آدمهای خوب
ازخودشان رد خوب برجا میگذارند..
ردشان راحتی سالها بعد هم که ببینید یادشان می افتید ولبخندمیزنید.
میخواهد یک رنگ باشد یا یک عطر یا حتی یک موزیک ..
فرق خوبها بابدها درهمین لبخنداست.
@adelehz
ازخودشان رد خوب برجا میگذارند..
ردشان راحتی سالها بعد هم که ببینید یادشان می افتید ولبخندمیزنید.
میخواهد یک رنگ باشد یا یک عطر یا حتی یک موزیک ..
فرق خوبها بابدها درهمین لبخنداست.
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکجای دنیا که باشی
خاکت ازهرچه سررشته شده باشد
به همان برمیگردی
این است که ماشرقی ها هرجا که باشیم بازهم هنرسرزمین هایمان
بدجور جذبمان میکند ..ناخوداگاه نگاهمان راخیره میکند.
@adelehz
خاکت ازهرچه سررشته شده باشد
به همان برمیگردی
این است که ماشرقی ها هرجا که باشیم بازهم هنرسرزمین هایمان
بدجور جذبمان میکند ..ناخوداگاه نگاهمان راخیره میکند.
@adelehz
اگر گل بودم
نه شمعدانی میشدم
نه حتی رز
پیچکی میشدم باگلهای ریز صورتی
آویخته بردیوار باغ کناری
و لازم به ذکرهم نیست
که آن دیوار یحتمل
توبودی..
#عادله_زمانی
@adelehz
نه شمعدانی میشدم
نه حتی رز
پیچکی میشدم باگلهای ریز صورتی
آویخته بردیوار باغ کناری
و لازم به ذکرهم نیست
که آن دیوار یحتمل
توبودی..
#عادله_زمانی
@adelehz
کوچه های شهر مارا باریک میساختند
تابهم نزدیکتر شویم .
حالا بااین همه بزرگ راه اما
هیچکداممان به هیچ کدام نمی رسیم.
@adelehz
تابهم نزدیکتر شویم .
حالا بااین همه بزرگ راه اما
هیچکداممان به هیچ کدام نمی رسیم.
@adelehz
گاهی فکر کنیم
شاید زندگی انقدرها هم بدنیست
شاید زاویه دید ما اشتباه است.
بهتراست کمی زاویه دیدمان را تغییربدهیم.
🕌مسجدی درکاشان
@adelehz
شاید زندگی انقدرها هم بدنیست
شاید زاویه دید ما اشتباه است.
بهتراست کمی زاویه دیدمان را تغییربدهیم.
🕌مسجدی درکاشان
@adelehz