"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سرکشیدم
تو را
و
تشنه ترم...



#هوشنگ_ابتهاج

@adelehz
خودتان را اسیر چرخه معیوب دوست داشتن نکنید.یعنی اگرکسی را بهتان بها نمیدهد را دوست نداشته باشید.به خودتان یاددهید که عمرش را بخاطر کسی که دوستتان ندارد برباد ندهد.
چرخه معیوب دوست داشتن یعنی چهاردادن و دو گرفتن .شاید بگوید اما عشق که حسابگری نیست ولی من بشما میگویم که سخت دراشتباهید،که عشق اتفاقا یعنی بده وبستان.یعنی شما گلی هستید که به اطرافتان زیبایی میدهید و اگر محیط اطراف بشما نور ندهد دیگر شما آن گل باطراوات نخواهیدماند...
این است که اگر ذره ای در رویای خوشبخت شدن هستید و اگر درچرخه معیوب یک دوست داشتن گیرافتاده اید هرچه سریع تر خود را رها کنید .درغیرآن هرگز خوشبخت نخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بارالها در این شبها
گره های زندگی ما و عزیزانمان را
بیشتربگشا..
که تو تنها مشکل گشای حقیقی هستی ولاغیر
@adelehz
در آغازهر روز
باید زندگی را دوباره آغاز کرد
یعنی دل نگرانی ها و ناراحتی های دیروز را پاک کرد
و امروز را از سر توی دفتر سرنوشت،نوشت.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش به پای هم پیر شویم نه بدست هم .. @adelehz
از کوچه ها کناردرها
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی را همیشه هم نمی توان تغییرداد.گاهی لازم است خودمان راعوض کنیم نه بقیه چیزها را ..
@adelehz
برای یک زن چه چیز مهم تراست؟ظاهری زیبا؟اندامی متناسب؟اینکه کدبانوی ماهری باشد و یااینکه حتی کارمند و رییس خوبی باشد؟هرکس ممکن است جوابی داشته باشد اما من جوابم هیچ کدام است !
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
سالار عقیلی – مرا رها مکن
مرا رها نکن
سالارعقیلی
بشنوید باما
🌙🎧
@adelehz
گر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهر

آن مهر بر که افکنم ؟ آن دل کجا بَرم

#حافظ

@adelehz
داشتم سریال اکیا را میدیدم.خیلی ها موافق سریالهای ترکی نیستند اما من گاهی دنبال میکنم.بین تمام شخصیت های سریال اکیا دختر زینب نامی وجود دارد.اگر دنبال کنید به احتمال بسیار میددانید زینب کیست .زینب نماد بشدت پررنگ یک عشق یک طرفه پراز درد است .عشق یکطرفه ای که هم خودش را نابود میکند و هم اطرافیانش را ،زینب عاشق مردیست که دوستش ندارد تحقیرش میکند به او بها نمی دهد و تنها ازاو استفاده ابزاری میکند .اما زینب باوجود تمام خشمی که از او دارد دیوانه وار عاشقش است و بخاطر همین هرکاری برایش میکند حتی کارهای نادرست ..
شاید به این خاطر که فکر میکند این کارها ان مرد را ازاو راضی می کند..
عشق یک طرفه درواقع بسیارخطرناک است اگر میبینید که دریک چرخه عشق یک طرفه افتاده اید حتما خودتان را نجات دهید حتی اگر بی نهایت دوستش دارید ...
اگر شانستان به بدی شانس زینب باشد طرف مقابل ازشما سواستفاده میکند برای رسیدن به اهدافش و شما وسیله اش می شوید یک وقتی به خودتان می آید و میبینید که شخصیت،غرور، نزدیکان وخیلی چیزهای دیگه را آسان باخته اید ..
اگرهم خیلی بدشانس نباشید و از احساستان سواستفاده نشود و تنها این یک عشق یک طرفه باسوز وگداز باشد بازهم باید سعی کنید خودتان را خلاص کنید ..
ادمهایی مثل زینب زیادهستند وادمهایی مثل طرف مقابل زینب هم همینطور ..آدمهایی که از احساستان سواستفاده میکنند و تنها چیزی که برایشان اهمیتی ندارد زجرکشیدن شماست ...
پس خودتان را از حلقه ی عشق یک طرفه نجات دهید.
#عادله_زمانی
@adelehz
2
گويند:
- دل به آن بت نامهربان مده
- دل آن زمان ربود كه نامهربان نبود
#اصلي_قمى
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهم بود که بغلش کنه ..😍
@adelehz
یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را
یکباربه نام من محتاج بینداز
شاید که همان دانه تسبیح دعایت
یکباره بیفتد به دریای اجابت

پ.ن امشب برای همه بیشترازخودتان دعاکنید زنجیره خوبی میچرخد ودعابه خودتان برمی گردد.
جاناجمعه یعنی من به نیت آمدنت یک شمعدانی دیگر بگذارم گوشه حیاط تا اگرتا جمعه دیگر آمدی و در خانه ام رازدی ببرمشان نذر حیاط امامزاده کنم
جمعه یعنی شمعدانی های تو دلتنگی های من ..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین لحظه ای که الان داریم نقدترین دارایی مونه چون دیروز که دیگه برنمیگرده و فرداهم که کسی نمیدونه مال ماست یانه ..پس همین یک لحظه رو ازدست ندیم.
@adelehz
دلم گرفته خدایا تو دلگٖشایی کن
من آمدم به امیدت
تو هم خدایی کن ...

@adelehz