زندگی کردن باکسی آن هم برای سالهای دراز هنر بزرگی ست .اینکه قصه عادت ادمی را اسیر نکند این که دلت سالها برای یک نفرتنگ شود..البته که کارهرکسی نیست.
@adelehz
@adelehz
روزی که دیگر دراین شهر نباشم
خواهی فهمید
که شهرهم میتواند در نبود یک نفر خالی باشد،خالی خالی خالی
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهی فهمید
که شهرهم میتواند در نبود یک نفر خالی باشد،خالی خالی خالی
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
AHDIEH – OOSTA KAREEM
این اهنگ و فقط بخاطر مادرم گذاشتم یادم میاد بچه که بودم مادرم توی آشپزخونه یه ضبط کوچیک داشت و همیشه حین کارهای تمام نشدنی خونه اهنگهای مختلف و گوش میداد و گاهی هم باخودش زمزمه میکرد بسته به حالش شاد یا غمگین این شد که من با خواننده های مختلف اهنگهای مختلف خاطراتی دارم خاطراتی که به عطرغذاهای مادرم گاهی لوبیا پلوهای خوش آب و رنگ گاهی قیمه های جاافتاده و گاهی کیک های خونگی و گاهی بستنی هایی که به شوق امدن پدرم درست میکرد و توی فریزر می چپاند ،آغشته اند. اگر دلتون خواست شما هم برای پدریامادرتون بفرستید مطمینم اونها هم حال مادر من و پیدا میکنند❤️😍
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به: شما
تاريخ : امروز
از: خالق
موضوع : خودت
من خدا هستم.
امروز من همه مشكلاتت را اداره ميكنم.
لطفا به خاطر داشته باش كه من به كمك تو نياز ندارم.
اگر در زندگي وضعيتي برايت پيش آيد كه قادر به اداره كردن آن نيستي، براي رفع كردن آن تلاش نكن .
آنرا در صندوقِ( براي خدا تا انجام دهد) بگذار .
همه چيز انجام خواهد شد ولي در زمان مورد نظر من ، نه تو
وقتي كه مطلبي را در صندوق من گذاشتي همواره با اضطراب دنبال(پيگيري) نكن .
در عوض روي تمام چيزهاي عالي و شگفت انگيزي كه
الان در زندگي ات وجود دارد تمركز کن .
شايد يك روز بد در محل كارت داشته باشي ،به مردي فكر كن كه سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.
ممكن است غصه ی زودگذر بودن تعطيلات آخر هفته را
بخوري: به زني فكر كن كه با تنگدستي وحشتناكي روزي
دوازده ساعت ، هفت روز هفته را كار ميكند تا فقط شكم
فرزندانش را سير كند.
وقتي كه روابط تو رو به تيرگي و بدي ميگذارد و دچارياس ميشوي : به انساني فكر كن كه هرگز طعم دوست
داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشيده.
وقتي ماشينت خراب ميشود و تو مجبوري براي يافتن كمك مايلها پياده بروي : به معلولي فكر كن كه دوست دارد يكبار فرصت راه رفتن داشته باشد.
ممكن است احساس بيهودگي كني و فكر كني كه اصلا براي چه زندگي ميكني و بپرسي هدف من چيه ؟
شكر گزار باش .
در اينجا كساني هستند كه عمرشان آنقدر كوتاه بوده كه فرصت كافي براي زندگي كردن نداشتند.
همیشه داشته هایت را ببین تو تلاشت را کردی حالا همه چیز را به من بسپار و هیچوقت نگران نباش
@adelehz
تاريخ : امروز
از: خالق
موضوع : خودت
من خدا هستم.
امروز من همه مشكلاتت را اداره ميكنم.
لطفا به خاطر داشته باش كه من به كمك تو نياز ندارم.
اگر در زندگي وضعيتي برايت پيش آيد كه قادر به اداره كردن آن نيستي، براي رفع كردن آن تلاش نكن .
آنرا در صندوقِ( براي خدا تا انجام دهد) بگذار .
همه چيز انجام خواهد شد ولي در زمان مورد نظر من ، نه تو
وقتي كه مطلبي را در صندوق من گذاشتي همواره با اضطراب دنبال(پيگيري) نكن .
در عوض روي تمام چيزهاي عالي و شگفت انگيزي كه
الان در زندگي ات وجود دارد تمركز کن .
شايد يك روز بد در محل كارت داشته باشي ،به مردي فكر كن كه سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.
ممكن است غصه ی زودگذر بودن تعطيلات آخر هفته را
بخوري: به زني فكر كن كه با تنگدستي وحشتناكي روزي
دوازده ساعت ، هفت روز هفته را كار ميكند تا فقط شكم
فرزندانش را سير كند.
وقتي كه روابط تو رو به تيرگي و بدي ميگذارد و دچارياس ميشوي : به انساني فكر كن كه هرگز طعم دوست
داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشيده.
وقتي ماشينت خراب ميشود و تو مجبوري براي يافتن كمك مايلها پياده بروي : به معلولي فكر كن كه دوست دارد يكبار فرصت راه رفتن داشته باشد.
ممكن است احساس بيهودگي كني و فكر كني كه اصلا براي چه زندگي ميكني و بپرسي هدف من چيه ؟
شكر گزار باش .
در اينجا كساني هستند كه عمرشان آنقدر كوتاه بوده كه فرصت كافي براي زندگي كردن نداشتند.
همیشه داشته هایت را ببین تو تلاشت را کردی حالا همه چیز را به من بسپار و هیچوقت نگران نباش
@adelehz
اینجا
این گوشه شهر
درحالی که تمام شهرخوابند
دلی بیداراست
دلی که کوچک بی دفاع اما مالامال است
از دوست داشتن و یاد
یک نفر
دلی این گوشه شهر بیداراست
@adelehz
این گوشه شهر
درحالی که تمام شهرخوابند
دلی بیداراست
دلی که کوچک بی دفاع اما مالامال است
از دوست داشتن و یاد
یک نفر
دلی این گوشه شهر بیداراست
@adelehz
من باشم و
تو
خانه ای هم در دل کوه
دیگر اگر خدا هزار پیامبرهم بفرستد
برای من معجزه ای بزرگتر رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو
خانه ای هم در دل کوه
دیگر اگر خدا هزار پیامبرهم بفرستد
برای من معجزه ای بزرگتر رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم از کنار یک خیابان عبور میکردم .خیابانی که قبلاها برایم هیچ چیز نبود،خیابانی بود شبیه تمام خیابانهای دیگر شهر...اما حالا خیلی فرق میکرد.این خیابان در دلم و در یادم به نام او سند خورده بود.من میدانستم این خیابان شلوغ و بزرگ جاییست که ساکن یکی از بلند منزل هایش اوست ..
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ایشون بیدی هستن😍
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz
شانس پیدا کردن چنین ادمی که وقتی هم چشمهایتان و هم دستانتان را ازدست داده اید حاضراست باشما ازدواج کند چقدراست؟
لطفا اسم هر حس کمی تاقسمتی لطیف را عشق نگذاریم!
@adelehz
لطفا اسم هر حس کمی تاقسمتی لطیف را عشق نگذاریم!
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندراحوالات کادوی روز دختر😊
@adelehz
@adelehz
جسد بنیتا دختر۸ماهه که ازمقابل خانه و داخل خودروپدرش ربوده شده بود، در داخل خودرو سرقتی در پاکدشت پیدا شد.
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز
@adelehz
علت مرگ:گرسنگی و تشنگی
این حجم ازکثافت بودن یه آدم و من نمیتونم درک کنم !بی همه چیز
@adelehz