قدیم ترها مردم عصر به عصر منتظر مهمان بودند.میخواستندکسی بیایدتا انهاتمام روزشان رابریزند در دامنش
اینطوری هیچ چیز ته دلشون نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#زمانی
اینطوری هیچ چیز ته دلشون نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#زمانی
نامه دهم
عزیزکوچلوی من
سلام
این نامه را که برایت مینویسم برای این است که میخواهم به تو یک رازبزرگ را بگویم یک راز خیلی بزرگ.
پسرکم زندگی کن .
البته این جمله درابتدا مسخره بنظر می رسد اما کمی اگر صبر کنی بتو میگویم یعنی چه ..
پسرم زندگی کردن راه خیلی آسانی دارد اما گم کردنش هم به همان اندازه اسان است ...عزیزم زندگی کردن یعنی وسط یک عصر تابستانی دلگیر بستنی قیفی بزرگی بخری و بی توجه به اطرافت باتمام وجود و لذت بخوریش کفشهایی بخری که با دیدنشان ذوق بکنی بی توجه به نگاه دیگران گلها را ازته دلت بو بکشی یک ظهر گرم دوتا ابمیوه سرد بخری کنار رفتگر نارنجی پوش بنشینی و باهام ابمیوه بخورید و او بتو بگوید که زندگی چقدر سخت شده و تو مثل یک مرد واقعی لبخند بزنی وبه اوبگویی که خدا کمکش خواهد کرد و او زحمت کش ترین ادم دنیاست ..
شاهزاده ی کوچک من زندگی کردن یعنی برای فرداهایت پس انداز کنی آنهم مهربانی و دعا ...دعا البته پسرم بهترین پس انداز دنیاست ..پسرم زندگی کردن یعنی وقتی ازخانه بیرون می روی به ادمهای اطرافت لبخند بزنی بدون توجه به تعجبشان یا حتی احتمالا اخم شان ..
عزیزدلم زندگی کردن کارآسانی ست کافیست دلت بخواهد کافیست یادبگیری همیشه درحال ناله کردن نباشی کافیست بفهمی از هرموقعیتی حتی بد میتوانی عبور کنی بدون انکه مرتب ناله کنی ..
من برایت یک سبد زندگی آرزو میکنم پسرم
که تو لایق زندگی هستی زندگی به عطر یاس و طعم یک بستنی وانیلی باخامه اضافه ..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
عزیزکوچلوی من
سلام
این نامه را که برایت مینویسم برای این است که میخواهم به تو یک رازبزرگ را بگویم یک راز خیلی بزرگ.
پسرکم زندگی کن .
البته این جمله درابتدا مسخره بنظر می رسد اما کمی اگر صبر کنی بتو میگویم یعنی چه ..
پسرم زندگی کردن راه خیلی آسانی دارد اما گم کردنش هم به همان اندازه اسان است ...عزیزم زندگی کردن یعنی وسط یک عصر تابستانی دلگیر بستنی قیفی بزرگی بخری و بی توجه به اطرافت باتمام وجود و لذت بخوریش کفشهایی بخری که با دیدنشان ذوق بکنی بی توجه به نگاه دیگران گلها را ازته دلت بو بکشی یک ظهر گرم دوتا ابمیوه سرد بخری کنار رفتگر نارنجی پوش بنشینی و باهام ابمیوه بخورید و او بتو بگوید که زندگی چقدر سخت شده و تو مثل یک مرد واقعی لبخند بزنی وبه اوبگویی که خدا کمکش خواهد کرد و او زحمت کش ترین ادم دنیاست ..
شاهزاده ی کوچک من زندگی کردن یعنی برای فرداهایت پس انداز کنی آنهم مهربانی و دعا ...دعا البته پسرم بهترین پس انداز دنیاست ..پسرم زندگی کردن یعنی وقتی ازخانه بیرون می روی به ادمهای اطرافت لبخند بزنی بدون توجه به تعجبشان یا حتی احتمالا اخم شان ..
