توکه خورشید اوج دل ربایی
چنین بی رحم و سنگین دل چرایی؟
به اول ان همه مهرومحبت
به آخر راه ورسم بی وفایی؟؟
#دوبیتی_محلی
@adelehz
چنین بی رحم و سنگین دل چرایی؟
به اول ان همه مهرومحبت
به آخر راه ورسم بی وفایی؟؟
#دوبیتی_محلی
@adelehz
موزیک شب قطعه "baeuty unvalid" ازعمراکرم ⭐️🌙🎼🎼
+موزیک کمی تم عربی داره امیدوارم شما رو هم مثل من به هزارویکشب وقصه های شهرزادببره 👇🌙❤️💋
@adelehz
+موزیک کمی تم عربی داره امیدوارم شما رو هم مثل من به هزارویکشب وقصه های شهرزادببره 👇🌙❤️💋
@adelehz
ما زنها همه مان "شهرزادقصه گو "
نیستیم اما شب که میشود هرکداممان
هزارویک قصه ناگفته داریم ...
#عادله_زمانی
شب زیبا
به امید زیبا بودن قصه های تک تک تون
عزیزای دل❤️⭐️
@adelehz
نیستیم اما شب که میشود هرکداممان
هزارویک قصه ناگفته داریم ...
#عادله_زمانی
شب زیبا
به امید زیبا بودن قصه های تک تک تون
عزیزای دل❤️⭐️
@adelehz
هرروز صبح روبروی آیینه بایستید
وبه خودتان سلام کنید❤️
یادتان نرود اگر شما یادنگیرید
خودتان را دوست داشته باشید
دیگران هم یادنمیگیرنددوستتان داشته باشند.🌹
صبح به خیر و برکت و شادی🌞☀️✨🍰🍪🍩
@adelehz
وبه خودتان سلام کنید❤️
یادتان نرود اگر شما یادنگیرید
خودتان را دوست داشته باشید
دیگران هم یادنمیگیرنددوستتان داشته باشند.🌹
صبح به خیر و برکت و شادی🌞☀️✨🍰🍪🍩
@adelehz
می پرسی در غیابت چه کرده ام؟
غیبتت!؟
تو در من بودی!
با چمدانت در پیاده روهای ذهنم راه رفتهیی!
ویزای تو پیش من استُ
بلیط سفرت!
ممنوع الخروجی
از مرزهای قلب من!
#نزار_قبانی
@adelehz
غیبتت!؟
تو در من بودی!
با چمدانت در پیاده روهای ذهنم راه رفتهیی!
ویزای تو پیش من استُ
بلیط سفرت!
ممنوع الخروجی
از مرزهای قلب من!
#نزار_قبانی
@adelehz
بهترازهرکسی میدانم که
سختی ها همیشه وجوددارند.
اما نگاه کردن به نیمه روشن تر آسمان
صبحگاهی دلچسب تراست...
#عادله_زمانی
+عکس:امروز،ساختمان جدیدمحل کار💻📊📝
@adelehz
سختی ها همیشه وجوددارند.
اما نگاه کردن به نیمه روشن تر آسمان
صبحگاهی دلچسب تراست...
#عادله_زمانی
+عکس:امروز،ساختمان جدیدمحل کار💻📊📝
@adelehz
هرکدام ما به دوستی نیازداریم
که وقتی از دوست داشتنهای نافرجاممان برایش گلایه میکنیم واشک میریزیم.
بانگاهی سرشارازغم به ما بگویید:
تواحمق ترینی !وسپاس درآغوشمان بکشد...😔
این چنین دوستی بینهایت ارزشمنداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
که وقتی از دوست داشتنهای نافرجاممان برایش گلایه میکنیم واشک میریزیم.
بانگاهی سرشارازغم به ما بگویید:
تواحمق ترینی !وسپاس درآغوشمان بکشد...😔
این چنین دوستی بینهایت ارزشمنداست.
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی شما جرات دوست داشتن
"او"
را نداشته باشید, دیر یا زود سر و کله ی یک آدم شجاع, پیدا خواهد شد...!
👤 مارکز
@adelehz
"او"
را نداشته باشید, دیر یا زود سر و کله ی یک آدم شجاع, پیدا خواهد شد...!
👤 مارکز
@adelehz
وقتی نیستی
دلم "شور"میزند.
تورا که میبینم اما
هزارکیلو قندنسابیده دردلم
آب میشود
حال دلم "شیرین"میزند.🌹
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم "شور"میزند.
تورا که میبینم اما
هزارکیلو قندنسابیده دردلم
آب میشود
حال دلم "شیرین"میزند.🌹
#عادله_زمانی
@adelehz
یادتومیبارد بر شیشه خیالم..
گل گلدان دلم عطرتورا دارد
سازقدمهایت درگوش انتظارم
مژده آتش آغوش تو می آرد....❤️
#کاوه_شفیق
شب زیبا نازنینان❤️❤️⭐️
@adelehz
گل گلدان دلم عطرتورا دارد
سازقدمهایت درگوش انتظارم
مژده آتش آغوش تو می آرد....❤️
#کاوه_شفیق
شب زیبا نازنینان❤️❤️⭐️
@adelehz
و عشقت
قرمزترین شاتوت درخت ته باغ
زیبا،خوش طعم و هوس انگیز
بارسوایی و سرخی لب و دهان
ومن مانده برسر دوراهی رسوایی خودم
وهوس انگیزی تو..
#عادله_زمانی
@adelehz
قرمزترین شاتوت درخت ته باغ
زیبا،خوش طعم و هوس انگیز
بارسوایی و سرخی لب و دهان
ومن مانده برسر دوراهی رسوایی خودم
وهوس انگیزی تو..
#عادله_زمانی
@adelehz
برای خودتان
یک عصرانه بچینید.
لازم نیست حتما خیلی اشرافی
اتفاقاهرچی ساده تربهتر
عصرانه برای خودتان بچینید
وبعدازیک روز کارکردن وتلاش برای
زندگی ازخودتان اینگونه تشکرکنید❤️🌹☕️🍰
@adelehz
یک عصرانه بچینید.
لازم نیست حتما خیلی اشرافی
اتفاقاهرچی ساده تربهتر
عصرانه برای خودتان بچینید
وبعدازیک روز کارکردن وتلاش برای
زندگی ازخودتان اینگونه تشکرکنید❤️🌹☕️🍰
@adelehz
درزندگی انتظارهیچ کس را نکشید.
آنکه آمدنی باشد ،دیریازود می آید
وآنکه نه،خدا پشت وپناهش باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
آنکه آمدنی باشد ،دیریازود می آید
وآنکه نه،خدا پشت وپناهش باشد..
#عادله_زمانی
@adelehz