"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥 ارسالی زهرا @adelehz
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم..
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
مداد گلی های دبستانمان را یادتان هست؟
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم.. کوثر پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم. @adelehz
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
خیلی از مردها به فکر خوابیدن با یک زن هستند.
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد سارا پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند. @adelehz
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست..
شیوا
پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست.
@adelehz
شیوا
پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست.
@adelehz
نتایج کنکور اومد.کنکوریای عزیزم
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
❤1
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد. #خوشبختی_آسان_است #عادله_زمانی @adelehz
📢 دنیای امروزمان انقدر غرق خبرهای عذاب اور است که انگار گاهی خوشبختی را گم میکنیم.دل خوشی های کوچک را ازاین به بعد در کانال با هشتگ #خوشبختی_آسان_است منتشر میکنم.
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست.. شیوا پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست. @adelehz
اعتراف میکنم سالهاست عشقی رو درسینه ام دارم اما غرورم اجازه نمیده بهش بگم .
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
رفتن آخرین سلاح هر آدمی ست.
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
من اگرخدابودم
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
آپشن عصرانه دونفری دریک هوای
اردیبهشتی را حتما به لیست
پاداشهای بهشتی اضافه میکردم😊❤️
روزهاتان پربادازعصرهای دلنواز
#عادله_زمانی
@adelehz
من میمیرم برای دوشاخه گلی که میخرم و برای بهترینهایم میبرم .کوچک است گران نیست اما اندازه یک دنیا می ارزد..
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
دبیرستانی که بودم ..هرسال همشاگردی هایی داشتم که بی دلیل با من مشکل داشتند .خودم البته نمیفهمیدم چرا؟من شاگرد درس خوان و منظمی بودم که بامعلمها رابطه خوبی داشت اکیپی از دوستان خودم را داشتم و طبق عادتی که ازبچگی داشتم پرحرف و پرانرژی ..اما بااین حال بازهم بعضی ها مرا دوست نداشتند ..در تمام ان سالها بیاد نمی اورم که من هم بی دلیل از کسی متنفر باشم .بودند ادمهایی که برایم بودن و نبودنشان فرقی نداشت اما دوست نداشتن بی دلیل ...نه هرگز
حتی ادمهایی که ازارم را داده بودند را نیز فقط دوست نداشتم اما تنفر نه
حالا که مدتها ازان موقع ها میگذرد گاهی همان همکلاسی ها را درکوچه و خیابان میبینم از کنارم رد میشوند بدون اینکه حتی مرا از پشت ان عینک افتابی بزرگ بشناسند اما من خوب چهره ها را یادم می ماند.خیلی هایشان چشمانشان برق شادی ندارد.وقتی سنگین ازکنارم عبور میکنند به این فکر میکنم که چرا ادمی باید انقدر درمانده باشد که بی دلیل با کسی خوب نباشد .چرا ادمی قلبش آنقدر باید کوچک باشد که نتواند ادمهای زیادی را دران نگاه دارد .
و دلم بیشتر برایشان می سوزد..
برای ادمهایی که این چنین اند در زندگی تان فقط دل بسوزانید ..عبور کنید و بروید و بدانید شما به مقصد خواهید رسید اما انها باان کوله بار سنگین و متعفن کینه و نامهربانی هایشان هرگز...
#عادله_زمانی
@adelehz
حتی ادمهایی که ازارم را داده بودند را نیز فقط دوست نداشتم اما تنفر نه
حالا که مدتها ازان موقع ها میگذرد گاهی همان همکلاسی ها را درکوچه و خیابان میبینم از کنارم رد میشوند بدون اینکه حتی مرا از پشت ان عینک افتابی بزرگ بشناسند اما من خوب چهره ها را یادم می ماند.خیلی هایشان چشمانشان برق شادی ندارد.وقتی سنگین ازکنارم عبور میکنند به این فکر میکنم که چرا ادمی باید انقدر درمانده باشد که بی دلیل با کسی خوب نباشد .چرا ادمی قلبش آنقدر باید کوچک باشد که نتواند ادمهای زیادی را دران نگاه دارد .
و دلم بیشتر برایشان می سوزد..
برای ادمهایی که این چنین اند در زندگی تان فقط دل بسوزانید ..عبور کنید و بروید و بدانید شما به مقصد خواهید رسید اما انها باان کوله بار سنگین و متعفن کینه و نامهربانی هایشان هرگز...
#عادله_زمانی
@adelehz
❤1