عزیزدلم زندگی کردن کارآسانی ست کافیست دلت بخواهد کافیست یادبگیری همیشه درحال ناله کردن نباشی کافیست بفهمی از هرموقعیتی حتی بد میتوانی عبور کنی بدون انکه مرتب ناله کنی ..
من برایت یک سبد زندگی آرزو میکنم پسرم
که تو لایق زندگی هستی زندگی به عطر یاس و طعم یک بستنی وانیلی باخامه اضافه ..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگی کردن باکسی آن هم برای سالهای دراز هنر بزرگی ست .اینکه قصه عادت ادمی را اسیر نکند این که دلت سالها برای یک نفرتنگ شود..البته که کارهرکسی نیست.
@adelehz
@adelehz
روزی که دیگر دراین شهر نباشم
خواهی فهمید
که شهرهم میتواند در نبود یک نفر خالی باشد،خالی خالی خالی
#عادله_زمانی
@adelehz
خواهی فهمید
که شهرهم میتواند در نبود یک نفر خالی باشد،خالی خالی خالی
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
AHDIEH – OOSTA KAREEM
این اهنگ و فقط بخاطر مادرم گذاشتم یادم میاد بچه که بودم مادرم توی آشپزخونه یه ضبط کوچیک داشت و همیشه حین کارهای تمام نشدنی خونه اهنگهای مختلف و گوش میداد و گاهی هم باخودش زمزمه میکرد بسته به حالش شاد یا غمگین این شد که من با خواننده های مختلف اهنگهای مختلف خاطراتی دارم خاطراتی که به عطرغذاهای مادرم گاهی لوبیا پلوهای خوش آب و رنگ گاهی قیمه های جاافتاده و گاهی کیک های خونگی و گاهی بستنی هایی که به شوق امدن پدرم درست میکرد و توی فریزر می چپاند ،آغشته اند. اگر دلتون خواست شما هم برای پدریامادرتون بفرستید مطمینم اونها هم حال مادر من و پیدا میکنند❤️😍
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به: شما
تاريخ : امروز
از: خالق
موضوع : خودت
من خدا هستم.
امروز من همه مشكلاتت را اداره ميكنم.
لطفا به خاطر داشته باش كه من به كمك تو نياز ندارم.
اگر در زندگي وضعيتي برايت پيش آيد كه قادر به اداره كردن آن نيستي، براي رفع كردن آن تلاش نكن .
آنرا در صندوقِ( براي خدا تا انجام دهد) بگذار .
همه چيز انجام خواهد شد ولي در زمان مورد نظر من ، نه تو
وقتي كه مطلبي را در صندوق من گذاشتي همواره با اضطراب دنبال(پيگيري) نكن .
در عوض روي تمام چيزهاي عالي و شگفت انگيزي كه
الان در زندگي ات وجود دارد تمركز کن .
شايد يك روز بد در محل كارت داشته باشي ،به مردي فكر كن كه سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.
ممكن است غصه ی زودگذر بودن تعطيلات آخر هفته را
بخوري: به زني فكر كن كه با تنگدستي وحشتناكي روزي
دوازده ساعت ، هفت روز هفته را كار ميكند تا فقط شكم
فرزندانش را سير كند.
وقتي كه روابط تو رو به تيرگي و بدي ميگذارد و دچارياس ميشوي : به انساني فكر كن كه هرگز طعم دوست
داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشيده.
وقتي ماشينت خراب ميشود و تو مجبوري براي يافتن كمك مايلها پياده بروي : به معلولي فكر كن كه دوست دارد يكبار فرصت راه رفتن داشته باشد.
ممكن است احساس بيهودگي كني و فكر كني كه اصلا براي چه زندگي ميكني و بپرسي هدف من چيه ؟
شكر گزار باش .
