من باشم و
تو
خانه ای هم در دل کوه
دیگر اگر خدا هزار پیامبرهم بفرستد
برای من معجزه ای بزرگتر رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو
خانه ای هم در دل کوه
دیگر اگر خدا هزار پیامبرهم بفرستد
برای من معجزه ای بزرگتر رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم از کنار یک خیابان عبور میکردم .خیابانی که قبلاها برایم هیچ چیز نبود،خیابانی بود شبیه تمام خیابانهای دیگر شهر...اما حالا خیلی فرق میکرد.این خیابان در دلم و در یادم به نام او سند خورده بود.من میدانستم این خیابان شلوغ و بزرگ جاییست که ساکن یکی از بلند منزل هایش اوست ..
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ایشون بیدی هستن😍
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz
شانس پیدا کردن چنین ادمی که وقتی هم چشمهایتان و هم دستانتان را ازدست داده اید حاضراست باشما ازدواج کند چقدراست؟
لطفا اسم هر حس کمی تاقسمتی لطیف را عشق نگذاریم!
@adelehz
لطفا اسم هر حس کمی تاقسمتی لطیف را عشق نگذاریم!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندراحوالات کادوی روز دختر😊
@adelehz
@adelehz
جسد بنیتا دختر۸ماهه که ازمقابل خانه و داخل خودروپدرش ربوده شده بود، در داخل خودرو سرقتی در پاکدشت پیدا شد.
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز
@adelehz
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز
@adelehz
تابستان به تابستان عبور میکند
اما هنوز هیچ تابستانی طعم
آن تابستان بچگی را نمی دهد.شبهای پرستاره و روزهای پرتلالو...
@adelehz
اما هنوز هیچ تابستانی طعم
آن تابستان بچگی را نمی دهد.شبهای پرستاره و روزهای پرتلالو...
@adelehz
جاده
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
ازشهری سخن میگویم
که مرا در اغوشش دارد
و خاطراتم را نه ..
انگار معشوقه ای را بسیار دوست
داشته باشی که رنگ چشمانش راندانی ..
#عادله_زمانی
فتوبای خودم صبح آرام تهران
@adelehz
که مرا در اغوشش دارد
و خاطراتم را نه ..
انگار معشوقه ای را بسیار دوست
داشته باشی که رنگ چشمانش راندانی ..
#عادله_زمانی
فتوبای خودم صبح آرام تهران
@adelehz
شاید من تو را لابلای خطوط اسلیمی کاشی های عهد تیموریان گم کرده باشم وگرنه اینهمه نبودنت توجیح دیگری ندارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باور عمومی آن است که زنان عاشق جواهراتند اما من خوب میدانم که زنها در زندگیشان فقط عاشق یک انگشتر میشوند هرچند ساده ترینش
انگشتری که آنها را به کسی که میخواهند وصل کند ..
#عادله_زمانی
انگشتری که آنها را به کسی که میخواهند وصل کند ..
#عادله_زمانی
"زنی کهگم کردم "
امروز 29جولای روز جهانی رژلبه😊 به همه دخترا مبارک💋😊😍 @adelehz
یه بیماری هم هست که فقط دخترا دارند بدین صورت که ده تا رژ ازیک رنگ دارند و یازدهمیشم میخرن😊
@adelehz
@adelehz