توکیستی که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... شب رویایی🌙
#فریدون_مشیری
@adelehz
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... شب رویایی🌙
#فریدون_مشیری
@adelehz
بچه تر که بودم دلم میخواست خداراببینم .همیشه فکر میکردم خدا الان کجاست ویا چکار میکند.خدابرایم تصوری بسیار دور و دست نایافتنی بودگاهی ازاو بسیار دلگیر بودم زیرا حس میکردم هرگز ان گونه که من میخواهم اونمیخواهد کنارم باشد.
اما برزگتر که شدم یک روز خدا رادیدم .وقتی مادرم در افتاب سوزان مدرسه به مدرسه برای ثبت نامم می دوید و خسته نمی شد من خدا را دیدم .
وقتی پدرم به خاطر یک سرماخوردگی ناقابلم یواشکی گریه کرد من خدارا دیدم
خداراوقتی دیدم که دایی بزرگم با پادردی شدید صدپله را پایین رفت تا فقط برایم خودکارعطری که کنارگذاشته بود رابیاورد..خدا راکقتی دیدم که دایی دیگرم ساعتها وقتش راصرف کرد تا برایم لواشک خانگی درست کند ان هم وقتی روح من هم خبرنداشت ..من خدا را وقتی ملاقات کردم که یک دوست وسط کانادا ان ور دنیا زیرباران فقط برای من دعا کرده بود ...حضور خدابرای من عزیزانم بودند ..مهربانانی که حتی وقتی خودم حواسم به خودم نیست مراقب من و دلخوشی هایم هستند کسانی که برای حل شدن مشکلاتم باتمام وجود تلاش میکنند بدون اینکه سودی عایدشان باشد و مگر حضور خدا غیر ازاین چه می تواند باشد؟
حالا من خدا را پررنگ تر ازهمیشه میبینم ...دیدن خدا خیلی سخت نیست فقط سربگردانید و ببینید چند نفر در دنیا برای شادیتان میکوشند خداوند قدر تعداد ان ادمها دوستتان دارد وکنارتان است.
#عادله_زمانی
@adelehz
اما برزگتر که شدم یک روز خدا رادیدم .وقتی مادرم در افتاب سوزان مدرسه به مدرسه برای ثبت نامم می دوید و خسته نمی شد من خدا را دیدم .
وقتی پدرم به خاطر یک سرماخوردگی ناقابلم یواشکی گریه کرد من خدارا دیدم
خداراوقتی دیدم که دایی بزرگم با پادردی شدید صدپله را پایین رفت تا فقط برایم خودکارعطری که کنارگذاشته بود رابیاورد..خدا راکقتی دیدم که دایی دیگرم ساعتها وقتش راصرف کرد تا برایم لواشک خانگی درست کند ان هم وقتی روح من هم خبرنداشت ..من خدا را وقتی ملاقات کردم که یک دوست وسط کانادا ان ور دنیا زیرباران فقط برای من دعا کرده بود ...حضور خدابرای من عزیزانم بودند ..مهربانانی که حتی وقتی خودم حواسم به خودم نیست مراقب من و دلخوشی هایم هستند کسانی که برای حل شدن مشکلاتم باتمام وجود تلاش میکنند بدون اینکه سودی عایدشان باشد و مگر حضور خدا غیر ازاین چه می تواند باشد؟
حالا من خدا را پررنگ تر ازهمیشه میبینم ...دیدن خدا خیلی سخت نیست فقط سربگردانید و ببینید چند نفر در دنیا برای شادیتان میکوشند خداوند قدر تعداد ان ادمها دوستتان دارد وکنارتان است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شکر کردن
بیشتر از هر عمل دیگری درجهان
موجب فزونی نعمت می شود..
باید به خدا حق داد که بنده های سپاگزارش رابیشتر دوست بدارد.
@adelehz
بیشتر از هر عمل دیگری درجهان
موجب فزونی نعمت می شود..
باید به خدا حق داد که بنده های سپاگزارش رابیشتر دوست بدارد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به رویاهایتان و به ادمهایی که دوستشان دارید بسیار فکر کنید.
بگذارید خانه تان و دل تان همیشه عطر گل بدهد...
@adelehz
بگذارید خانه تان و دل تان همیشه عطر گل بدهد...
@adelehz
گاهی لازم است ادم برود بنشیند روبروی یک آینه ،چشم در چشم خودش و شروع کند به اعتراف کردن ...
گاهی لازم است آدمیزاد عمیقا اعتراف کند..
