"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥 ارسالی زهرا @adelehz
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم..
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
مهربان بودن
اولین مذهبی ست
که باید به فرزندم بیاموزم.
تا هم خدایش خوش شود
وهم بندگان خدایش
@adelehz
مداد گلی های دبستانمان را یادتان هست؟
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم.. کوثر پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم. @adelehz
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
غبار غم برود
حال خوش شود...

حافظ
@adelehz
‏صبح ها...
این خیال توست که در من
روشن میشود...!
نه آفتاب...!
@adelehz
خیلی از مردها به فکر خوابیدن با یک زن هستند.
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میگیم فلانی مرض داره
دقیقا ازچی حرف میزنیم .
:|
@adelehz
نتایج کنکور اومد.کنکوریای عزیزم
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
1
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد. #خوشبختی_آسان_است #عادله_زمانی @adelehz
📢 دنیای امروزمان انقدر غرق خبرهای عذاب اور است که انگار گاهی خوشبختی را گم میکنیم.دل خوشی های کوچک را ازاین به بعد در کانال با هشتگ #خوشبختی_آسان_است منتشر میکنم.
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست.. شیوا پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست. @adelehz
اعتراف میکنم سالهاست عشقی رو درسینه ام دارم اما غرورم اجازه نمیده بهش بگم .
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
هرشب قبل ازخواب
غم هایتان را زمین بگذارید
وخدا رابغل بگیرید.
شب خوش❤️
@adelehz
رفتن آخرین سلاح هر آدمی ست.
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گل فقط یک شی نیست
گل سبکی برای زندگیست .
@adelehz
من اگرخدابودم
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
من میمیرم برای دوشاخه گلی که میخرم و برای بهترینهایم میبرم .کوچک است گران نیست اما اندازه یک دنیا می ارزد..
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
دبیرستانی که بودم ..هرسال همشاگردی هایی داشتم که بی دلیل با من مشکل داشتند .خودم البته نمیفهمیدم چرا؟من شاگرد درس خوان و منظمی بودم که بامعلمها رابطه خوبی داشت اکیپی از دوستان خودم را داشتم و طبق عادتی که ازبچگی داشتم پرحرف و پرانرژی ..اما بااین حال بازهم بعضی ها مرا دوست نداشتند ..در تمام ان سالها بیاد نمی اورم که من هم بی دلیل از کسی متنفر باشم .بودند ادمهایی که برایم بودن و نبودنشان فرقی نداشت اما دوست نداشتن بی دلیل ...نه هرگز
حتی ادمهایی که ازارم را داده بودند را نیز فقط دوست نداشتم اما تنفر نه
حالا که مدتها ازان موقع ها میگذرد گاهی همان همکلاسی ها را درکوچه و خیابان میبینم از کنارم رد میشوند بدون اینکه حتی مرا از پشت ان عینک افتابی بزرگ بشناسند اما من خوب چهره ها را یادم می ماند.خیلی هایشان چشمانشان برق شادی ندارد.وقتی سنگین ازکنارم عبور میکنند به این فکر میکنم که چرا ادمی باید انقدر درمانده باشد که بی دلیل با کسی خوب نباشد .چرا ادمی قلبش آنقدر باید کوچک باشد که نتواند ادمهای زیادی را دران نگاه دارد .
و دلم بیشتر برایشان می سوزد..
برای ادمهایی که این چنین اند در زندگی تان فقط دل بسوزانید ..عبور کنید و بروید و بدانید شما به مقصد خواهید رسید اما انها باان کوله بار سنگین و متعفن کینه و نامهربانی هایشان هرگز...
#عادله_زمانی
@adelehz
1