"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف می کنم کسی رو دوست داشتم .که منو حتی یادش نمیومد. ارسالی ندا @adelehz
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥
ارسالی زهرا
@adelehz
1
تاریخ درآغوشش
درهربرگش
هزار زن نهفته دارد..
هزار عشق ،هزار دوری،هزار مکر
هزار دلواپسی،هزار تنهایی،هزار اشک وهزار لبخند
ومظهرتمامشان درهربرگ تاریخ
زن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
چای بریزم
لبخند بلدی بزنی؟
چای آخر بدون قند نمی چسبد.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥 ارسالی زهرا @adelehz
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم..
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
مهربان بودن
اولین مذهبی ست
که باید به فرزندم بیاموزم.
تا هم خدایش خوش شود
وهم بندگان خدایش
@adelehz
مداد گلی های دبستانمان را یادتان هست؟
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم.. کوثر پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم. @adelehz
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
غبار غم برود
حال خوش شود...

حافظ
@adelehz
‏صبح ها...
این خیال توست که در من
روشن میشود...!
نه آفتاب...!
@adelehz
خیلی از مردها به فکر خوابیدن با یک زن هستند.
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی میگیم فلانی مرض داره
دقیقا ازچی حرف میزنیم .
:|
@adelehz
نتایج کنکور اومد.کنکوریای عزیزم
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
1
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد. #خوشبختی_آسان_است #عادله_زمانی @adelehz
📢 دنیای امروزمان انقدر غرق خبرهای عذاب اور است که انگار گاهی خوشبختی را گم میکنیم.دل خوشی های کوچک را ازاین به بعد در کانال با هشتگ #خوشبختی_آسان_است منتشر میکنم.
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست.. شیوا پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست. @adelehz
اعتراف میکنم سالهاست عشقی رو درسینه ام دارم اما غرورم اجازه نمیده بهش بگم .
سحردیونه
پ.ن متاسفانه اما گاهی نرسیدن ها زیباتره.
@adelehz
هرشب قبل ازخواب
غم هایتان را زمین بگذارید
وخدا رابغل بگیرید.
شب خوش❤️
@adelehz
رفتن آخرین سلاح هر آدمی ست.
اگر کسی می رود ..یعنی هزار حربه را به کار برده است و هیچ کدام
جواب نداده است ..
رفتن آخرین سلاح است ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
گل فقط یک شی نیست
گل سبکی برای زندگیست .
@adelehz