"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
Amir Abbas Golab [JavanRadio.com] – Bano Jan [JavanRadio.com]
بانوجان از امیر عباس گلاب
بشنوید باما🌙🎧
@adelehz
مریم میرزاخانی
در آمریکا براثرسرطان
درگذشت.
مرگ نهایتا سراغ همه مون میاد
کاش بتونیم همینقدر تاثیرگذارباشیم
که جهانی درنبودمون اندوهگین بشه.
@adelehz
چنین شادی
میان هرچیزی که به نظربد است.
آرزوست...
@adelehz
گاهی وقتها ادم حس میکند .خیلی دلش میخواهد برود ..برود جایی دیگر هوایی دیگر با آدمهایی دیگر
مثلا اینکه ادم بتواند یک چمدان بردارد چهارنفری که واقعا دوستت دارنند.کمی خاطرات رنگی ونه تلخ و چندتایی هم دل خوشی ریزو درشت بندازد تویش و بزند به دل جاده ..
واقعا چرا گاهی جایی که هستیم برایمان اینقدر کوچک اینقدر عذاب اور می شود؟
اما یک چیزی نمیگذارد یک ترس
ترس اینکه نکند جایی که می روم بدتر باشد آدمهای آنجا نامهربان ترباشند...
دیروز شنیدم علی کریمی عکس یک کول بر را گذاشته در اینستاگرامش
کولبری که دو پا ندارد..و وسط سرمای جان سوز استخوان شکن اذربایجان غربی بدون پا کولبری می کند ..خدایااا
وجالبتر که او گفته بود هربار از کولبری به شهر برمی گردد مقداری از پولش را به خانواده هایی میدهد که وضعیت اقتصادی پایین تری دارند...این را که شنیدم و عکسش را که دیدم چند دقیقه ماتم برد باخودم گفتم پانداری ولی خدا به تو چه چیز داده که اینچنین قوی هستی که این چنین الهام بخش که اینچنین قابل افتخار...
وسط دل تنگی هایم برای رفتن یاد آن کولبر که افتادم یادم آمد که سالها قبل جمله ای شنیده بودم که هرآدمی خلق میشود تا داستانش را بسازد از ترس ها تنهایی ها سختی ها نترس داستانت رابساز..
وشاید گاهی البته رفتن بخشی از داستان باشد.
پ.ن دستان آن کولبر را می بوسم .تو الهام بخش ترینی در جهان کوچکمان قطعا
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا به من اینقدر توان بده
بتوانم شاد زندگی کنم و درعین
شادی آنقدر قدرت به من عطا کن که بتوانم از دل بندگانت محافظت کنم.
وکسی از درشت گویی یا تکبرم نرنجند.
@adelehz
دردهایی که میکشید در برابر خوشی هایی که به سمت تان می آیند هیچ است .
پس لطفا صبور باشید🌺
صبح تون پرنور❤️
@adelehz
خوشبختی
ان چیزیست که آدمی راشاد میکند
برای هرکسی هم معنای خودش را دارد
یکی با اغوش گرم معشوق خوشبخت است ویکی بایک لبخندازطرف کودکش
خوشبختی امری لذت بخش امانسبی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی کلمات سنگینند
تا زمانی که به خودتان یقین ندارید
به دیگران نگوییدش.
@adelehz
دانه هایی که در زمین کاشتید را رها کنید ..انها خودشان دیر یا زود گل خواهند داد..
@adelehz
در
نگاهم
اگر
نیستی
در خـیـالـم سرشاری...

#مولانا

@adelehz
🌞
باورت بشود يا نه
روزي مي رسد
که دلت براي هيچ کس به اندازه من تنگ نخواهد شد
براي نگاه کردنم ، خنديدنم
و حتـــي اذيت کردنم
براي تمام لحظاتى که در کنارم داشتي
روزي خواهد رسيد که در حسرت تکرار دوباره من خواهي بود
مي دانم روزي که نباشم هيچکس تکرار من نخواهد شد

#بهوميل_هرابال
@adelehz
تو بخند
جهانم
ازاینکه هست
آبی تربشه.
@adelehz
الهی...
خورشیدت شروع کرد به تابیدن ..
همان گونه که شهر را روشن میکنی
زندگیمان را نیز پرفروغ کن...
صبح به سلامت وشادی وخیر❤️
@adelehz