در اينجا كساني هستند كه عمرشان آنقدر كوتاه بوده كه فرصت كافي براي زندگي كردن نداشتند.
همیشه داشته هایت را ببین تو تلاشت را کردی حالا همه چیز را به من بسپار و هیچوقت نگران نباش
@adelehz
تاريخ : امروز
از: خالق
موضوع : خودت
من خدا هستم.
امروز من همه مشكلاتت را اداره ميكنم.
لطفا به خاطر داشته باش كه من به كمك تو نياز ندارم.
اگر در زندگي وضعيتي برايت پيش آيد كه قادر به اداره كردن آن نيستي، براي رفع كردن آن تلاش نكن .
آنرا در صندوقِ( براي خدا تا انجام دهد) بگذار .
همه چيز انجام خواهد شد ولي در زمان مورد نظر من ، نه تو
وقتي كه مطلبي را در صندوق من گذاشتي همواره با اضطراب دنبال(پيگيري) نكن .
در عوض روي تمام چيزهاي عالي و شگفت انگيزي كه
الان در زندگي ات وجود دارد تمركز کن .
شايد يك روز بد در محل كارت داشته باشي ،به مردي فكر كن كه سالهاست بیکار است و شغلی ندارد.
ممكن است غصه ی زودگذر بودن تعطيلات آخر هفته را
بخوري: به زني فكر كن كه با تنگدستي وحشتناكي روزي
دوازده ساعت ، هفت روز هفته را كار ميكند تا فقط شكم
فرزندانش را سير كند.
وقتي كه روابط تو رو به تيرگي و بدي ميگذارد و دچارياس ميشوي : به انساني فكر كن كه هرگز طعم دوست
داشتن و مورد محبت واقع شدن را نچشيده.
وقتي ماشينت خراب ميشود و تو مجبوري براي يافتن كمك مايلها پياده بروي : به معلولي فكر كن كه دوست دارد يكبار فرصت راه رفتن داشته باشد.
ممكن است احساس بيهودگي كني و فكر كني كه اصلا براي چه زندگي ميكني و بپرسي هدف من چيه ؟
شكر گزار باش .
در اينجا كساني هستند كه عمرشان آنقدر كوتاه بوده كه فرصت كافي براي زندگي كردن نداشتند.
همیشه داشته هایت را ببین تو تلاشت را کردی حالا همه چیز را به من بسپار و هیچوقت نگران نباش
@adelehz
اینجا
این گوشه شهر
درحالی که تمام شهرخوابند
دلی بیداراست
دلی که کوچک بی دفاع اما مالامال است
از دوست داشتن و یاد
یک نفر
دلی این گوشه شهر بیداراست
@adelehz
این گوشه شهر
درحالی که تمام شهرخوابند
دلی بیداراست
دلی که کوچک بی دفاع اما مالامال است
از دوست داشتن و یاد
یک نفر
دلی این گوشه شهر بیداراست
@adelehz
من باشم و
تو
خانه ای هم در دل کوه
دیگر اگر خدا هزار پیامبرهم بفرستد
برای من معجزه ای بزرگتر رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو
خانه ای هم در دل کوه
دیگر اگر خدا هزار پیامبرهم بفرستد
برای من معجزه ای بزرگتر رخ نخواهد داد.
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم از کنار یک خیابان عبور میکردم .خیابانی که قبلاها برایم هیچ چیز نبود،خیابانی بود شبیه تمام خیابانهای دیگر شهر...اما حالا خیلی فرق میکرد.این خیابان در دلم و در یادم به نام او سند خورده بود.من میدانستم این خیابان شلوغ و بزرگ جاییست که ساکن یکی از بلند منزل هایش اوست ..
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
ایشون بیدی هستن😍
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz
به خاطر ظاهرخندانش شهرت جهانی پیدا کرده😊و 500هزارتا فالورر تو اینستاگرام داره😍
خیلیممم عالی😊
@adelehz