"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
داشتم از کنار یک خیابان عبور میکردم .خیابانی که قبلاها برایم هیچ چیز نبود،خیابانی بود شبیه تمام خیابانهای دیگر شهر...اما حالا خیلی فرق میکرد.این خیابان در دلم و در یادم به نام او سند خورده بود.من میدانستم این خیابان شلوغ و بزرگ جاییست که ساکن یکی از بلند منزل هایش اوست ..
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ایشون بیدی هستن😍
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz
یه افسانه قدیمی ارمنی میگه : فقط مردهای خیلی مهربان و خوش طینت صاحب فرزند دختر میشن

@adelehz
تمام عروسکهای دنیا یتیم می ماندند
اگر دخترها نبودند.😍
@adelehz
از امید بگو .
واز اینکه رنگها همیشه وجود دارند
زندگی شاید همین باشد.
@adelehz
شانس پیدا کردن چنین ادمی که وقتی هم چشمهایتان و هم دستانتان را ازدست داده اید حاضراست باشما ازدواج کند چقدراست؟
لطفا اسم هر حس کمی تاقسمتی لطیف را عشق نگذاریم!
@adelehz
جسد بنیتا دختر۸ماهه که ازمقابل خانه و داخل خودروپدرش ربوده شده بود، در داخل خودرو سرقتی در پاکدشت پیدا شد.
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز

@adelehz
تابستان به تابستان عبور میکند
اما هنوز هیچ تابستانی طعم
آن تابستان بچگی را نمی دهد.شبهای پرستاره و روزهای پرتلالو...
@adelehz
جاده
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
مگو فردا برت آیم که من دور از تو تا فردا

نخواهم زیست خواهم مرد یا امروز یا امشب

هاتف اصفهانی

@adelehz
ازشهری سخن میگویم
که مرا در اغوشش دارد
و خاطراتم را نه ..
انگار معشوقه ای را بسیار دوست
داشته باشی که رنگ چشمانش راندانی ..
#عادله_زمانی
فتوبای خودم صبح آرام تهران
@adelehz
شاید من تو را لابلای خطوط اسلیمی کاشی های عهد تیموریان گم کرده باشم وگرنه اینهمه نبودنت توجیح دیگری ندارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باور عمومی آن است که زنان عاشق جواهراتند اما من خوب میدانم که زنها در زندگیشان فقط عاشق یک انگشتر میشوند هرچند ساده ترینش
انگشتری که آنها را به کسی که میخواهند وصل کند ..
#عادله_زمانی
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊
به همه دخترا مبارک💋😊😍
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊 به همه دخترا مبارک💋😊😍 @adelehz
یه بیماری هم هست که فقط دخترا دارند بدین صورت که ده تا رژ ازیک رنگ دارند و یازدهمیشم میخرن😊
@adelehz
باورت گر بشود، گر نشود
حرفى نيست؛
اما...
نفسم مى گيرد در هوايى که نفس هاى تو نيست!
#سهراب_سپهری
@adelehz
عصر نه عصر حافظ نه عصر سعدی
عصر فقط عصری که حیاط را آب پاشی کنی چای دم کنی و بنشینی منتظر ان کسی که گوشش برای حرفهایت همیشه جا دارد ...
#عصربخیر
@adelehz
روز پیری پادشاهی هم نمی آید به کار
زندگی در خاک بازی های طفلان است و بس
@adelehz
بعضی اعترافات چقدر سنگینه ..
@adelehz