همه خوب می دانند که من روزی دیریا زوداین جهان را ترک میکنم.
اماانچه دیگران نمیدانند این است که من این جهان را باتو درقلبم ترک خواهم کرد.شبیه پرنده ای مهاجر باحسرت همیشگی آشیانه.
#عادله_زمانی
@adelehz
اماانچه دیگران نمیدانند این است که من این جهان را باتو درقلبم ترک خواهم کرد.شبیه پرنده ای مهاجر باحسرت همیشگی آشیانه.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف می کنم بعضی روزابه جای صبحونه دلم ناهار میخاد🤡 @adelehz
اگه اعترافات کوتاه یک خطی داشتید
برام بفرستید .تا توی کانال باهمه شریکش کنیم .
درهربابی هم بود مشکلی نداره.
برام بفرستید .تا توی کانال باهمه شریکش کنیم .
درهربابی هم بود مشکلی نداره.
خوشا صندلی که حجم بدنت را دراغوش میکشد
وخوشا لیوانی که لبانت را بی هوا میبوسد
وخوشا ساعتی که مچ دستت را هرگز مگر درخواب رها نمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
وخوشا لیوانی که لبانت را بی هوا میبوسد
وخوشا ساعتی که مچ دستت را هرگز مگر درخواب رها نمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
ما ادمها گاهی از بدست نیاوردن
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz
سالها بعد به خیابانهایی که روزی
درانها عاشق هم بودیم بازگرد...
ان تنها چیزیست که باقی مانده
چون دیگر نه من منم نه تو تویی نه عشق عشق است...
تنها خیابان هنوزخیابان مانده..
#عادله_زمانی
@adelehz
درانها عاشق هم بودیم بازگرد...
ان تنها چیزیست که باقی مانده
چون دیگر نه من منم نه تو تویی نه عشق عشق است...
تنها خیابان هنوزخیابان مانده..
#عادله_زمانی
@adelehz
تاریخ درآغوشش
درهربرگش
هزار زن نهفته دارد..
هزار عشق ،هزار دوری،هزار مکر
هزار دلواپسی،هزار تنهایی،هزار اشک وهزار لبخند
ومظهرتمامشان درهربرگ تاریخ
زن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
درهربرگش
هزار زن نهفته دارد..
هزار عشق ،هزار دوری،هزار مکر
هزار دلواپسی،هزار تنهایی،هزار اشک وهزار لبخند
ومظهرتمامشان درهربرگ تاریخ
زن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥 ارسالی زهرا @adelehz
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم..
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
مداد گلی های دبستانمان را یادتان هست؟
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم.. کوثر پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم. @adelehz
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz