دانه هایی که در زمین کاشتید را رها کنید ..انها خودشان دیر یا زود گل خواهند داد..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باورت بشود يا نه
روزي مي رسد
که دلت براي هيچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد
براي نگاه کردنم ، خنديدنم
و حتـــي اذيت کردنم
براي تمام لحظاتى که در کنارم داشتي
روزي خواهد رسيد که در حسرت تکرار دوباره من خواهي بود
مي دانم روزي که نباشم هيچکس تکرار من نخواهد شد
#بهوميل_هرابال
@adelehz
روزي مي رسد
که دلت براي هيچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد
براي نگاه کردنم ، خنديدنم
و حتـــي اذيت کردنم
براي تمام لحظاتى که در کنارم داشتي
روزي خواهد رسيد که در حسرت تکرار دوباره من خواهي بود
مي دانم روزي که نباشم هيچکس تکرار من نخواهد شد
#بهوميل_هرابال
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
الهی...
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
شاید روزی برسد که من تورا فراموش کنم
اما شوقی که روزی برای دیدنت داشتم را هرگز ازیادنخواهم برد.
@adelehz
اما شوقی که روزی برای دیدنت داشتم را هرگز ازیادنخواهم برد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب اینجوری نگاه نکن.بیاتوام بخور
@adelehz
@adelehz
روزی فرزندی خواهم داشت .شاید پسری باشد مهربان سرزنده باهوش باچشمانی که همیشه دلخوشی درآن می درخشد.شایدهم دختری زیبا چشم عسلی و موخرمایی با لبخندی که هزاربار زیباترش میکند ومن همواره به این فکر میکنم که چگونه میتوانم به او دروغ بگویم؟!
روزی که در دنیای کودکانه اش ازمن بپرسد که آیا پدرش اولین عشق من بوده است؟وباشوقی وصف ناپذیر منتظر شنیدن این باشد که بگویم بله عزیزم قطعا او اولین عشق زندگی من است..
من فرصت کوتاهی برای پاسخ دادن به او دارم ودراین فرصت چندثانیه ای من باید تمام روزهایی که تورا،تورا که پدرش نیستی را عمیقا دوست داشتم مرور کنم ...خاطراتت را ورق به ورق رد کنم ..و تمام اشکها و لبخندهایی که باتوداشتم را نادیده بگیرم و بگویم بله عزیزم ..
او قطعا بعد از گرفتن جوابش شادمانه به دنبال بازیش خواهد رفت و من رها خواهم شد در اقیانوسی که تهش معلوم نیست ازاینکه چگونه باید بین کسی که دوستش داشتم وکسی که جزیی ازمن است یکی را انتخاب کنم..
واین شاید بزرگترین حسرتی باشد که من بعد از نبودنت در زندگیم داشته باشم ..
شاید بزرگترینش
شایدعمیق ترینش..
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که در دنیای کودکانه اش ازمن بپرسد که آیا پدرش اولین عشق من بوده است؟وباشوقی وصف ناپذیر منتظر شنیدن این باشد که بگویم بله عزیزم قطعا او اولین عشق زندگی من است..
من فرصت کوتاهی برای پاسخ دادن به او دارم ودراین فرصت چندثانیه ای من باید تمام روزهایی که تورا،تورا که پدرش نیستی را عمیقا دوست داشتم مرور کنم ...خاطراتت را ورق به ورق رد کنم ..و تمام اشکها و لبخندهایی که باتوداشتم را نادیده بگیرم و بگویم بله عزیزم ..
او قطعا بعد از گرفتن جوابش شادمانه به دنبال بازیش خواهد رفت و من رها خواهم شد در اقیانوسی که تهش معلوم نیست ازاینکه چگونه باید بین کسی که دوستش داشتم وکسی که جزیی ازمن است یکی را انتخاب کنم..
واین شاید بزرگترین حسرتی باشد که من بعد از نبودنت در زندگیم داشته باشم ..
شاید بزرگترینش
شایدعمیق ترینش..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی آدمها بهارند
بعضی هایشان پاییز
اما امان از زمستانی ها
آنها که دلت را یخ میزنند ..
زمستانی ها خطرناک ترین های زمینند.
@adelehz
بعضی هایشان پاییز
اما امان از زمستانی ها
آنها که دلت را یخ میزنند ..
زمستانی ها خطرناک ترین های زمینند.
