیتزا رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد.. ناهید پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود. @adelehz
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه...
سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
نازنین
پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه
@adelehz
نامه دهم
پسرک کوچلوی نازنینم سلام
این دهمین نامه ایست که برایت مینویسم البته هنوز خیلی کم است.من برایت هفتادهزارنامه در دلم دارم ..
این روزها مدام اخبار گم شدن بچه های کوچلو به گوشم می رسد..این خوب بدترین خبری ست که میتوان بعد از خبر جنگ شنید .اصلا گم شدن برای بچه های کوچلو خوب نیست و پسرم شما کوچلوها هرگز نباید گم بشوید ..
گم شدن البته گاهی لازم است اما نه برای کوچک تر ها ...
پسرم وقتی بزرگتر شوی باید برای بعضی روزهای ابری زندگیت که احتمال باران دارد یک جای خصوصی پیدا کنی .یک گوشه دنج میتواند کافه ای باشد که هیچ کس ادرسش را نداشته باشد یا باغ کوچک و پردرختی که فقط خودت ازوجودش خبر داری .میتواند یک کوهپایه دورافتاده و دنج باشد یا حتی کلبه ای روستایی در یک شهر کوچک خوش اب وهوا ...تا دران روز ابری زندگیت فارغ از همه چیز بروی و دران جا باخیال راحت از انظار انها که اذیتت کردند گم شوی ...عزیزم گم شدن برای ادم بزرگها اصولا چیز خیلی بدی نیست مدتی اگر ادم گم شود اگر در دسترس نباشد اگر فرصت کند به خودش و دلش برسد .خیلی خوب است .این طوری مجبور نیستی به ادمها به خاطر ابری بودنت توضیح پس بدهی و این موفقیت بزرگی ست.میتوانی در پناه گاهت کتاب بخوانی فیلم ببینی ..از طبیعیت لذت ببری و خودت هر غذایی که دوس داشتی را بپزی و فقط به خودت فکر کنی و خودت
گم شدن البته فقط برای ادم بزرگها خوب است آن هم گاهی وقتها و به مدت کوتاه
وگرنه هیچ بچه ای حق گم شدن ندارد.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
ما برای هم ساخته شده بودیم
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
تو نیستی که ببینی چگونه می‌گردد
نسیم روحِ تو در باغِ بی‌جوانه‌ی من

#فریدون_مشیری
@adelehz
یه نفر قراره
یه جایی
خیلی خوشحال بشه 😊
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه... سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم نازنین پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه @adelehz
اعتراف میکنم بعد از سالها درمان و رشد دوباره موهایم؛از محبت کردن خسته نشم و بازهم محبت کنم ؛فقط خوبیهارا ببینم و فهمیدم دنیا ارزش یک لحظه ناراحت بودن را ندارد.جمله دوستت دارم را بارها و بارها به زبان بیاورم شاید دیگر فرصتی در کار نباشد.
🌹لیلا
پ.ن لیلای عزیز قطعا بی نظیر ترین مفهوم زندگی را پیدا کردی ...پس انسان بی نظیری هستی
@adelehz
مهستی دنباله چی میگردی
@adelehz
ازبس شکوندی تو دلش رو
گریوندی چشمای خوشگلش رو
شروع کن
خداوند همیشه اول و اخر خط
منتظرت ایستاده است.
@adelehz
خوشبختی یعنی موهای طلایی مادرتو ببافی
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی ادمهای خیلی بزرگ حتی ادمهای خیلی قوی گاهی نیاز دارند یک نفر کنارشان باشد .و بهشان اطمینان بدهد که همه چیز درست میشود.
مثلا یک دخترکوچلو کنار یک بابای خسته❤️
@adelehz
اعتراف میکنم
دیگر
عاشقت
نیستم.
@adelehz
خوب است که خاطرات با چشم دیده نمی شوند وگرنه بااین حجم عظیمی که در دلمان که در ذهنمان انباشته شده چه میکردیم!به دیگران چه پاسخی میدادیم؟
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔 ع.ع پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت @adelehz
اعتراف میکنم که ز درد عشق
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
یک روز شما برای دیگران تبدیل به یک خاطره میشوید
سعی کنید یکی از خوبهایش باشید.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پایان هفته دیگر در راه است .
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود.
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
Parichehreh
Sina Sarlak
روز و شب گریم به یاد خاطرات تو
راحت جان تو بودی عشق پنهان تو بودی
@adelehz
کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz