خیلی از مردها به فکر خوابیدن با یک زن هستند.
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد سارا پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند. @adelehz
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست..
شیوا
پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست.
@adelehz
شیوا
پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست.
@adelehz
نتایج کنکور اومد.کنکوریای عزیزم
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
❤1
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد. #خوشبختی_آسان_است #عادله_زمانی @adelehz
📢 دنیای امروزمان انقدر غرق خبرهای عذاب اور است که انگار گاهی خوشبختی را گم میکنیم.دل خوشی های کوچک را ازاین به بعد در کانال با هشتگ #خوشبختی_آسان_است منتشر میکنم.
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست.. شیوا پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست. @adelehz
اعتراف میکنم سالهاست عشقی رو درسینه ام دارم اما غرورم اجازه نمیده بهش بگم .
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
رفتن آخرین سلاح هر آدمی ست.
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اگرخدابودم
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
من میمیرم برای دوشاخه گلی که میخرم و برای بهترینهایم میبرم .کوچک است گران نیست اما اندازه یک دنیا می ارزد..
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
دبیرستانی که بودم ..هرسال همشاگردی هایی داشتم که بی دلیل با من مشکل داشتند .خودم البته نمیفهمیدم چرا؟من شاگرد درس خوان و منظمی بودم که بامعلمها رابطه خوبی داشت اکیپی از دوستان خودم را داشتم و طبق عادتی که ازبچگی داشتم پرحرف و پرانرژی ..اما بااین حال بازهم بعضی ها مرا دوست نداشتند ..در تمام ان سالها بیاد نمی اورم که من هم بی دلیل از کسی متنفر باشم .بودند ادمهایی که برایم بودن و نبودنشان فرقی نداشت اما دوست نداشتن بی دلیل ...نه هرگز
حتی ادمهایی که ازارم را داده بودند را نیز فقط دوست نداشتم اما تنفر نه
حالا که مدتها ازان موقع ها میگذرد گاهی همان همکلاسی ها را درکوچه و خیابان میبینم از کنارم رد میشوند بدون اینکه حتی مرا از پشت ان عینک افتابی بزرگ بشناسند اما من خوب چهره ها را یادم می ماند.خیلی هایشان چشمانشان برق شادی ندارد.وقتی سنگین ازکنارم عبور میکنند به این فکر میکنم که چرا ادمی باید انقدر درمانده باشد که بی دلیل با کسی خوب نباشد .چرا ادمی قلبش آنقدر باید کوچک باشد که نتواند ادمهای زیادی را دران نگاه دارد .
و دلم بیشتر برایشان می سوزد..
برای ادمهایی که این چنین اند در زندگی تان فقط دل بسوزانید ..عبور کنید و بروید و بدانید شما به مقصد خواهید رسید اما انها باان کوله بار سنگین و متعفن کینه و نامهربانی هایشان هرگز...
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی ادمهایی که ازارم را داده بودند را نیز فقط دوست نداشتم اما تنفر نه
حالا که مدتها ازان موقع ها میگذرد گاهی همان همکلاسی ها را درکوچه و خیابان میبینم از کنارم رد میشوند بدون اینکه حتی مرا از پشت ان عینک افتابی بزرگ بشناسند اما من خوب چهره ها را یادم می ماند.خیلی هایشان چشمانشان برق شادی ندارد.وقتی سنگین ازکنارم عبور میکنند به این فکر میکنم که چرا ادمی باید انقدر درمانده باشد که بی دلیل با کسی خوب نباشد .چرا ادمی قلبش آنقدر باید کوچک باشد که نتواند ادمهای زیادی را دران نگاه دارد .
و دلم بیشتر برایشان می سوزد..
برای ادمهایی که این چنین اند در زندگی تان فقط دل بسوزانید ..عبور کنید و بروید و بدانید شما به مقصد خواهید رسید اما انها باان کوله بار سنگین و متعفن کینه و نامهربانی هایشان هرگز...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم قرار گذاشتن باهاش اشتباهه اما اشتباه شیرینیه . سحر پ.ن😊 @adelehz
اعتراف میکنم که تو یه دوره از رژیم غذایی، یه برش پیتزا
رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد..
ناهید
پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود.
@adelehz
رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد..
ناهید
پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود.
@adelehz
در نقطه ای از زمان یاد خواهی گرفت که تنها رسالت تودر زندگی لذت بردن از لحظه هاست.
