درمیان انبوه کفشهای سیاه و زمخت مردانه این کتانی رنگی دختری 16ساله درس خوبی برای آموختن دارد.
راه خودت راپیدا کن تومیتوانی ..
پ.ن کتانی های کیمیا علیزاده
⚜ @adelehz
راه خودت راپیدا کن تومیتوانی ..
پ.ن کتانی های کیمیا علیزاده
⚜ @adelehz
ملکه ای وجود داشت درسرزمینی دور که از مال و منال دنیا هرچیز تصورش را بکنی داشت به جز یک چیز و ان هم یک لبخند گوشه لبش ...
او به همه ی سرزمین دستورداده بود که بگردند و لبخند گمشده اش را بیابند اما هیچ کس نمیتوانست آن را پیدا کند.
باغبانی روزی از کنار کاخ ملکه عبور می کرد دید که درختان باغ کاخ شاهی بسیار دلمرده اند ..آن ها داشتند خشک می شدند و دید که هیچ گل قرمز کوچکی هیچ گوشه ای از حیاط کاخ نرویده است ..باغبان باخودش گفت عجیب است اینجا یک چیزی مشکل دارد.
وقتی باغبان پیش ملکه رفت دید که ملکه نمی تواند لبخند بزند .دید که علیرغم تمام لباسهای فاخر و میوه های خوشگوار و جواهرات گرانقیمت ملکه بلد نیست بخندد.باغبان به او گفت که میتواند لبخند گم شده اش را پیدا کند و ملکه به او چند هفته فرصت داد.باغبان شروع کرد در حیاط کاخ شاهی به کاشتن گلهای قرمز کوچلو.بزودی تمام حیاط مانند فرشی سرخ شد او با درختان بلند کاخ حرف میزد گرچه درختان هرگز به او با کلام پاسخ نمیدادند اما باغبان هرروز برایشان از داستانهای آن روزش تعریف می کرد وبه آنها میگفت که بسیار زیبا و دلربا هستند و در کمال تعجب میدید که فردای آن روز درختها بلندتر و برگهایشان فراخ ترشده توگویی اینان خود را برای دیدن دوباره باغبان آراسته اند..
مهلت به پایان رسید .وقتی ملکه به درخواست باغبان پا به حیاط قصرگذاشت چشمانش برق زد ..او فرش گلهای قرمز کوچک و جشن بلندی درختان درهم تنیده را دید و ناخوداگاه خندید ...باغبان موفق شده بود .که لبخند گمشده ملکه رابیابد باغبان به اوگفته بود که توجه و محبت میتواند هرگمشده ای راپیدا کند.کاینات هزاران سال بعد در زندگی بعدی باغبان را به مردی مهربان تبدیل کردند که معشوقه اش را گلم می نامید و این چنین او هر روز لبخند گمشده دخترک رابرایش پیدا می نمود.
#عادله_زمانی
⚜ @adelehz
او به همه ی سرزمین دستورداده بود که بگردند و لبخند گمشده اش را بیابند اما هیچ کس نمیتوانست آن را پیدا کند.
باغبانی روزی از کنار کاخ ملکه عبور می کرد دید که درختان باغ کاخ شاهی بسیار دلمرده اند ..آن ها داشتند خشک می شدند و دید که هیچ گل قرمز کوچکی هیچ گوشه ای از حیاط کاخ نرویده است ..باغبان باخودش گفت عجیب است اینجا یک چیزی مشکل دارد.
وقتی باغبان پیش ملکه رفت دید که ملکه نمی تواند لبخند بزند .دید که علیرغم تمام لباسهای فاخر و میوه های خوشگوار و جواهرات گرانقیمت ملکه بلد نیست بخندد.باغبان به او گفت که میتواند لبخند گم شده اش را پیدا کند و ملکه به او چند هفته فرصت داد.باغبان شروع کرد در حیاط کاخ شاهی به کاشتن گلهای قرمز کوچلو.بزودی تمام حیاط مانند فرشی سرخ شد او با درختان بلند کاخ حرف میزد گرچه درختان هرگز به او با کلام پاسخ نمیدادند اما باغبان هرروز برایشان از داستانهای آن روزش تعریف می کرد وبه آنها میگفت که بسیار زیبا و دلربا هستند و در کمال تعجب میدید که فردای آن روز درختها بلندتر و برگهایشان فراخ ترشده توگویی اینان خود را برای دیدن دوباره باغبان آراسته اند..
مهلت به پایان رسید .وقتی ملکه به درخواست باغبان پا به حیاط قصرگذاشت چشمانش برق زد ..او فرش گلهای قرمز کوچک و جشن بلندی درختان درهم تنیده را دید و ناخوداگاه خندید ...باغبان موفق شده بود .که لبخند گمشده ملکه رابیابد باغبان به اوگفته بود که توجه و محبت میتواند هرگمشده ای راپیدا کند.کاینات هزاران سال بعد در زندگی بعدی باغبان را به مردی مهربان تبدیل کردند که معشوقه اش را گلم می نامید و این چنین او هر روز لبخند گمشده دخترک رابرایش پیدا می نمود.
#عادله_زمانی
⚜ @adelehz
تو یادت نیست
ولی من خوب به یاد دارم
برای داشتنت
دلی را به دریا زدم
که از آب میترسید
سید علی صالحی
⚜ @adelehz
ولی من خوب به یاد دارم
برای داشتنت
دلی را به دریا زدم
که از آب میترسید
سید علی صالحی
⚜ @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دخترم این راالان یادبگیر،خوب هم یادبگیر.انگشت اتهام مردها همیشه بسوی زنهاست،همیشه.همانطورکه قطب نماهمیشه شمال رانشان می دهداین راهمیشه بیاد داشته باش.
📕هزارخورشیدتابان
👤خالدحسینی
⚜ @adelehz
📕هزارخورشیدتابان
👤خالدحسینی
⚜ @adelehz
الهی
هیچ گلدانی در هیچ خانه ای
وهیچ قلبی درهیچ سینه ای
را خالی از گل خالی از عشق نگه ندار.
صبح به خیر❤️
@adelehz
هیچ گلدانی در هیچ خانه ای
وهیچ قلبی درهیچ سینه ای
را خالی از گل خالی از عشق نگه ندار.
صبح به خیر❤️
@adelehz
در دبستان نقطه سر خط را خوبتر ازهرچیزی یادگرفته بودم .
وبایدکه البته همه مان خوب این را یادبگیریم .چون در زندگی بارها باید برویم نقطه سرخط..
@adelehz
وبایدکه البته همه مان خوب این را یادبگیریم .چون در زندگی بارها باید برویم نقطه سرخط..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باید که عشق ورزید ..به هرکس یا هرچیز که باعث آرامشمان است بسیارعشق ورزیدن دل را جلا می بخشدان وقت انقدر دل زیبایی میشود که دیگر ممکن نیست درآن سیاهی و کینه خانه کند.
@adelehz
@adelehz
چقد این روزهای پرتفت و وهم آلود نیاز داریم به چنین جایی چنین جمعی چنین دلخوشی ..
@adelehz
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندازه همین گربه هم یعنی هنر دلبری نداریم .😂
@adelehz
@adelehz