"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
جسد بنیتا دختر۸ماهه که ازمقابل خانه و داخل خودروپدرش ربوده شده بود، در داخل خودرو سرقتی در پاکدشت پیدا شد.
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز

@adelehz
تابستان به تابستان عبور میکند
اما هنوز هیچ تابستانی طعم
آن تابستان بچگی را نمی دهد.شبهای پرستاره و روزهای پرتلالو...
@adelehz
جاده
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
مگو فردا برت آیم که من دور از تو تا فردا

نخواهم زیست خواهم مرد یا امروز یا امشب

هاتف اصفهانی

@adelehz
ازشهری سخن میگویم
که مرا در اغوشش دارد
و خاطراتم را نه ..
انگار معشوقه ای را بسیار دوست
داشته باشی که رنگ چشمانش راندانی ..
#عادله_زمانی
فتوبای خودم صبح آرام تهران
@adelehz
شاید من تو را لابلای خطوط اسلیمی کاشی های عهد تیموریان گم کرده باشم وگرنه اینهمه نبودنت توجیح دیگری ندارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باور عمومی آن است که زنان عاشق جواهراتند اما من خوب میدانم که زنها در زندگیشان فقط عاشق یک انگشتر میشوند هرچند ساده ترینش
انگشتری که آنها را به کسی که میخواهند وصل کند ..
#عادله_زمانی
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊
به همه دخترا مبارک💋😊😍
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊 به همه دخترا مبارک💋😊😍 @adelehz
یه بیماری هم هست که فقط دخترا دارند بدین صورت که ده تا رژ ازیک رنگ دارند و یازدهمیشم میخرن😊
@adelehz
باورت گر بشود، گر نشود
حرفى نيست؛
اما...
نفسم مى گيرد در هوايى که نفس هاى تو نيست!
#سهراب_سپهری
@adelehz
عصر نه عصر حافظ نه عصر سعدی
عصر فقط عصری که حیاط را آب پاشی کنی چای دم کنی و بنشینی منتظر ان کسی که گوشش برای حرفهایت همیشه جا دارد ...
#عصربخیر
@adelehz
روز پیری پادشاهی هم نمی آید به کار
زندگی در خاک بازی های طفلان است و بس
@adelehz
بعضی اعترافات چقدر سنگینه ..
@adelehz
توکیستی که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... شب رویایی🌙
#فریدون_مشیری
@adelehz
بچه تر که بودم دلم میخواست خداراببینم .همیشه فکر میکردم خدا الان کجاست ویا چکار میکند.خدابرایم تصوری بسیار دور و دست نایافتنی بودگاهی ازاو بسیار دلگیر بودم زیرا حس میکردم هرگز ان گونه که من میخواهم اونمیخواهد کنارم باشد.
اما برزگتر که شدم یک روز خدا رادیدم .وقتی مادرم در افتاب سوزان مدرسه به مدرسه برای ثبت نامم می دوید و خسته نمی شد من خدا را دیدم .
وقتی پدرم به خاطر یک سرماخوردگی ناقابلم یواشکی گریه کرد من خدارا دیدم
خداراوقتی دیدم که دایی بزرگم با پادردی شدید صدپله را پایین رفت تا فقط برایم خودکارعطری که کنارگذاشته بود رابیاورد..خدا راکقتی دیدم که دایی دیگرم ساعتها وقتش راصرف کرد تا برایم لواشک خانگی درست کند ان هم وقتی روح من هم خبرنداشت ..من خدا را وقتی ملاقات کردم که یک دوست وسط کانادا ان ور دنیا زیرباران فقط برای من دعا کرده بود ...حضور خدابرای من عزیزانم بودند ..مهربانانی که حتی وقتی خودم حواسم به خودم نیست مراقب من و دلخوشی هایم هستند کسانی که برای حل شدن مشکلاتم باتمام وجود تلاش میکنند بدون اینکه سودی عایدشان باشد و مگر حضور خدا غیر ازاین چه می تواند باشد؟
حالا من خدا را پررنگ تر ازهمیشه میبینم ...دیدن خدا خیلی سخت نیست فقط سربگردانید و ببینید چند نفر در دنیا برای شادیتان میکوشند خداوند قدر تعداد ان ادمها دوستتان دارد وکنارتان است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شکر کردن
بیشتر از هر عمل دیگری درجهان
موجب فزونی نعمت می شود..
باید به خدا حق داد که بنده های سپاگزارش رابیشتر دوست بدارد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به رویاهایتان و به ادمهایی که دوستشان دارید بسیار فکر کنید.
بگذارید خانه تان و دل تان همیشه عطر گل بدهد...
@adelehz
الا ای آهوی وحشی کجایی
مرابا توست چندین آشنایی
#حافظ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
غافلی از حال دل، ترسم که این ویرانه را
دیگران بی‌صاحب انگارند و تعمیرش کنند

@adelehz
گاهی لازم است ادم برود بنشیند روبروی یک آینه ،چشم در چشم خودش و شروع کند به اعتراف کردن ...
گاهی لازم است آدمیزاد عمیقا اعتراف کند..
اعتراف کند که کسی را به اشتباه دوست داشته است و یا حتی اعتراف کند که دوست نداشتن یک فرد در زندگیش اشتباه بوده است..اعتراف کند که گاهی با کسی بی دلیل کج خلقی کرده وقتی دلش از جای دیگری پربوده است ..
اعتراف کند که گاهی دلش برای کسی تنگ نشده و گاهی عجیب خودخواه بوده است ادمیزاد اگر اعتراف نکند سبک نمی شود ..این البته باان اعتراف پشت پرده کلیساها فرق دارد ..این به قصد بخشیده شدن و یا سبک شدن از بارگناه نیست .این بدان جهت است که ادمیزاد بفهمد که کیست .که چه کارهایی ازاوبرمی اید که بداند کجای کارش می لنگد ..با اعتراف کردن بارگناه کم نمی شود اما اگر ادمی چشم درچشم خودش فقط ازخودش خجالت بکشد ان وقت شاید دیگر آن خبط را نکند ..و خوب انجام ندادن دوباره اشتباه سودش بیشتر ازیک اعتراف کوچک است ..
خلاصه کلام که ادمیزاده لازم است گهگداری خودش را ببرد به دادگاه خودش برای خودش اعتراف کند وچشم درچشم خودش ،حکم مجازات صادر کند ...
شاید این گونه بهترباشد تا قبل ازآنکه دیگران در دادگاهی دیگر مجازاتمان کنند.
#عادله_زمانی
@adelehz