برای یک زن چه چیز مهم تراست؟ظاهری زیبا؟اندامی متناسب؟اینکه کدبانوی ماهری باشد و یااینکه حتی کارمند و رییس خوبی باشد؟هرکس ممکن است جوابی داشته باشد اما من جوابم هیچ کدام است !
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
داشتم سریال اکیا را میدیدم.خیلی ها موافق سریالهای ترکی نیستند اما من گاهی دنبال میکنم.بین تمام شخصیت های سریال اکیا دختر زینب نامی وجود دارد.اگر دنبال کنید به احتمال بسیار میددانید زینب کیست .زینب نماد بشدت پررنگ یک عشق یک طرفه پراز درد است .عشق یکطرفه ای که هم خودش را نابود میکند و هم اطرافیانش را ،زینب عاشق مردیست که دوستش ندارد تحقیرش میکند به او بها نمی دهد و تنها ازاو استفاده ابزاری میکند .اما زینب باوجود تمام خشمی که از او دارد دیوانه وار عاشقش است و بخاطر همین هرکاری برایش میکند حتی کارهای نادرست ..
شاید به این خاطر که فکر میکند این کارها ان مرد را ازاو راضی می کند..
عشق یک طرفه درواقع بسیارخطرناک است اگر میبینید که دریک چرخه عشق یک طرفه افتاده اید حتما خودتان را نجات دهید حتی اگر بی نهایت دوستش دارید ...
اگر شانستان به بدی شانس زینب باشد طرف مقابل ازشما سواستفاده میکند برای رسیدن به اهدافش و شما وسیله اش می شوید یک وقتی به خودتان می آید و میبینید که شخصیت،غرور، نزدیکان وخیلی چیزهای دیگه را آسان باخته اید ..
اگرهم خیلی بدشانس نباشید و از احساستان سواستفاده نشود و تنها این یک عشق یک طرفه باسوز وگداز باشد بازهم باید سعی کنید خودتان را خلاص کنید ..
ادمهایی مثل زینب زیادهستند وادمهایی مثل طرف مقابل زینب هم همینطور ..آدمهایی که از احساستان سواستفاده میکنند و تنها چیزی که برایشان اهمیتی ندارد زجرکشیدن شماست ...
پس خودتان را از حلقه ی عشق یک طرفه نجات دهید.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید به این خاطر که فکر میکند این کارها ان مرد را ازاو راضی می کند..
عشق یک طرفه درواقع بسیارخطرناک است اگر میبینید که دریک چرخه عشق یک طرفه افتاده اید حتما خودتان را نجات دهید حتی اگر بی نهایت دوستش دارید ...
اگر شانستان به بدی شانس زینب باشد طرف مقابل ازشما سواستفاده میکند برای رسیدن به اهدافش و شما وسیله اش می شوید یک وقتی به خودتان می آید و میبینید که شخصیت،غرور، نزدیکان وخیلی چیزهای دیگه را آسان باخته اید ..
اگرهم خیلی بدشانس نباشید و از احساستان سواستفاده نشود و تنها این یک عشق یک طرفه باسوز وگداز باشد بازهم باید سعی کنید خودتان را خلاص کنید ..
ادمهایی مثل زینب زیادهستند وادمهایی مثل طرف مقابل زینب هم همینطور ..آدمهایی که از احساستان سواستفاده میکنند و تنها چیزی که برایشان اهمیتی ندارد زجرکشیدن شماست ...
پس خودتان را از حلقه ی عشق یک طرفه نجات دهید.
#عادله_زمانی
@adelehz
❤2
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهم بود که بغلش کنه ..😍
@adelehz
@adelehz
جاناجمعه یعنی من به نیت آمدنت یک شمعدانی دیگر بگذارم گوشه حیاط تا اگرتا جمعه دیگر آمدی و در خانه ام رازدی ببرمشان نذر حیاط امامزاده کنم
جمعه یعنی شمعدانی های تو دلتنگی های من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه یعنی شمعدانی های تو دلتنگی های من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
همین لحظه ای که الان داریم نقدترین دارایی مونه چون دیروز که دیگه برنمیگرده و فرداهم که کسی نمیدونه مال ماست یانه ..پس همین یک لحظه رو ازدست ندیم.
@adelehz
@adelehz
عاقبت بند سفر پایم بست
می روم ، خنده به لب ، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل
#فروغ_فرخزاد
@adelehz
می روم ، خنده به لب ، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل
#فروغ_فرخزاد
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جهت ازیادبردن مشکلات🙏
@adelehz
@adelehz
گاهی ادم نیاز دارد
فقط چمدانش رابردارد وبرود ..
انقدر دور
که هیچکس نتواند پیدایش کند
حتی خودش ...
@adelehz
فقط چمدانش رابردارد وبرود ..
انقدر دور
که هیچکس نتواند پیدایش کند
حتی خودش ...
@adelehz
دل ,خوشی باشد
واین خانه ..
بدون اینکه دلت از رفتن یا نرسیدنی گرفته باشد ..اینجا بنشینی
وزندگی یقینا چیز بیشتری نخواهد توانست که به آدمی بدهد...
@adelehz
واین خانه ..
بدون اینکه دلت از رفتن یا نرسیدنی گرفته باشد ..اینجا بنشینی
وزندگی یقینا چیز بیشتری نخواهد توانست که به آدمی بدهد...
@adelehz
ادمی که خودش را گم می کند
فقط خودش میتواند که پیدایش کند ..
هیچکس نمیتواند کمکتان کند که زندگیتان رابسازید به جز خودتان
هوای خودتان رابیشتر ازبقیه داشته باشید..
@adelehz
فقط خودش میتواند که پیدایش کند ..
هیچکس نمیتواند کمکتان کند که زندگیتان رابسازید به جز خودتان
هوای خودتان رابیشتر ازبقیه داشته باشید..
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ebi
آبی از ابی
من یکسال بااین اهنگ خاطرات عجیبی جمع کردم
خاطراتی که هنوزم که بهش فکر میکنم نمیدونم تلخ یاشیرین ..
بشنوید باما
@adelehz
من یکسال بااین اهنگ خاطرات عجیبی جمع کردم
خاطراتی که هنوزم که بهش فکر میکنم نمیدونم تلخ یاشیرین ..
بشنوید باما
@adelehz