"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
روز پیری پادشاهی هم نمی آید به کار
زندگی در خاک بازی های طفلان است و بس
@adelehz
بعضی اعترافات چقدر سنگینه ..
@adelehz
توکیستی که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... شب رویایی🌙
#فریدون_مشیری
@adelehz
بچه تر که بودم دلم میخواست خداراببینم .همیشه فکر میکردم خدا الان کجاست ویا چکار میکند.خدابرایم تصوری بسیار دور و دست نایافتنی بودگاهی ازاو بسیار دلگیر بودم زیرا حس میکردم هرگز ان گونه که من میخواهم اونمیخواهد کنارم باشد.
اما برزگتر که شدم یک روز خدا رادیدم .وقتی مادرم در افتاب سوزان مدرسه به مدرسه برای ثبت نامم می دوید و خسته نمی شد من خدا را دیدم .
وقتی پدرم به خاطر یک سرماخوردگی ناقابلم یواشکی گریه کرد من خدارا دیدم
خداراوقتی دیدم که دایی بزرگم با پادردی شدید صدپله را پایین رفت تا فقط برایم خودکارعطری که کنارگذاشته بود رابیاورد..خدا راکقتی دیدم که دایی دیگرم ساعتها وقتش راصرف کرد تا برایم لواشک خانگی درست کند ان هم وقتی روح من هم خبرنداشت ..من خدا را وقتی ملاقات کردم که یک دوست وسط کانادا ان ور دنیا زیرباران فقط برای من دعا کرده بود ...حضور خدابرای من عزیزانم بودند ..مهربانانی که حتی وقتی خودم حواسم به خودم نیست مراقب من و دلخوشی هایم هستند کسانی که برای حل شدن مشکلاتم باتمام وجود تلاش میکنند بدون اینکه سودی عایدشان باشد و مگر حضور خدا غیر ازاین چه می تواند باشد؟
حالا من خدا را پررنگ تر ازهمیشه میبینم ...دیدن خدا خیلی سخت نیست فقط سربگردانید و ببینید چند نفر در دنیا برای شادیتان میکوشند خداوند قدر تعداد ان ادمها دوستتان دارد وکنارتان است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شکر کردن
بیشتر از هر عمل دیگری درجهان
موجب فزونی نعمت می شود..
باید به خدا حق داد که بنده های سپاگزارش رابیشتر دوست بدارد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به رویاهایتان و به ادمهایی که دوستشان دارید بسیار فکر کنید.
بگذارید خانه تان و دل تان همیشه عطر گل بدهد...
@adelehz
الا ای آهوی وحشی کجایی
مرابا توست چندین آشنایی
#حافظ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غافلی از حال دل، ترسم که این ویرانه را
دیگران بی‌صاحب انگارند و تعمیرش کنند

@adelehz
گاهی لازم است ادم برود بنشیند روبروی یک آینه ،چشم در چشم خودش و شروع کند به اعتراف کردن ...
گاهی لازم است آدمیزاد عمیقا اعتراف کند..
اعتراف کند که کسی را به اشتباه دوست داشته است و یا حتی اعتراف کند که دوست نداشتن یک فرد در زندگیش اشتباه بوده است..اعتراف کند که گاهی با کسی بی دلیل کج خلقی کرده وقتی دلش از جای دیگری پربوده است ..
اعتراف کند که گاهی دلش برای کسی تنگ نشده و گاهی عجیب خودخواه بوده است ادمیزاد اگر اعتراف نکند سبک نمی شود ..این البته باان اعتراف پشت پرده کلیساها فرق دارد ..این به قصد بخشیده شدن و یا سبک شدن از بارگناه نیست .این بدان جهت است که ادمیزاد بفهمد که کیست .که چه کارهایی ازاوبرمی اید که بداند کجای کارش می لنگد ..با اعتراف کردن بارگناه کم نمی شود اما اگر ادمی چشم درچشم خودش فقط ازخودش خجالت بکشد ان وقت شاید دیگر آن خبط را نکند ..و خوب انجام ندادن دوباره اشتباه سودش بیشتر ازیک اعتراف کوچک است ..
خلاصه کلام که ادمیزاده لازم است گهگداری خودش را ببرد به دادگاه خودش برای خودش اعتراف کند وچشم درچشم خودش ،حکم مجازات صادر کند ...
شاید این گونه بهترباشد تا قبل ازآنکه دیگران در دادگاهی دیگر مجازاتمان کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
آرام بخش ها
حافظه ام را پاک کرده اند
اما دلم میگوید
کسی را بسیار دوست داشتم.
@adelehz
همه خوب می دانند که من روزی دیریا زوداین جهان را ترک میکنم.
اماانچه دیگران نمیدانند این است که من این جهان را باتو درقلبم ترک خواهم کرد.شبیه پرنده ای مهاجر باحسرت همیشگی آشیانه.
#عادله_زمانی
@adelehz
چنین سقفی باشد
وحضرت یار
خوشبختی مگرهمین نیست؟
@adelehz
اعتراف می کنم
بعضی روزابه جای صبحونه
دلم ناهار میخاد🤡
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
اعتراف می کنم بعضی روزابه جای صبحونه دلم ناهار میخاد🤡 @adelehz
اگه اعترافات کوتاه یک خطی داشتید
برام بفرستید .تا توی کانال باهمه شریکش کنیم .
درهربابی هم بود مشکلی نداره.
خوشا صندلی که حجم بدنت را دراغوش میکشد
وخوشا لیوانی که لبانت را بی هوا میبوسد
وخوشا ساعتی که مچ دستت را هرگز مگر درخواب رها نمیکند..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خواهر همیشه دل نگرانه برادره
حتی اگه برادر نفهمه ...خبردارنشه ...
@adelehz
Hasood
Dariush
حسود
داریوش
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
صبح اگه با چای شروع نشه
اصلا صبح نیست.ظهره
@adelehz
ما ادمها گاهی از بدست نیاوردن
چیزی انقدر ناراحت میشویم که
فراموشمان می شود
شاید خدا بخواهد بهترش را نصیبمان کند..
چرااینقدر به خدا بی اعتمادیم؟
@adelehz