"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
داشتم سریال اکیا را میدیدم.خیلی ها موافق سریالهای ترکی نیستند اما من گاهی دنبال میکنم.بین تمام شخصیت های سریال اکیا دختر زینب نامی وجود دارد.اگر دنبال کنید به احتمال بسیار میددانید زینب کیست .زینب نماد بشدت پررنگ یک عشق یک طرفه پراز درد است .عشق یکطرفه ای که هم خودش را نابود میکند و هم اطرافیانش را ،زینب عاشق مردیست که دوستش ندارد تحقیرش میکند به او بها نمی دهد و تنها ازاو استفاده ابزاری میکند .اما زینب باوجود تمام خشمی که از او دارد دیوانه وار عاشقش است و بخاطر همین هرکاری برایش میکند حتی کارهای نادرست ..
شاید به این خاطر که فکر میکند این کارها ان مرد را ازاو راضی می کند..
عشق یک طرفه درواقع بسیارخطرناک است اگر میبینید که دریک چرخه عشق یک طرفه افتاده اید حتما خودتان را نجات دهید حتی اگر بی نهایت دوستش دارید ...
اگر شانستان به بدی شانس زینب باشد طرف مقابل ازشما سواستفاده میکند برای رسیدن به اهدافش و شما وسیله اش می شوید یک وقتی به خودتان می آید و میبینید که شخصیت،غرور، نزدیکان وخیلی چیزهای دیگه را آسان باخته اید ..
اگرهم خیلی بدشانس نباشید و از احساستان سواستفاده نشود و تنها این یک عشق یک طرفه باسوز وگداز باشد بازهم باید سعی کنید خودتان را خلاص کنید ..
ادمهایی مثل زینب زیادهستند وادمهایی مثل طرف مقابل زینب هم همینطور ..آدمهایی که از احساستان سواستفاده میکنند و تنها چیزی که برایشان اهمیتی ندارد زجرکشیدن شماست ...
پس خودتان را از حلقه ی عشق یک طرفه نجات دهید.
#عادله_زمانی
@adelehz
2
گويند:
- دل به آن بت نامهربان مده
- دل آن زمان ربود كه نامهربان نبود
#اصلي_قمى
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهم بود که بغلش کنه ..😍
@adelehz
یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
یکباربه نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت

پ.ن امشب برای همه بیشترازخودتان دعاکنید زنجیره خوبی میچرخد ودعابه خودتان برمی گردد.
جاناجمعه یعنی من به نیت آمدنت یک شمعدانی دیگر بگذارم گوشه حیاط تا اگرتا جمعه دیگر آمدی و در خانه ام رازدی ببرمشان نذر حیاط امامزاده کنم
جمعه یعنی شمعدانی های تو دلتنگی های من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین لحظه ای که الان داریم نقدترین دارایی مونه چون دیروز که دیگه برنمیگرده و فرداهم که کسی نمیدونه مال ماست یانه ..پس همین یک لحظه رو ازدست ندیم.
@adelehz
دلم گرفته خدایا تو دلگٖشایی کن
من آمدم به امیدت
تو هم خدایی کن ...

@adelehz
لطفا بخند
شاید این اخرین سلاح
کسی که دوستت دارد
برای جنگ با زندگی باشد.
@adelehz
عاقبت بند سفر پایم بست
می روم ، خنده به لب ، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل

#فروغ_فرخزاد

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت ازیادبردن مشکلات🙏
@adelehz
گاهی ادم نیاز دارد
فقط چمدانش رابردارد وبرود ..
انقدر دور
که هیچکس نتواند پیدایش کند
حتی خودش ...
@adelehz
دل ,خوشی باشد
واین خانه ..
بدون اینکه دلت از رفتن یا نرسیدنی گرفته باشد ..اینجا بنشینی
وزندگی یقینا چیز بیشتری نخواهد توانست که به آدمی بدهد...
@adelehz
ادمی که خودش را گم می کند
فقط خودش میتواند که پیدایش کند ..
هیچکس نمیتواند کمکتان کند که زندگیتان رابسازید به جز خودتان
هوای خودتان رابیشتر ازبقیه داشته باشید..
@adelehz
Audio
ebi
آبی ازابی @adelehz
"زنی که‌گم کردم "
ebi
آبی از ابی
من یکسال بااین اهنگ خاطرات عجیبی جمع کردم
خاطراتی که هنوزم که بهش فکر میکنم نمیدونم تلخ یاشیرین ..
بشنوید باما
@adelehz
سنجاب سیبری
چقد خوبه😊😊
@adelehz
خوشبختی چیزی نیست ..
مگراینکه ما یادبگیریم با داشته هایمان لبخندبزنیم و نداشته هایمان را پررنگ نکنیم.
@adelehz
هیچی دیگه ...
@adelehz
فرزندم
ببین این زمین است .
زمین گرداست اگر از جایی شروع کنی به شکستن دل کسی ،رهاکردنش،گریاندنش ،فریب دادنش...
وحرکت کنی و بروی ..بازهم می رسی به همان کس
عزیزم زمین خیلی ناجور گرداست
@adelehz