ما ادمها گاهی از بدست نیاوردن
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz
سالها بعد به خیابانهایی که روزی
درانها عاشق هم بودیم بازگرد...
ان تنها چیزیست که باقی مانده
چون دیگر نه من منم نه تو تویی نه عشق عشق است...
تنها خیابان هنوزخیابان مانده..
#عادله_زمانی
@adelehz
درانها عاشق هم بودیم بازگرد...
ان تنها چیزیست که باقی مانده
چون دیگر نه من منم نه تو تویی نه عشق عشق است...
تنها خیابان هنوزخیابان مانده..
#عادله_زمانی
@adelehz
تاریخ درآغوشش
درهربرگش
هزار زن نهفته دارد..
هزار عشق ،هزار دوری،هزار مکر
هزار دلواپسی،هزار تنهایی،هزار اشک وهزار لبخند
ومظهرتمامشان درهربرگ تاریخ
زن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
درهربرگش
هزار زن نهفته دارد..
هزار عشق ،هزار دوری،هزار مکر
هزار دلواپسی،هزار تنهایی،هزار اشک وهزار لبخند
ومظهرتمامشان درهربرگ تاریخ
زن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥 ارسالی زهرا @adelehz
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم..
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
مداد گلی های دبستانمان را یادتان هست؟
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم.. کوثر پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم. @adelehz
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
خیلی از مردها به فکر خوابیدن با یک زن هستند.
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما زنها در دنیای زنانه شان فقط کسی را که عاشق بیدارشدن باآنهاست، مرد می نامند...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد سارا پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند. @adelehz
اعتراف میکنم با رویاهای کودکی ام خیلی فاصله دارم ..که تکلیفم با زندگی روشن نیست..
شیوا
پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست.
@adelehz
شیوا
پ.ن به خدا اعتماد کنیم .هنوز وقت هست.
@adelehz
نتایج کنکور اومد.کنکوریای عزیزم
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
ازخدا میخوام هرجا وهر رشته ای که قبول شدین به نفع و سودتون باشه و ایندتون و درخشان و زیبا کنه.
خوب درس بخونین واسیر حواشی نشید به دانشگاه به چشم یه تجربه نگاه کنید و اگر خواستید هرکار اضافی دیگه غیر درس خوندن بکنید بیاد پدرمادرهاتون بیفتید که برای رسیدنتون به اینجا چقد تلاش کردند...
❤️
@adelehz
❤1
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد.
#خوشبختی_آسان_است
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
حتی اگر تمام روز را هم در آشپزخانه بگذارنم و برای آنهایی که عاشقشان هستم اشپزی کنم.خسته نمیشوم فدای یک لبخند شان وقتی عطر غذا دلشان را می برد. #خوشبختی_آسان_است #عادله_زمانی @adelehz
📢 دنیای امروزمان انقدر غرق خبرهای عذاب اور است که انگار گاهی خوشبختی را گم میکنیم.دل خوشی های کوچک را ازاین به بعد در کانال با هشتگ #خوشبختی_آسان_است منتشر میکنم.
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz
باشد که بتوانیم یادبگیریم باداشته های کوچکمان خوشی بیافرینیم
اگر مایل بودید دلخوشی های کوچکتان را شما بامن و دیگردوستانمان از طریق این ایدی شریک بسازید:
@az1310
عادله زمانی
@adelehz