"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اینم عروسی کمال خان😁😇💍💄
@adelehz
زندگی هیچ کجا نیست
مگر درچشمان آنان که دوستتمان دارند
آنانکه دوستشان داریم.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
Hayedeh – Soghati
سوغاتی
ازهایده عزیز
بشنوید باما 🎧🌙
@adelehz
تودر خواب خوش و من
بی تو هرشب شمارم تاسحر
سیارگان را
#امیرخسرو_دهلوی
شب درخشان🌙
@adelehz
در دبستان نقطه سر خط را خوبتر ازهرچیزی یادگرفته بودم .
وبایدکه البته همه مان خوب این را یادبگیریم .چون در زندگی بارها باید برویم نقطه سرخط..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید که عشق ورزید ..به هرکس یا هرچیز که باعث آرامشمان است بسیارعشق ورزیدن دل را جلا می بخشدان وقت انقدر دل زیبایی میشود که دیگر ممکن نیست درآن سیاهی و کینه خانه کند.
@adelehz
چقد این روزهای پرتفت و وهم آلود نیاز داریم به چنین جایی چنین جمعی چنین دلخوشی ..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندازه همین گربه هم یعنی هنر دلبری نداریم .😂
@adelehz
کوچکتر که بودم خیلی رویاهای خوش و آب و رنگی داشتم .خیلی خوش خنده تر از حالا بودم هر موضوع کوچکی باعث میشد تا ساعتها با دوستانم بخندم گاهی حتی بی دلیل ..در مدرسه بعضی روزها اینقدر الکی خوشحال بودم که هم شاگردی ها دیگر عادتشان شده بود و میدانستن من زیاد اهل دلیل برای خنده هایم نیستم .یادم هست سال اول دانشگاه خیلی ازهمکلاسی ها از خنده هایم کلافه میشدند و یک بارهم سریک کلاس هشت صبح یک همکلاسی گفت فلانی تو چطورساعت 8صبح اینقدر پرانرژی و پرخنده ای وقتی ما همه خوابمان می آید.اردیبهشت برای من ماه دلخوشی های بی دلیل و شادی های الکی بود یادم هست هروقت توی محوطه پرگل و درخت دانشکده راه می رفتم این شعر توی ذهنم موج میزد که توعروس کسی اگر بشوی نگذارم من دست روی دست من محمدعلی قاجارم مجلست را به توپ خواهم بست و بعد باخودم خنده ام میگرفت ...بدون هیچ مناسبتی ..
وقتی با هم کلاسی های بدترازخودم که اکیپی 5نفره بودیم توی تریای دانشکده بودیم هم تمام وقتمان صرف دراوردن ادای اساتید و خندیدن بود گرچه این راه شایسته ای برای خندیدن نبود اما برای دختران 21ساله ی سرشار از زندگی اخلاقیات خیلی هم نمیتوانست جلوی خنده هایشان را بگیرد ..کلاسهای بعدازظهر وقتی استاد لامپ را خاموش میکرد تا دیتا را روشن کند وقتی چشم چشم را نمیدید درآن ظلمت آدامس که میترکاندم استاد باخشم چراغ را روشن میکرد جهت صدا را میگرفت و به طرف همکلاسی جون جونی وصمیمی ام چشم غره می رفت و آن طفلک هم بخاطر صمیمیتمان مرا لو نمیداد و من هنوز ریز ریز میخندیدم ..استادی داشتم به غایت دوست داشتنی کمی بیشتر از معمول وزن داشت خیلی دوستش داشتم بهمین خاطر من اسمش را کپلک دوست داشتنی گذاشته بودم و این اسم خیلی بین اکیپمان رسمیت پیدا کرده بود میتوانید تصور کنید وقتی در سالن بین آن همه دانشجوی مستعد و درس خوان یکی ازماها خیلی جدی رو به بقیه مان فریاد میزد بچه ها کلاس کپلک شروع شد چه صحنه ای پیش می آمد.و خوب شما اگر بودید ریز نمی خندیدید؟استاد دیگری داشتم بازهم به غایت دوست داشتنی و مهربان این یکی را فندوق نام گذاری کرده بودم و از ته دل دوستش داشتم ..خوب موقع نمره دهی محبوب ترین استاد ما فندوق جان بود خدا میداند سرکلاسش چقدر لذت میبردیم از حرف زدن و درس دادنش ...
من بی دلیل می خندیدم ...و دلخوشی بخشی جدایی ناپذیر از روزهایم بود ..حالا بعد از تمام شدن آن دوران گاهی که برمیگردم به گذشته میبینم که گاهی چندروز است که نخندیدم ...غربت این موضوع آن چنان مرا دربرمیگیرد که ...
علتش را نمیدانم شاید بزرگ شدن شاید تمام شدن آن روزها شاید اینکه بعد ازآن روزها آدمی در زندگیم آمد که تمام خنده هایم را دزدید و رفت ...حالا گاهی باخودم فکر میکنم و میگویم خنده های بی دلیلم را که یک نفر دزدید کاش من بتوانم روزی خنده های یک نفر را برایش پیدا کنم ...کاش بتوانم روی لبهای خشکیده یک نفر گل خنده بکارم کاش من هیچ وقت مثل آن یک نفر نباشم ..کاش
#عادله_زمانی
@adelehz
بگردید پیدا کنید ببینید کی دلتون و گرم میکنه باهاش بشینید همینجوری چای بخورید.
زندگی یعنی همین
عصربخیر❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"زنی که‌گم کردم "
[www.JenabMusic.Com] – Mohsen Yeganeh - Behet Ghol Midam
بهت قول میدم سخت نیست لااقل
برای تو .
راحت باش دورم از تو و دنیای تو ..
🎶محسن یگانه
بشنویدباما🎧🌙
@adelehz
به بقیه اجازه نده که به تو بگویند
چگونه باشی...
شب زیبا🌙
@adelehz
خدایا امروز صبح
وهرصبح
طالع آنان که دوستشان داریم را پر
ازستاره وسفره شان را پرازبرکت قرار بده❤️
صبح بخیر❤️🌺💋
@adelehz
چه خوب بودن اینا ..
#نوستالژی
@adelehz
به تو حاصلی ندارد، غمِ روزگار گفتن!

سعدی

@adelehz