خوشبختی
ان چیزیست که آدمی راشاد میکند
برای هرکسی هم معنای خودش را دارد
یکی با اغوش گرم معشوق خوشبخت است ویکی بایک لبخندازطرف کودکش
خوشبختی امری لذت بخش امانسبی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
ان چیزیست که آدمی راشاد میکند
برای هرکسی هم معنای خودش را دارد
یکی با اغوش گرم معشوق خوشبخت است ویکی بایک لبخندازطرف کودکش
خوشبختی امری لذت بخش امانسبی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تا تو نگاه می کنی 😍
@adelehz
@adelehz
دانه هایی که در زمین کاشتید را رها کنید ..انها خودشان دیر یا زود گل خواهند داد..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باورت بشود يا نه
روزي مي رسد
که دلت براي هيچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد
براي نگاه کردنم ، خنديدنم
و حتـــي اذيت کردنم
براي تمام لحظاتى که در کنارم داشتي
روزي خواهد رسيد که در حسرت تکرار دوباره من خواهي بود
مي دانم روزي که نباشم هيچکس تکرار من نخواهد شد
#بهوميل_هرابال
@adelehz
روزي مي رسد
که دلت براي هيچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد
براي نگاه کردنم ، خنديدنم
و حتـــي اذيت کردنم
براي تمام لحظاتى که در کنارم داشتي
روزي خواهد رسيد که در حسرت تکرار دوباره من خواهي بود
مي دانم روزي که نباشم هيچکس تکرار من نخواهد شد
#بهوميل_هرابال
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
الهی...
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz
شاید روزی برسد که من تورا فراموش کنم
اما شوقی که روزی برای دیدنت داشتم را هرگز ازیادنخواهم برد.
@adelehz
اما شوقی که روزی برای دیدنت داشتم را هرگز ازیادنخواهم برد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوب اینجوری نگاه نکن.بیاتوام بخور
@adelehz
@adelehz
روزی فرزندی خواهم داشت .شاید پسری باشد مهربان سرزنده باهوش باچشمانی که همیشه دلخوشی درآن می درخشد.شایدهم دختری زیبا چشم عسلی و موخرمایی با لبخندی که هزاربار زیباترش میکند ومن همواره به این فکر میکنم که چگونه میتوانم به او دروغ بگویم؟!
روزی که در دنیای کودکانه اش ازمن بپرسد که آیا پدرش اولین عشق من بوده است؟وباشوقی وصف ناپذیر منتظر شنیدن این باشد که بگویم بله عزیزم قطعا او اولین عشق زندگی من است..
من فرصت کوتاهی برای پاسخ دادن به او دارم ودراین فرصت چندثانیه ای من باید تمام روزهایی که تورا،تورا که پدرش نیستی را عمیقا دوست داشتم مرور کنم ...خاطراتت را ورق به ورق رد کنم ..و تمام اشکها و لبخندهایی که باتوداشتم را نادیده بگیرم و بگویم بله عزیزم ..
او قطعا بعد از گرفتن جوابش شادمانه به دنبال بازیش خواهد رفت و من رها خواهم شد در اقیانوسی که تهش معلوم نیست ازاینکه چگونه باید بین کسی که دوستش داشتم وکسی که جزیی ازمن است یکی را انتخاب کنم..
واین شاید بزرگترین حسرتی باشد که من بعد از نبودنت در زندگیم داشته باشم ..
شاید بزرگترینش
شایدعمیق ترینش..
#عادله_زمانی
@adelehz
روزی که در دنیای کودکانه اش ازمن بپرسد که آیا پدرش اولین عشق من بوده است؟وباشوقی وصف ناپذیر منتظر شنیدن این باشد که بگویم بله عزیزم قطعا او اولین عشق زندگی من است..
من فرصت کوتاهی برای پاسخ دادن به او دارم ودراین فرصت چندثانیه ای من باید تمام روزهایی که تورا،تورا که پدرش نیستی را عمیقا دوست داشتم مرور کنم ...خاطراتت را ورق به ورق رد کنم ..و تمام اشکها و لبخندهایی که باتوداشتم را نادیده بگیرم و بگویم بله عزیزم ..
او قطعا بعد از گرفتن جوابش شادمانه به دنبال بازیش خواهد رفت و من رها خواهم شد در اقیانوسی که تهش معلوم نیست ازاینکه چگونه باید بین کسی که دوستش داشتم وکسی که جزیی ازمن است یکی را انتخاب کنم..
واین شاید بزرگترین حسرتی باشد که من بعد از نبودنت در زندگیم داشته باشم ..
شاید بزرگترینش
شایدعمیق ترینش..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بعضی آدمها بهارند
بعضی هایشان پاییز
اما امان از زمستانی ها
آنها که دلت را یخ میزنند ..
زمستانی ها خطرناک ترین های زمینند.
@adelehz
بعضی هایشان پاییز
اما امان از زمستانی ها
آنها که دلت را یخ میزنند ..
زمستانی ها خطرناک ترین های زمینند.
@adelehz
من معتقدم ما اگه تمام عالم راداشته باشیم.ولی یه جای این شکلی واسه خوردن چای عصرونه با عزیزانمون نداشته باشیم.هنوزفقیریم😮
@adelehz
@adelehz
قدیم ترها مردم عصر به عصر منتظر مهمان بودند.میخواستندکسی بیایدتا انهاتمام روزشان رابریزند در دامنش
اینطوری هیچ چیز ته دلشون نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#زمانی
اینطوری هیچ چیز ته دلشون نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#زمانی