"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تمام عروسکهای دنیا یتیم می ماندند
اگر دخترها نبودند.😍
@adelehz
از امید بگو .
واز اینکه رنگها همیشه وجود دارند
زندگی شاید همین باشد.
@adelehz
شانس پیدا کردن چنین ادمی که وقتی هم چشمهایتان و هم دستانتان را ازدست داده اید حاضراست باشما ازدواج کند چقدراست؟
لطفا اسم هر حس کمی تاقسمتی لطیف را عشق نگذاریم!
@adelehz
جسد بنیتا دختر۸ماهه که ازمقابل خانه و داخل خودروپدرش ربوده شده بود، در داخل خودرو سرقتی در پاکدشت پیدا شد.
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز

@adelehz
تابستان به تابستان عبور میکند
اما هنوز هیچ تابستانی طعم
آن تابستان بچگی را نمی دهد.شبهای پرستاره و روزهای پرتلالو...
@adelehz
جاده
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
مگو فردا برت آیم که من دور از تو تا فردا

نخواهم زیست خواهم مرد یا امروز یا امشب

هاتف اصفهانی

@adelehz
ازشهری سخن میگویم
که مرا در اغوشش دارد
و خاطراتم را نه ..
انگار معشوقه ای را بسیار دوست
داشته باشی که رنگ چشمانش راندانی ..
#عادله_زمانی
فتوبای خودم صبح آرام تهران
@adelehz
شاید من تو را لابلای خطوط اسلیمی کاشی های عهد تیموریان گم کرده باشم وگرنه اینهمه نبودنت توجیح دیگری ندارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باور عمومی آن است که زنان عاشق جواهراتند اما من خوب میدانم که زنها در زندگیشان فقط عاشق یک انگشتر میشوند هرچند ساده ترینش
انگشتری که آنها را به کسی که میخواهند وصل کند ..
#عادله_زمانی
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊
به همه دخترا مبارک💋😊😍
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊 به همه دخترا مبارک💋😊😍 @adelehz
یه بیماری هم هست که فقط دخترا دارند بدین صورت که ده تا رژ ازیک رنگ دارند و یازدهمیشم میخرن😊
@adelehz
باورت گر بشود، گر نشود
حرفى نيست؛
اما...
نفسم مى گيرد در هوايى که نفس هاى تو نيست!
#سهراب_سپهری
@adelehz
عصر نه عصر حافظ نه عصر سعدی
عصر فقط عصری که حیاط را آب پاشی کنی چای دم کنی و بنشینی منتظر ان کسی که گوشش برای حرفهایت همیشه جا دارد ...
#عصربخیر
@adelehz
روز پیری پادشاهی هم نمی آید به کار
زندگی در خاک بازی های طفلان است و بس
@adelehz
بعضی اعترافات چقدر سنگینه ..
@adelehz
توکیستی که من اینگونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم... شب رویایی🌙
#فریدون_مشیری
@adelehz
بچه تر که بودم دلم میخواست خداراببینم .همیشه فکر میکردم خدا الان کجاست ویا چکار میکند.خدابرایم تصوری بسیار دور و دست نایافتنی بودگاهی ازاو بسیار دلگیر بودم زیرا حس میکردم هرگز ان گونه که من میخواهم اونمیخواهد کنارم باشد.
اما برزگتر که شدم یک روز خدا رادیدم .وقتی مادرم در افتاب سوزان مدرسه به مدرسه برای ثبت نامم می دوید و خسته نمی شد من خدا را دیدم .
وقتی پدرم به خاطر یک سرماخوردگی ناقابلم یواشکی گریه کرد من خدارا دیدم
خداراوقتی دیدم که دایی بزرگم با پادردی شدید صدپله را پایین رفت تا فقط برایم خودکارعطری که کنارگذاشته بود رابیاورد..خدا راکقتی دیدم که دایی دیگرم ساعتها وقتش راصرف کرد تا برایم لواشک خانگی درست کند ان هم وقتی روح من هم خبرنداشت ..من خدا را وقتی ملاقات کردم که یک دوست وسط کانادا ان ور دنیا زیرباران فقط برای من دعا کرده بود ...حضور خدابرای من عزیزانم بودند ..مهربانانی که حتی وقتی خودم حواسم به خودم نیست مراقب من و دلخوشی هایم هستند کسانی که برای حل شدن مشکلاتم باتمام وجود تلاش میکنند بدون اینکه سودی عایدشان باشد و مگر حضور خدا غیر ازاین چه می تواند باشد؟
حالا من خدا را پررنگ تر ازهمیشه میبینم ...دیدن خدا خیلی سخت نیست فقط سربگردانید و ببینید چند نفر در دنیا برای شادیتان میکوشند خداوند قدر تعداد ان ادمها دوستتان دارد وکنارتان است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شکر کردن
بیشتر از هر عمل دیگری درجهان
موجب فزونی نعمت می شود..
باید به خدا حق داد که بنده های سپاگزارش رابیشتر دوست بدارد.
@adelehz