"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم که تو یه دوره از رژیم غذایی، یه برش پیتزا رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد.. ناهید پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود. @adelehz
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه...
سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
نازنین
پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه
@adelehz
سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
نازنین
پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه
@adelehz
نامه دهم
پسرک کوچلوی نازنینم سلام
این دهمین نامه ایست که برایت مینویسم البته هنوز خیلی کم است.من برایت هفتادهزارنامه در دلم دارم ..
این روزها مدام اخبار گم شدن بچه های کوچلو به گوشم می رسد..این خوب بدترین خبری ست که میتوان بعد از خبر جنگ شنید .اصلا گم شدن برای بچه های کوچلو خوب نیست و پسرم شما کوچلوها هرگز نباید گم بشوید ..
گم شدن البته گاهی لازم است اما نه برای کوچک تر ها ...
پسرم وقتی بزرگتر شوی باید برای بعضی روزهای ابری زندگیت که احتمال باران دارد یک جای خصوصی پیدا کنی .یک گوشه دنج میتواند کافه ای باشد که هیچ کس ادرسش را نداشته باشد یا باغ کوچک و پردرختی که فقط خودت ازوجودش خبر داری .میتواند یک کوهپایه دورافتاده و دنج باشد یا حتی کلبه ای روستایی در یک شهر کوچک خوش اب وهوا ...تا دران روز ابری زندگیت فارغ از همه چیز بروی و دران جا باخیال راحت از انظار انها که اذیتت کردند گم شوی ...عزیزم گم شدن برای ادم بزرگها اصولا چیز خیلی بدی نیست مدتی اگر ادم گم شود اگر در دسترس نباشد اگر فرصت کند به خودش و دلش برسد .خیلی خوب است .این طوری مجبور نیستی به ادمها به خاطر ابری بودنت توضیح پس بدهی و این موفقیت بزرگی ست.میتوانی در پناه گاهت کتاب بخوانی فیلم ببینی ..از طبیعیت لذت ببری و خودت هر غذایی که دوس داشتی را بپزی و فقط به خودت فکر کنی و خودت
گم شدن البته فقط برای ادم بزرگها خوب است آن هم گاهی وقتها و به مدت کوتاه
وگرنه هیچ بچه ای حق گم شدن ندارد.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
پسرک کوچلوی نازنینم سلام
این دهمین نامه ایست که برایت مینویسم البته هنوز خیلی کم است.من برایت هفتادهزارنامه در دلم دارم ..
این روزها مدام اخبار گم شدن بچه های کوچلو به گوشم می رسد..این خوب بدترین خبری ست که میتوان بعد از خبر جنگ شنید .اصلا گم شدن برای بچه های کوچلو خوب نیست و پسرم شما کوچلوها هرگز نباید گم بشوید ..
گم شدن البته گاهی لازم است اما نه برای کوچک تر ها ...
پسرم وقتی بزرگتر شوی باید برای بعضی روزهای ابری زندگیت که احتمال باران دارد یک جای خصوصی پیدا کنی .یک گوشه دنج میتواند کافه ای باشد که هیچ کس ادرسش را نداشته باشد یا باغ کوچک و پردرختی که فقط خودت ازوجودش خبر داری .میتواند یک کوهپایه دورافتاده و دنج باشد یا حتی کلبه ای روستایی در یک شهر کوچک خوش اب وهوا ...تا دران روز ابری زندگیت فارغ از همه چیز بروی و دران جا باخیال راحت از انظار انها که اذیتت کردند گم شوی ...عزیزم گم شدن برای ادم بزرگها اصولا چیز خیلی بدی نیست مدتی اگر ادم گم شود اگر در دسترس نباشد اگر فرصت کند به خودش و دلش برسد .خیلی خوب است .این طوری مجبور نیستی به ادمها به خاطر ابری بودنت توضیح پس بدهی و این موفقیت بزرگی ست.میتوانی در پناه گاهت کتاب بخوانی فیلم ببینی ..از طبیعیت لذت ببری و خودت هر غذایی که دوس داشتی را بپزی و فقط به خودت فکر کنی و خودت
گم شدن البته فقط برای ادم بزرگها خوب است آن هم گاهی وقتها و به مدت کوتاه
وگرنه هیچ بچه ای حق گم شدن ندارد.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ما برای هم ساخته شده بودیم
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه... سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم نازنین پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه @adelehz
اعتراف میکنم بعد از سالها درمان و رشد دوباره موهایم؛از محبت کردن خسته نشم و بازهم محبت کنم ؛فقط خوبیهارا ببینم و فهمیدم دنیا ارزش یک لحظه ناراحت بودن را ندارد.جمله دوستت دارم را بارها و بارها به زبان بیاورم شاید دیگر فرصتی در کار نباشد.
🌹لیلا
پ.ن لیلای عزیز قطعا بی نظیر ترین مفهوم زندگی را پیدا کردی ...پس انسان بی نظیری هستی
@adelehz
🌹لیلا
پ.ن لیلای عزیز قطعا بی نظیر ترین مفهوم زندگی را پیدا کردی ...پس انسان بی نظیری هستی
@adelehz
خوشبختی یعنی موهای طلایی مادرتو ببافی
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم بعد از سالها درمان و رشد دوباره موهایم؛از محبت کردن خسته نشم و بازهم محبت کنم ؛فقط خوبیهارا ببینم و فهمیدم دنیا ارزش یک لحظه ناراحت بودن را ندارد.جمله دوستت دارم را بارها و بارها به زبان بیاورم شاید دیگر فرصتی در کار نباشد. 🌹لیلا پ.ن لیلای عزیز…
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔
ع.ع
پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت
@adelehz
ع.ع
پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حتی ادمهای خیلی بزرگ حتی ادمهای خیلی قوی گاهی نیاز دارند یک نفر کنارشان باشد .و بهشان اطمینان بدهد که همه چیز درست میشود.
مثلا یک دخترکوچلو کنار یک بابای خسته❤️
@adelehz
مثلا یک دخترکوچلو کنار یک بابای خسته❤️
@adelehz
خوب است که خاطرات با چشم دیده نمی شوند وگرنه بااین حجم عظیمی که در دلمان که در ذهنمان انباشته شده چه میکردیم!به دیگران چه پاسخی میدادیم؟
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
خوب است که کسی نمیبینددرون انار دلمان را
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم هنوز نتونستم فراموشش کنم هرروز پروفایلشو چک میکنم💔 ع.ع پ.ن برات ارزو میکنم اگه به نفعته نصیبت بشه واگرنه فراموشت @adelehz
اعتراف میکنم که ز درد عشق
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
حالی دگرم لیک که دل بی رحم در این دوره به کار آید و بس
چون هم غم گرگ دهد رنجش
و هم غصه ی میش
سالار
پ.ن 😔
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک پایان هفته دیگر در راه است .
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
روزها خیلی سریع میگذرند
ولی ان چیزی که عبور میکند
نه روزها
که فرصت ما برای زندگی کردن است.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
میشه این و دوست نداشت؟
@adelehz
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود.
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
اما یادم می ایدکه بخاطر خودت وحرفهایت چه عذابی کشیدم .اینکه تاچه حد بامن بی رحم بودی
فراموشت میکنم،دلتنگی ام را قورت میدهم و به بقیه زندگی ادامه میدهم.
#عادله_زمانی
کوچه پس کوچه های قدیمی
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz
کوچه باغ های قدیمی
چقدر خاطره ...چقدر محبت ..چقدر دوست داشتن های واقعی ..همیشه هم چیزهای نو خوب نیستند.
@adelehz