"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بروی این سیاره
ادمهای زیادی هستند که
باهم زندگی میکنند
بدون اینکه هم خانه باشند.🏠
@adelehz
گاهی فکر کنیم
شاید زندگی انقدرها هم بدنیست
شاید زاویه دید ما اشتباه است.
بهتراست کمی زاویه دیدمان را تغییربدهیم.
🕌مسجدی درکاشان
@adelehz
در این خاک
در این مزرعه ی پاک
به جز عشق
به جز مهر
دگر هیچ نکاریم ….

#مولانا

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصلش این است که در هجران ها
خواب باید بیشترشود نه کمتر
مگر جز خواب کجا میتوان آنهایی که نداریمشان
جاهایی که نیستیم
چیزهایی که در دستمان نیستند را
ببینیم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم

خاطراتت را بیاور، تا بگویم کیستم!


فاضل_نظری

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چشمانش را که باز میکند
توگویی خسرو هستم
وجامی جهان نما
@adelehz
صبح شاید پیام خداست.
شاید میخواهدبگوید هنوزهم دوستمان دارد..
وگرنه ازمیان شب تار
چراغ افروختن دیگرچه معنایی میتواندداشته باشد؟

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوز مدت زیادی از انتشار خبر تجاوز و قتل وحشیانه پسر نوجوانی به دختر 7 ساله افغان ستایش قریشی .نگذشته بود که بار دیگر شنونده خبری مشابه این بار گوشه ای دیگر از ایران هستیم .دیروز خبری تکان دهنده ایران را در بهت فرو برد از ابعاد جنایتی که یک ادم می تواند درحق کودکی معصوم روا دارد .آتنا اصلانی دخترکی 7ساله از شهر پارس اباد اردبیل ،زمانی که میخواست از نزد پدر دستفروش خود به خانه برگردد طعمه نزول خوار هوسبازی شد ...در نهایت بعد از 23روز جنازه دخترک را درخمره رنگرزی در پارکینگ منزل شخصی این شیطان کشف کردند...هنوز چهره معصوم ستایش با ان دندانهای شیری یکی درمیان ریخته اش و ان لبخند خوش رنگش ازذهنم پاک نشده که حالا قاب تصویر چشمان معصوم آتنا با روپوش مدرسه ولبخند ارغوانی اش در ذهنم حک میشود..
تن چون گلبرگ یکی را بااسید سوزاندندو دیگری را 16روز درخمره رنگرزی نگاه داشتند ..چه چیز میتوان دربرابر این حجم از شیطان صفتی گفت؟
دردمضاعف این است که هیچکدام از این بره های بی دفاع مربوط به قشر بالای جامعه نبودند.یکی دختریک کارگر ودیگری دختریک دستفروش ...وخوب لازم بذکر نیست که پدرانشان نمیتوانستند با ماشین های مدل بالایشان آنها را در راه مدرسه یا تفریحگاهها و کلاسهای اموزشی شان همراهی کنند ...
واین درد را ده برابر شایدهم صدبرابر کند ...
برای ستایش بسیارگریه کردم دربرابر اتنا اما انگار نمیتوانستم اشک بریزم ...فقط به چشمانش نگاه کردم و اینجا در سمت چپ سینه ام حس کردم یک حفره عمیق بوجودآمد ...این بره های کوچک قربانی چه شدند؟گرگ همیشه در هر جایی درهرتاریخی وجود داشته است اما درمیان گرگها هم فکر میکنم منفورتر ازگرگی که به بره می زند وجود نداشته باشد...
برای ستایش برای آتنا برای هزاران دختر وپسر کوچک دیگر در جهان که بخاطر عصیان و وحشی گری ما آدم بزرگ های دوست نداشتنی قربانی می شوند طلب آمرزش نمیکنم زیرا ایمان دارم فرشته ها گناهی برای بخشیده شدن ندارند ...اینها به قول آن کودک سوری که لحظاتی قبل از پرواز باگریه گفت بعدازمردن همه چیز را به خدا خواهم گفت ....همه چیز را میگویند..
وخدا به حرفهای تک تک شان گوش خواهد داد و اغوشی را برایشان بازخواهد کرد که بندگانش درزمین ازآنها دریغ کرده بودند..
چرا که او خداست خدای بره های بی گناه قربانی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
به رفتن ها نیست
به ماندن ها ست..
رفتن را هرکسی بلد است،از کوچک تابزرگ انگار خلق شده ایم برای رفتن..
اما هنر ماندن است وهنرمند کسی که ماندن بلدباشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
دلم نمیخاد این چیزها رو بذارم ..اما این و واسه این میذارم چون دیدم خیلی هاهنوزم میرن شکار،ازآهوتاگنجشک
نکنیداین کارو چطور کشتن براتون تفریحه جیگرتون چطور آتیش نمیگیره شکارنکنیداگه هنوزانسانید
@adelehz
موزیک شب
قطعه لالایی
از علی زند وکیلی
تقدیم به روح ستایش،آتنا و تمام آهوبره های بی دفاعی
که دنیای آدم بدها نتونست بهشون شادی بده ...
@adelehz
Lalaei [Nex1Music.IR]
Ali Zand Vakili
تقدیم به روح ستایش،آتنا و تمام آهوبره های بی دفاعی
که دنیای آدم بدها نتونست بهشون شادی بده ... @adelehz
من ارگ بمم خشت به خشتم متلاشی
تو نقش جهان هر وجبت ترمه وکاشی
@adelehz