واگر بپرسی پس نگرانی برای چیزهای مختلف چه؟بایدبگویم که انها را فقط به خدا بسپار وبه رسالتت ادامه بده
#خوشبختی_آسان_است
واگر بپرسی پس نگرانی برای چیزهای مختلف چه؟بایدبگویم که انها را فقط به خدا بسپار وبه رسالتت ادامه بده
#خوشبختی_آسان_است
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم که تو یه دوره از رژیم غذایی، یه برش پیتزا رو لای برگ کاهو گذاشتم و خوردم.. کسی هم متوجه نشد.. ناهید پ.ن 😜اعتراف خوشمزه ای بود. @adelehz
اعتراف میکنم انقدر از خدادورم که صدامو نمیشنوه...
سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
نازنین
پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه
@adelehz
سرطان داره عشقمو ازم میگیره و من هیچ کاری نمیتونم انجام بدم
نازنین
پ.ن تلخ😔 اما ازخدا دور نیستی ..خداهنوز نزدیکه
@adelehz
نامه دهم
پسرک کوچلوی نازنینم سلام
این دهمین نامه ایست که برایت مینویسم البته هنوز خیلی کم است.من برایت هفتادهزارنامه در دلم دارم ..
این روزها مدام اخبار گم شدن بچه های کوچلو به گوشم می رسد..این خوب بدترین خبری ست که میتوان بعد از خبر جنگ شنید .اصلا گم شدن برای بچه های کوچلو خوب نیست و پسرم شما کوچلوها هرگز نباید گم بشوید ..
گم شدن البته گاهی لازم است اما نه برای کوچک تر ها ...
پسرم وقتی بزرگتر شوی باید برای بعضی روزهای ابری زندگیت که احتمال باران دارد یک جای خصوصی پیدا کنی .یک گوشه دنج میتواند کافه ای باشد که هیچ کس ادرسش را نداشته باشد یا باغ کوچک و پردرختی که فقط خودت ازوجودش خبر داری .میتواند یک کوهپایه دورافتاده و دنج باشد یا حتی کلبه ای روستایی در یک شهر کوچک خوش اب وهوا ...تا دران روز ابری زندگیت فارغ از همه چیز بروی و دران جا باخیال راحت از انظار انها که اذیتت کردند گم شوی ...عزیزم گم شدن برای ادم بزرگها اصولا چیز خیلی بدی نیست مدتی اگر ادم گم شود اگر در دسترس نباشد اگر فرصت کند به خودش و دلش برسد .خیلی خوب است .این طوری مجبور نیستی به ادمها به خاطر ابری بودنت توضیح پس بدهی و این موفقیت بزرگی ست.میتوانی در پناه گاهت کتاب بخوانی فیلم ببینی ..از طبیعیت لذت ببری و خودت هر غذایی که دوس داشتی را بپزی و فقط به خودت فکر کنی و خودت
گم شدن البته فقط برای ادم بزرگها خوب است آن هم گاهی وقتها و به مدت کوتاه
وگرنه هیچ بچه ای حق گم شدن ندارد.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
پسرک کوچلوی نازنینم سلام
این دهمین نامه ایست که برایت مینویسم البته هنوز خیلی کم است.من برایت هفتادهزارنامه در دلم دارم ..
این روزها مدام اخبار گم شدن بچه های کوچلو به گوشم می رسد..این خوب بدترین خبری ست که میتوان بعد از خبر جنگ شنید .اصلا گم شدن برای بچه های کوچلو خوب نیست و پسرم شما کوچلوها هرگز نباید گم بشوید ..
گم شدن البته گاهی لازم است اما نه برای کوچک تر ها ...
پسرم وقتی بزرگتر شوی باید برای بعضی روزهای ابری زندگیت که احتمال باران دارد یک جای خصوصی پیدا کنی .یک گوشه دنج میتواند کافه ای باشد که هیچ کس ادرسش را نداشته باشد یا باغ کوچک و پردرختی که فقط خودت ازوجودش خبر داری .میتواند یک کوهپایه دورافتاده و دنج باشد یا حتی کلبه ای روستایی در یک شهر کوچک خوش اب وهوا ...تا دران روز ابری زندگیت فارغ از همه چیز بروی و دران جا باخیال راحت از انظار انها که اذیتت کردند گم شوی ...عزیزم گم شدن برای ادم بزرگها اصولا چیز خیلی بدی نیست مدتی اگر ادم گم شود اگر در دسترس نباشد اگر فرصت کند به خودش و دلش برسد .خیلی خوب است .این طوری مجبور نیستی به ادمها به خاطر ابری بودنت توضیح پس بدهی و این موفقیت بزرگی ست.میتوانی در پناه گاهت کتاب بخوانی فیلم ببینی ..از طبیعیت لذت ببری و خودت هر غذایی که دوس داشتی را بپزی و فقط به خودت فکر کنی و خودت
گم شدن البته فقط برای ادم بزرگها خوب است آن هم گاهی وقتها و به مدت کوتاه
وگرنه هیچ بچه ای حق گم شدن ندارد.
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz