"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
آرام بخش ها
حافظه ام را پاک کرده اند
اما دلم میگوید
کسی را بسیار دوست داشتم.
@adelehz
همه خوب می دانند که من روزی دیریا زوداین جهان را ترک میکنم.
اماانچه دیگران نمیدانند این است که من این جهان را باتو درقلبم ترک خواهم کرد.شبیه پرنده ای مهاجر باحسرت همیشگی آشیانه.
#عادله_زمانی
@adelehz
چنین سقفی باشد
وحضرت یار
خوشبختی مگرهمین نیست؟
@adelehz
اعتراف می کنم
بعضی روزابه جای صبحونه
دلم ناهار میخاد🤡
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف می کنم بعضی روزابه جای صبحونه دلم ناهار میخاد🤡 @adelehz
اگه اعترافات کوتاه یک خطی داشتید
برام بفرستید .تا توی کانال باهمه شریکش کنیم .
درهربابی هم بود مشکلی نداره.
خوشا صندلی که حجم بدنت را دراغوش میکشد
وخوشا لیوانی که لبانت را بی هوا میبوسد
وخوشا ساعتی که مچ دستت را هرگز مگر درخواب رها نمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خواهر همیشه دل نگرانه برادره
حتی اگه برادر نفهمه ...خبردارنشه ...
@adelehz
Hasood
Dariush
حسود
داریوش
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح اگه با چای شروع نشه
اصلا صبح نیست.ظهره
@adelehz
ما ادمها گاهی از بدست نیاوردن
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz
ازاین حس ها تو سفر😍
@adelehz
سالها بعد به خیابانهایی که روزی
درانها عاشق هم بودیم بازگرد...
ان تنها چیزیست که باقی مانده
چون دیگر نه من منم نه تو تویی نه عشق عشق است...
تنها خیابان هنوزخیابان مانده..
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف می کنم کسی رو دوست داشتم .که منو حتی یادش نمیومد. ارسالی ندا @adelehz
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥
ارسالی زهرا
@adelehz
1
تاریخ درآغوشش
درهربرگش
هزار زن نهفته دارد..
هزار عشق ،هزار دوری،هزار مکر
هزار دلواپسی،هزار تنهایی،هزار اشک وهزار لبخند
ومظهرتمامشان درهربرگ تاریخ
زن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
چای بریزم
لبخند بلدی بزنی؟
چای آخر بدون قند نمی چسبد.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم هروقت میخوام ازکسی بدبگم یکی ازخوبیاش میاد تو ذهنم 😥 ارسالی زهرا @adelehz
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم..
کوثر
پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم.
@adelehz
مهربان بودن
اولین مذهبی ست
که باید به فرزندم بیاموزم.
تا هم خدایش خوش شود
وهم بندگان خدایش
@adelehz
مداد گلی های دبستانمان را یادتان هست؟
بین خط های کج ومعوج سیاه یک دفعه یک ستاره قرمز.یا حتی یک نقطه قرمز..
بعضی ها مدادگلی اند در زندگی مان خوشرنگ ومتفاوت..
زندگیتان پرازمداد گلی ها...
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف میکنم ک دیگه هیچوقت نمیتونم ب مردی تکیه و اعتماد کنم.. کوثر پ.ن: دزد اعتماد اطرافیانمون نباشیم. @adelehz
اعتراف میکنم به ادمی که ازارم داد یه شانس دوباره دادم و اون لطفمو یک وظیفه محسوب کرد
سارا
پ.ن:کاری نکنیم که دیگران هزار بار خودشونو لعنت کنند ازاینکه تو زندگی شون راه مون دادند.
@adelehz