توییتر فارسی
پنج عصر یک روز زمستانی خانه در تاریکی دم غروب فرورفته نشستهاید کنار علاءالدین فردا امتحان تاریخ مدنی دارید و یاکریمها پشت پنجره میخوانند 》گورباچف《 @OfficialPersianTwitter
این من و رسما دیونه کرد😔چه حس غربت اوری داشت ..
نامه هشتم
عزیزکوچکم
سلام ..
همیشه اول هرنامه باید سلام باشد .چون سلام خیلی خوب است غیر ازحرفهای مادرم که مادرتوهم هست البته و کمتر ازمن برایت نخواهدبود ،که میگوید سلام سلامتی می آورد ..سلام خوب است چون یادت می دهد باهرکس هرچقدرغریبه،هرچقدر دلخور همیشه راهی برای همکلام شدن وجود دارد.
می دانی عزیزم اگر روزی تو بدنیا آمدی اگر تو روزی مال من شدی حتما برایت یک دوست کوچلو میخرم .
مثلا یک هاپوی پشمالو یا یک پیشی چشم تیله ای یا حتی یک جوجوی کاکلی...
میدانی چرا؟
قطعا به این خاطر نیست که بیکارم یا سرم خلوت است نه!
دلم میخواهد تو از اول زندگیت دوستی را یادبگیری ..دوستی خیلی مهم است آخه!
توباید یادبگیری که دیگرانی در جهان وجود دارند که به محبت تو دل بسته و دلخوشند ..اگر تو یک هاپوی کوچک داشته باشی برایش غذا میگذاری به گردش می روی بااو ..وقتت را برای بازی بااو میگذاری وقتی هاپویت مریض شود تو ناراحت میشوی حتی ممکن است گریه کنی و به من بگویی تورا خدا ببرش دکتر ..
واینها همه یعنی اینکه عزیزم جانم تویادمیگیری که مراقب کسی یا چیزی که بتو وابسته است باشی که دوستش داشته باشی و نگذاری اذیت شود که دلت را بگذاری کنار دلش ..که اگر او گرسنه است توراحت سیر نشوی که اگر او بیمار است تو برایش هرکاری بکنی که اگر دلش ،دل کوچکش شکسته است تو تکه هایش را با چسب محبتت بهم بچسبانی ...
و عزیزم وقتی تو تمام این ها را یادبگیری و برای بهترین های زندگیت بکارببری من آسوده خواهم شد..
آخر گل کوچک قرمزم مگر بیش از این چه میتوان به تو آموخت ..
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
عزیزکوچکم
سلام ..
همیشه اول هرنامه باید سلام باشد .چون سلام خیلی خوب است غیر ازحرفهای مادرم که مادرتوهم هست البته و کمتر ازمن برایت نخواهدبود ،که میگوید سلام سلامتی می آورد ..سلام خوب است چون یادت می دهد باهرکس هرچقدرغریبه،هرچقدر دلخور همیشه راهی برای همکلام شدن وجود دارد.
می دانی عزیزم اگر روزی تو بدنیا آمدی اگر تو روزی مال من شدی حتما برایت یک دوست کوچلو میخرم .
مثلا یک هاپوی پشمالو یا یک پیشی چشم تیله ای یا حتی یک جوجوی کاکلی...
میدانی چرا؟
قطعا به این خاطر نیست که بیکارم یا سرم خلوت است نه!
دلم میخواهد تو از اول زندگیت دوستی را یادبگیری ..دوستی خیلی مهم است آخه!
توباید یادبگیری که دیگرانی در جهان وجود دارند که به محبت تو دل بسته و دلخوشند ..اگر تو یک هاپوی کوچک داشته باشی برایش غذا میگذاری به گردش می روی بااو ..وقتت را برای بازی بااو میگذاری وقتی هاپویت مریض شود تو ناراحت میشوی حتی ممکن است گریه کنی و به من بگویی تورا خدا ببرش دکتر ..
واینها همه یعنی اینکه عزیزم جانم تویادمیگیری که مراقب کسی یا چیزی که بتو وابسته است باشی که دوستش داشته باشی و نگذاری اذیت شود که دلت را بگذاری کنار دلش ..که اگر او گرسنه است توراحت سیر نشوی که اگر او بیمار است تو برایش هرکاری بکنی که اگر دلش ،دل کوچکش شکسته است تو تکه هایش را با چسب محبتت بهم بچسبانی ...
و عزیزم وقتی تو تمام این ها را یادبگیری و برای بهترین های زندگیت بکارببری من آسوده خواهم شد..
آخر گل کوچک قرمزم مگر بیش از این چه میتوان به تو آموخت ..
#عادله_زمانی
#هیواد
#نامه_هایم
@adelehz
زنان اگر مجبور شوند روی دیوارهای زندان آسمان آبی را نقاشی خواهند کرد. اگر پارچه های زخم بندی سوزانده شود، پارچه های بیشتری خواهند بافت. اگر خرمنها نابود شوند، بذرهای بیشتری خواهند پاشید.
آنجا که دری نیست، زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد و از آن عبور خواهند کرد و به راههای جدید و زندگی های جدید گام خواهند نهاد.
📚 زنانیکه با گرگها میدوند
کلاریسا پینکولا استس
@adelehz
آنجا که دری نیست، زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد و از آن عبور خواهند کرد و به راههای جدید و زندگی های جدید گام خواهند نهاد.
📚 زنانیکه با گرگها میدوند
کلاریسا پینکولا استس
@adelehz
آدمهای خوب
ازخودشان رد خوب برجا میگذارند..
ردشان راحتی سالها بعد هم که ببینید یادشان می افتید ولبخندمیزنید.
میخواهد یک رنگ باشد یا یک عطر یا حتی یک موزیک ..
فرق خوبها بابدها درهمین لبخنداست.
@adelehz
ازخودشان رد خوب برجا میگذارند..
ردشان راحتی سالها بعد هم که ببینید یادشان می افتید ولبخندمیزنید.
میخواهد یک رنگ باشد یا یک عطر یا حتی یک موزیک ..
فرق خوبها بابدها درهمین لبخنداست.
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هرکجای دنیا که باشی
خاکت ازهرچه سررشته شده باشد
به همان برمیگردی
این است که ماشرقی ها هرجا که باشیم بازهم هنرسرزمین هایمان
بدجور جذبمان میکند ..ناخوداگاه نگاهمان راخیره میکند.
@adelehz
خاکت ازهرچه سررشته شده باشد
به همان برمیگردی
این است که ماشرقی ها هرجا که باشیم بازهم هنرسرزمین هایمان
بدجور جذبمان میکند ..ناخوداگاه نگاهمان راخیره میکند.
@adelehz
اگر گل بودم
نه شمعدانی میشدم
نه حتی رز
پیچکی میشدم باگلهای ریز صورتی
آویخته بردیوار باغ کناری
و لازم به ذکرهم نیست
که آن دیوار یحتمل
توبودی..
#عادله_زمانی
@adelehz
نه شمعدانی میشدم
نه حتی رز
پیچکی میشدم باگلهای ریز صورتی
آویخته بردیوار باغ کناری
و لازم به ذکرهم نیست
که آن دیوار یحتمل
توبودی..
#عادله_زمانی
@adelehz
کوچه های شهر مارا باریک میساختند
تابهم نزدیکتر شویم .
حالا بااین همه بزرگ راه اما
هیچکداممان به هیچ کدام نمی رسیم.
@adelehz
تابهم نزدیکتر شویم .
حالا بااین همه بزرگ راه اما
هیچکداممان به هیچ کدام نمی رسیم.
@adelehz