@adelehz
من معتقدم ما اگه تمام عالم راداشته باشیم.ولی یه جای این شکلی واسه خوردن چای عصرونه با عزیزانمون نداشته باشیم.هنوزفقیریم😮
@adelehz
@adelehz
قدیم ترها مردم عصر به عصر منتظر مهمان بودند.میخواستندکسی بیایدتا انهاتمام روزشان رابریزند در دامنش
اینطوری هیچ چیز ته دلشون نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#زمانی
اینطوری هیچ چیز ته دلشون نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#زمانی
نامه دهم
عزیزکوچلوی من
سلام
این نامه را که برایت مینویسم برای این است که میخواهم به تو یک رازبزرگ را بگویم یک راز خیلی بزرگ.
پسرکم زندگی کن .
البته این جمله درابتدا مسخره بنظر می رسد اما کمی اگر صبر کنی بتو میگویم یعنی چه ..
پسرم زندگی کردن راه خیلی آسانی دارد اما گم کردنش هم به همان اندازه اسان است ...عزیزم زندگی کردن یعنی وسط یک عصر تابستانی دلگیر بستنی قیفی بزرگی بخری و بی توجه به اطرافت باتمام وجود و لذت بخوریش کفشهایی بخری که با دیدنشان ذوق بکنی بی توجه به نگاه دیگران گلها را ازته دلت بو بکشی یک ظهر گرم دوتا ابمیوه سرد بخری کنار رفتگر نارنجی پوش بنشینی و باهام ابمیوه بخورید و او بتو بگوید که زندگی چقدر سخت شده و تو مثل یک مرد واقعی لبخند بزنی وبه اوبگویی که خدا کمکش خواهد کرد و او زحمت کش ترین ادم دنیاست ..
شاهزاده ی کوچک من زندگی کردن یعنی برای فرداهایت پس انداز کنی آنهم مهربانی و دعا ...دعا البته پسرم بهترین پس انداز دنیاست ..پسرم زندگی کردن یعنی وقتی ازخانه بیرون می روی به ادمهای اطرافت لبخند بزنی بدون توجه به تعجبشان یا حتی احتمالا اخم شان ..
عزیزدلم زندگی کردن کارآسانی ست کافیست دلت بخواهد کافیست یادبگیری همیشه درحال ناله کردن نباشی کافیست بفهمی از هرموقعیتی حتی بد میتوانی عبور کنی بدون انکه مرتب ناله کنی ..
من برایت یک سبد زندگی آرزو میکنم پسرم
که تو لایق زندگی هستی زندگی به عطر یاس و طعم یک بستنی وانیلی باخامه اضافه ..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
عزیزکوچلوی من
سلام
این نامه را که برایت مینویسم برای این است که میخواهم به تو یک رازبزرگ را بگویم یک راز خیلی بزرگ.
پسرکم زندگی کن .
البته این جمله درابتدا مسخره بنظر می رسد اما کمی اگر صبر کنی بتو میگویم یعنی چه ..
پسرم زندگی کردن راه خیلی آسانی دارد اما گم کردنش هم به همان اندازه اسان است ...عزیزم زندگی کردن یعنی وسط یک عصر تابستانی دلگیر بستنی قیفی بزرگی بخری و بی توجه به اطرافت باتمام وجود و لذت بخوریش کفشهایی بخری که با دیدنشان ذوق بکنی بی توجه به نگاه دیگران گلها را ازته دلت بو بکشی یک ظهر گرم دوتا ابمیوه سرد بخری کنار رفتگر نارنجی پوش بنشینی و باهام ابمیوه بخورید و او بتو بگوید که زندگی چقدر سخت شده و تو مثل یک مرد واقعی لبخند بزنی وبه اوبگویی که خدا کمکش خواهد کرد و او زحمت کش ترین ادم دنیاست ..
شاهزاده ی کوچک من زندگی کردن یعنی برای فرداهایت پس انداز کنی آنهم مهربانی و دعا ...دعا البته پسرم بهترین پس انداز دنیاست ..پسرم زندگی کردن یعنی وقتی ازخانه بیرون می روی به ادمهای اطرافت لبخند بزنی بدون توجه به تعجبشان یا حتی احتمالا اخم شان ..
عزیزدلم زندگی کردن کارآسانی ست کافیست دلت بخواهد کافیست یادبگیری همیشه درحال ناله کردن نباشی کافیست بفهمی از هرموقعیتی حتی بد میتوانی عبور کنی بدون انکه مرتب ناله کنی ..
من برایت یک سبد زندگی آرزو میکنم پسرم
که تو لایق زندگی هستی زندگی به عطر یاس و طعم یک بستنی وانیلی باخامه اضافه ..
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زندگی کردن باکسی آن هم برای سالهای دراز هنر بزرگی ست .اینکه قصه عادت ادمی را اسیر نکند این که دلت سالها برای یک نفرتنگ شود..البته که کارهرکسی نیست.
@adelehz
@adelehz