"زنی که‌گم کردم "
4.43K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
نامه نهم
عزیزم سلام
امیدوارم خوشحال باشی..خوشحال بودن البته ربط مستقیمی به دلت دارد عزیزم اگر دلت خوشحال باشد حال خودت هم خوش است.
عزیزم من برایت شبها نامه مینویسم ،قبل ازاینکه بخواهم بخوابم ..اصولا شبها آدم حرفهای بیشتری برای گفتن دارد.حرفهایی که شاید روزها جرات بیان شدنش درآدمی نیست یاشاید اینقدر روزها خودمان را سرگرم میکنیم که حرفهایمان یادمان می رود...
واصولا شبها ،همان ساعتی که تنها نشسته ای گوشه تختت و به روزت فکرمیکنی دقیقا همان ساعت بهترین زمان گفتن حرفهاست ..این است که جانم اگرروزی عاشق شدی دقیقا درهمان ساعت به آنکه باید اعتراف کن که دوستش داری چون هیچ زمانی مثل آن ساعت تو،خودت نیستی .
عزیزم بعدها یادمیگیری که شبها شبیه طیف رنگ های رنگین کمان متفاوت است یادمیگیری که شبها هرکدام طعم خاصی دارند.بعضی شبها بوی بغض میدهند و بعضی دیگر بوی خاک باران خورده ...بعضی شبها شیرینند شبیه یک دونات گرم کرمدار در عصری تابستانی و بعضی ها تلخ ..شبیه داروی بدمزه دندان درد ..
اما پسرم مهمترازهمه اینها دانستن این است که تمام اینها گذرا هستند.واین واقعی ترین حقیقتی ست که باید یادبگیری که نه تلخی نه شیرینی نه خنده نه اشک باقی نمی مانند.
وان چیزی که فقط باقی میماند توهستی.
چون تو مهمتراز همه ی طعم ها وعطرهای زندگیت به حساب می آیی وهمه چیز حول محورتوست ..
پس بخاطر هیچکدامشان نه خنده نه اشک خودت را،خودخود خودت را قربانی نکن پسرم .
چون تو دراین زندگی ازهرچیزی مهم تری...
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
ما که موهامون لخته
دل نداریم
برامون آهنگ بخونین؟😒
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Amir Abbas Golab [JavanRadio.com] – Bano Jan [JavanRadio.com]
بانوجان از امیر عباس گلاب
بشنوید باما🌙🎧
@adelehz
مریم میرزاخانی
در آمریکا براثرسرطان
درگذشت.
مرگ نهایتا سراغ همه مون میاد
کاش بتونیم همینقدر تاثیرگذارباشیم
که جهانی درنبودمون اندوهگین بشه.
@adelehz
چنین شادی
میان هرچیزی که به نظربد است.
آرزوست...
@adelehz
گاهی وقتها ادم حس میکند .خیلی دلش میخواهد برود ..برود جایی دیگر هوایی دیگر با آدمهایی دیگر
مثلا اینکه ادم بتواند یک چمدان بردارد چهارنفری که واقعا دوستت دارنند.کمی خاطرات رنگی ونه تلخ و چندتایی هم دل خوشی ریزو درشت بندازد تویش و بزند به دل جاده ..
واقعا چرا گاهی جایی که هستیم برایمان اینقدر کوچک اینقدر عذاب اور می شود؟
اما یک چیزی نمیگذارد یک ترس
ترس اینکه نکند جایی که می روم بدتر باشد آدمهای آنجا نامهربان ترباشند...
دیروز شنیدم علی کریمی عکس یک کول بر را گذاشته در اینستاگرامش
کولبری که دو پا ندارد..و وسط سرمای جان سوز استخوان شکن اذربایجان غربی بدون پا کولبری می کند ..خدایااا
وجالبتر که او گفته بود هربار از کولبری به شهر برمی گردد مقداری از پولش را به خانواده هایی میدهد که وضعیت اقتصادی پایین تری دارند...این را که شنیدم و عکسش را که دیدم چند دقیقه ماتم برد باخودم گفتم پانداری ولی خدا به تو چه چیز داده که اینچنین قوی هستی که این چنین الهام بخش که اینچنین قابل افتخار...
وسط دل تنگی هایم برای رفتن یاد آن کولبر که افتادم یادم آمد که سالها قبل جمله ای شنیده بودم که هرآدمی خلق میشود تا داستانش را بسازد از ترس ها تنهایی ها سختی ها نترس داستانت رابساز..
وشاید گاهی البته رفتن بخشی از داستان باشد.
پ.ن دستان آن کولبر را می بوسم .تو الهام بخش ترینی در جهان کوچکمان قطعا
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا به من اینقدر توان بده
بتوانم شاد زندگی کنم و درعین
شادی آنقدر قدرت به من عطا کن که بتوانم از دل بندگانت محافظت کنم.
وکسی از درشت گویی یا تکبرم نرنجند.
@adelehz
دردهایی که میکشید در برابر خوشی هایی که به سمت تان می آیند هیچ است .
پس لطفا صبور باشید🌺
صبح تون پرنور❤️
@adelehz
خوشبختی
ان چیزیست که آدمی راشاد میکند
برای هرکسی هم معنای خودش را دارد
یکی با اغوش گرم معشوق خوشبخت است ویکی بایک لبخندازطرف کودکش
خوشبختی امری لذت بخش امانسبی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی کلمات سنگینند
تا زمانی که به خودتان یقین ندارید
به دیگران نگوییدش.
@adelehz
دانه هایی که در زمین کاشتید را رها کنید ..انها خودشان دیر یا زود گل خواهند داد..
@adelehz
در
نگاهم
اگر
نیستی
در خـیـالـم سرشاری...

#مولانا

@adelehz
🌞