"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست.. شیوا پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست. @adelehz
اعتراف میکنم سالهاست عشقی رو درسینه ام دارم اما غرورم اجازه نمیده بهش بگم .
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
هرشب قبل ازخواب
غم هایتان را زمین بگذارید
وخدا رابغل بگیرید.
شب خوش❤️
@adelehz
رفتن آخرین سلاح هر آدمی ست.
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گل فقط یک شی نیست
گل سبکی برای زندگیست .
@adelehz
من اگرخدابودم
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
من میمیرم برای دوشاخه گلی که میخرم و برای بهترینهایم میبرم .کوچک است گران نیست اما اندازه یک دنیا می ارزد..
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
دبیرستانی که بودم ..هرسال همشاگردی هایی داشتم که بی دلیل با من مشکل داشتند .خودم البته نمیفهمیدم چرا؟من شاگرد درس خوان و منظمی بودم که بامعلمها رابطه خوبی داشت اکیپی از دوستان خودم را داشتم و طبق عادتی که ازبچگی داشتم پرحرف و پرانرژی ..اما بااین حال بازهم بعضی ها مرا دوست نداشتند ..در تمام ان سالها بیاد نمی اورم که من هم بی دلیل از کسی متنفر باشم .بودند ادمهایی که برایم بودن و نبودنشان فرقی نداشت اما دوست نداشتن بی دلیل ...نه هرگز
حتی ادمهایی که ازارم را داده بودند را نیز فقط دوست نداشتم اما تنفر نه
حالا که مدتها ازان موقع ها میگذرد گاهی همان همکلاسی ها را درکوچه و خیابان میبینم از کنارم رد میشوند بدون اینکه حتی مرا از پشت ان عینک افتابی بزرگ بشناسند اما من خوب چهره ها را یادم می ماند.خیلی هایشان چشمانشان برق شادی ندارد.وقتی سنگین ازکنارم عبور میکنند به این فکر میکنم که چرا ادمی باید انقدر درمانده باشد که بی دلیل با کسی خوب نباشد .چرا ادمی قلبش آنقدر باید کوچک باشد که نتواند ادمهای زیادی را دران نگاه دارد .
و دلم بیشتر برایشان می سوزد..
برای ادمهایی که این چنین اند در زندگی تان فقط دل بسوزانید ..عبور کنید و بروید و بدانید شما به مقصد خواهید رسید اما انها باان کوله بار سنگین و متعفن کینه و نامهربانی هایشان هرگز...
#عادله_زمانی
@adelehz
1
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم قرار گذاشتن باهاش اشتباهه اما اشتباه شیرینیه . سحر پ.ن😊 @adelehz
اعتراف میکنم که تو یه دوره از رژیم غذایی، یه برش پیتزا
رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد..
ناهید
پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود.
@adelehz
@adelehz
روزتان پرنور ....
در نقطه ای از زمان یاد خواهی گرفت که تنها رسالت تودر زندگی لذت بردن از لحظه هاست.
واگر بپرسی پس نگرانی برای چیزهای مختلف چه؟بایدبگویم که انها را فقط به خدا بسپار وبه رسالتت ادامه بده
#خوشبختی_آسان_است
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم که تو یه دوره از رژیم غذایی، یه برش پیتزا رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد.. ناهید پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود. @adelehz
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه...
سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
نازنین
پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه
@adelehz
نامه دهم
پسرک کوچلوی نازنینم سلام
این دهمین نامه ایست که برایت مینویسم البته هنوز خیلی کم است.من برایت هفتادهزارنامه در دلم دارم ..
این روزها مدام اخبار گم شدن بچه های کوچلو به گوشم می رسد..این خوب بدترین خبری ست که میتوان بعد از خبر جنگ شنید .اصلا گم شدن برای بچه های کوچلو خوب نیست و پسرم شما کوچلوها هرگز نباید گم بشوید ..
گم شدن البته گاهی لازم است اما نه برای کوچک تر ها ...
پسرم وقتی بزرگتر شوی باید برای بعضی روزهای ابری زندگیت که احتمال باران دارد یک جای خصوصی پیدا کنی .یک گوشه دنج میتواند کافه ای باشد که هیچ کس ادرسش را نداشته باشد یا باغ کوچک و پردرختی که فقط خودت ازوجودش خبر داری .میتواند یک کوهپایه دورافتاده و دنج باشد یا حتی کلبه ای روستایی در یک شهر کوچک خوش اب وهوا ...تا دران روز ابری زندگیت فارغ از همه چیز بروی و دران جا باخیال راحت از انظار انها که اذیتت کردند گم شوی ...عزیزم گم شدن برای ادم بزرگها اصولا چیز خیلی بدی نیست مدتی اگر ادم گم شود اگر در دسترس نباشد اگر فرصت کند به خودش و دلش برسد .خیلی خوب است .این طوری مجبور نیستی به ادمها به خاطر ابری بودنت توضیح پس بدهی و این موفقیت بزرگی ست.میتوانی در پناه گاهت کتاب بخوانی فیلم ببینی ..از طبیعیت لذت ببری و خودت هر غذایی که دوس داشتی را بپزی و فقط به خودت فکر کنی و خودت
گم شدن البته فقط برای ادم بزرگها خوب است آن هم گاهی وقتها و به مدت کوتاه
وگرنه هیچ بچه ای حق گم شدن ندارد.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
ما برای هم ساخته شده بودیم
این را از زمانی فهمیدم
که بعد تو هزاران فنجان چای ریختم و
نتوانستم به فکر دعوت کردن کسی
باشم ...
#عادله_زمانی
عصربخیر☕️
@adelehz
تو نیستی که ببینی چگونه می‌گردد
نسیم روحِ تو در باغِ بی‌جوانه‌ی من

#فریدون_مشیری
@adelehz
یه نفر قراره
یه جایی
خیلی خوشحال بشه 😊
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه... سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم نازنین پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه @adelehz
اعتراف میکنم بعد از سالها درمان و رشد دوباره موهایم؛از محبت کردن خسته نشم و بازهم محبت کنم ؛فقط خوبیهارا ببینم و فهمیدم دنیا ارزش یک لحظه ناراحت بودن را ندارد.جمله دوستت دارم را بارها و بارها به زبان بیاورم شاید دیگر فرصتی در کار نباشد.
🌹لیلا
پ.ن لیلای عزیز قطعا بی نظیر ترین مفهوم زندگی را پیدا کردی ...پس انسان بی نظیری هستی
@adelehz
مهستی دنباله چی میگردی
@adelehz
ازبس شکوندی تو دلش رو
گریوندی چشمای خوشگلش رو
شروع کن
خداوند همیشه اول و اخر خط
منتظرت ایستاده است.
@adelehz
خوشبختی یعنی موهای طلایی مادرتو ببافی
که برای مادرت بعضی روزها مادری کنی.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
1