اعتراف کند که کسی را به اشتباه دوست داشته است و یا حتی اعتراف کند که دوست نداشتن یک فرد در زندگیش اشتباه بوده است..اعتراف کند که گاهی با کسی بی دلیل کج خلقی کرده وقتی دلش از جای دیگری پربوده است ..
اعتراف کند که گاهی دلش برای کسی تنگ نشده و گاهی عجیب خودخواه بوده است ادمیزاد اگر اعتراف نکند سبک نمی شود ..این البته باان اعتراف پشت پرده کلیساها فرق دارد ..این به قصد بخشیده شدن و یا سبک شدن از بارگناه نیست .این بدان جهت است که ادمیزاد بفهمد که کیست .که چه کارهایی ازاوبرمی اید که بداند کجای کارش می لنگد ..با اعتراف کردن بارگناه کم نمی شود اما اگر ادمی چشم درچشم خودش فقط ازخودش خجالت بکشد ان وقت شاید دیگر آن خبط را نکند ..و خوب انجام ندادن دوباره اشتباه سودش بیشتر ازیک اعتراف کوچک است ..
خلاصه کلام که ادمیزاده لازم است گهگداری خودش را ببرد به دادگاه خودش برای خودش اعتراف کند وچشم درچشم خودش ،حکم مجازات صادر کند ...
شاید این گونه بهترباشد تا قبل ازآنکه دیگران در دادگاهی دیگر مجازاتمان کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
گاهی لازم است آدمیزاد عمیقا اعتراف کند..
اعتراف کند که کسی را به اشتباه دوست داشته است و یا حتی اعتراف کند که دوست نداشتن یک فرد در زندگیش اشتباه بوده است..اعتراف کند که گاهی با کسی بی دلیل کج خلقی کرده وقتی دلش از جای دیگری پربوده است ..
اعتراف کند که گاهی دلش برای کسی تنگ نشده و گاهی عجیب خودخواه بوده است ادمیزاد اگر اعتراف نکند سبک نمی شود ..این البته باان اعتراف پشت پرده کلیساها فرق دارد ..این به قصد بخشیده شدن و یا سبک شدن از بارگناه نیست .این بدان جهت است که ادمیزاد بفهمد که کیست .که چه کارهایی ازاوبرمی اید که بداند کجای کارش می لنگد ..با اعتراف کردن بارگناه کم نمی شود اما اگر ادمی چشم درچشم خودش فقط ازخودش خجالت بکشد ان وقت شاید دیگر آن خبط را نکند ..و خوب انجام ندادن دوباره اشتباه سودش بیشتر ازیک اعتراف کوچک است ..
خلاصه کلام که ادمیزاده لازم است گهگداری خودش را ببرد به دادگاه خودش برای خودش اعتراف کند وچشم درچشم خودش ،حکم مجازات صادر کند ...
شاید این گونه بهترباشد تا قبل ازآنکه دیگران در دادگاهی دیگر مجازاتمان کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
Madyoonam Be To - [IROMUSIC]
Alishmas Ft. Mehdi Jahani
الهی قربون حرف زدنات
@adelehz
@adelehz
همه خوب می دانند که من روزی دیریا زوداین جهان را ترک میکنم.
اماانچه دیگران نمیدانند این است که من این جهان را باتو درقلبم ترک خواهم کرد.شبیه پرنده ای مهاجر باحسرت همیشگی آشیانه.
#عادله_زمانی
@adelehz
اماانچه دیگران نمیدانند این است که من این جهان را باتو درقلبم ترک خواهم کرد.شبیه پرنده ای مهاجر باحسرت همیشگی آشیانه.
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اعتراف می کنم بعضی روزابه جای صبحونه دلم ناهار میخاد🤡 @adelehz
اگه اعترافات کوتاه یک خطی داشتید
برام بفرستید .تا توی کانال باهمه شریکش کنیم .
درهربابی هم بود مشکلی نداره.
برام بفرستید .تا توی کانال باهمه شریکش کنیم .
درهربابی هم بود مشکلی نداره.
خوشا صندلی که حجم بدنت را دراغوش میکشد
وخوشا لیوانی که لبانت را بی هوا میبوسد
وخوشا ساعتی که مچ دستت را هرگز مگر درخواب رها نمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
وخوشا لیوانی که لبانت را بی هوا میبوسد
وخوشا ساعتی که مچ دستت را هرگز مگر درخواب رها نمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
ما ادمها گاهی از بدست نیاوردن
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz