اگرحق آن را داشتم
که نوع خلقتم راانتخاب کنم.
بی تردید از خداوندمیخواستم.
مرا ستاره ای در دل تاریکی بیافریند
تادرشب تاریکی مایه تسلی دل عاشقی
واسباب شمارش کودکی بی خواب
وروشن گر شب تنهایی ادمی بیکس
میبودم....
#عادله_زمانی
@adelehz
که نوع خلقتم راانتخاب کنم.
بی تردید از خداوندمیخواستم.
مرا ستاره ای در دل تاریکی بیافریند
تادرشب تاریکی مایه تسلی دل عاشقی
واسباب شمارش کودکی بی خواب
وروشن گر شب تنهایی ادمی بیکس
میبودم....
#عادله_زمانی
@adelehz
هرشب قبل ازخواب دلتنگی ها،رویاها،آرزوها و دلنگرانی هایتان
را در دفترچه ای کوچک ورنگی،بامدادگلی خوشرنگی یادداشت کنید.
وایمان داشته باشید که خداوندبعد
ازبه خواب رفتن تان فرشته شمارا
برای آوردن دفترچه تان به زمین میفرستد.
درواقع او هرشب دلتنگی ها و رویاهایتان را ورق میزند.
پس آرام بخواب روید وبدانید
که اوبرای روبراه کردن همه چیز
بیدارمیماند..❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
را در دفترچه ای کوچک ورنگی،بامدادگلی خوشرنگی یادداشت کنید.
وایمان داشته باشید که خداوندبعد
ازبه خواب رفتن تان فرشته شمارا
برای آوردن دفترچه تان به زمین میفرستد.
درواقع او هرشب دلتنگی ها و رویاهایتان را ورق میزند.
پس آرام بخواب روید وبدانید
که اوبرای روبراه کردن همه چیز
بیدارمیماند..❤️❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
برای خوشبخت بودن
حتما لازم نیست لاتاری برنده شوم
همینکه یک صبح دیگر شروع میشود
ویک روز دیگر شانس دوست داشتنت رادارم.
یعنی من خوشبخت ترین آدم روی زمینم❤️
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت 🌞
@adelehz
حتما لازم نیست لاتاری برنده شوم
همینکه یک صبح دیگر شروع میشود
ویک روز دیگر شانس دوست داشتنت رادارم.
یعنی من خوشبخت ترین آدم روی زمینم❤️
#عادله_زمانی
صبح به خیر و برکت 🌞
@adelehz
دوست داشتنت شامل
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
زنها عجب موجودات جالبی هستند.
مدام درحال پررنگ کردن زیبایی های اطرافند.
این رابه خوبی میتوان ازرژلب های قرمزشان فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
مدام درحال پررنگ کردن زیبایی های اطرافند.
این رابه خوبی میتوان ازرژلب های قرمزشان فهمید.
#عادله_زمانی
@adelehz
توکه خورشید اوج دل ربایی
چنین بی رحم و سنگین دل چرایی؟
به اول ان همه مهرومحبت
به آخر راه ورسم بی وفایی؟؟
#دوبیتی_محلی
@adelehz
چنین بی رحم و سنگین دل چرایی؟
به اول ان همه مهرومحبت
به آخر راه ورسم بی وفایی؟؟
#دوبیتی_محلی
@adelehz
موزیک شب قطعه "baeuty unvalid" ازعمراکرم ⭐️🌙🎼🎼
+موزیک کمی تم عربی داره امیدوارم شما رو هم مثل من به هزارویکشب وقصه های شهرزادببره 👇🌙❤️💋
@adelehz
+موزیک کمی تم عربی داره امیدوارم شما رو هم مثل من به هزارویکشب وقصه های شهرزادببره 👇🌙❤️💋
@adelehz
ما زنها همه مان "شهرزادقصه گو "
نیستیم اما شب که میشود هرکداممان
هزارویک قصه ناگفته داریم ...
#عادله_زمانی
شب زیبا
به امید زیبا بودن قصه های تک تک تون
عزیزای دل❤️⭐️
@adelehz
نیستیم اما شب که میشود هرکداممان
هزارویک قصه ناگفته داریم ...
#عادله_زمانی
شب زیبا
به امید زیبا بودن قصه های تک تک تون
عزیزای دل❤️⭐️
@adelehz
هرروز صبح روبروی آیینه بایستید
وبه خودتان سلام کنید❤️
یادتان نرود اگر شما یادنگیرید
خودتان را دوست داشته باشید
دیگران هم یادنمیگیرنددوستتان داشته باشند.🌹
صبح به خیر و برکت و شادی🌞☀️✨🍰🍪🍩
@adelehz
وبه خودتان سلام کنید❤️
یادتان نرود اگر شما یادنگیرید
خودتان را دوست داشته باشید
دیگران هم یادنمیگیرنددوستتان داشته باشند.🌹
صبح به خیر و برکت و شادی🌞☀️✨🍰🍪🍩
@adelehz