"زنی که‌گم کردم "
4.46K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بيا قسمت كنيم دردي كه داري
كه تو كوچك دلي طاقت نداري
@adelehz
نماز روزه هاتون قبول
پای سفره تون دعا کنید
هرسفره ای تو هرخونه ای پربرکت باشه.
وهیچ پدری نگران کم بودن برکت سفره خونوادش نباشه
آمین
@adelehz
برای غربت این عکس میشه تاخود قیامت گریه کرد...
@adelehz
شب بخیر🌙🌙🌻
@adelehz
👍1
یوسف نیستم
ولی این روزها عجیب حس میکنم
درچاه افتاده ام...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سرکشیدم
تو را
و
تشنه ترم...



#هوشنگ_ابتهاج

@adelehz
خودتان را اسیر چرخه معیوب دوست داشتن نکنید.یعنی اگرکسی را بهتان بها نمیدهد را دوست نداشته باشید.به خودتان یاددهید که عمرش را بخاطر کسی که دوستتان ندارد برباد ندهد.
چرخه معیوب دوست داشتن یعنی چهاردادن و دو گرفتن .شاید بگوید اما عشق که حسابگری نیست ولی من بشما میگویم که سخت دراشتباهید،که عشق اتفاقا یعنی بده وبستان.یعنی شما گلی هستید که به اطرافتان زیبایی میدهید و اگر محیط اطراف بشما نور ندهد دیگر شما آن گل باطراوات نخواهیدماند...
این است که اگر ذره ای در رویای خوشبخت شدن هستید و اگر درچرخه معیوب یک دوست داشتن گیرافتاده اید هرچه سریع تر خود را رها کنید .درغیرآن هرگز خوشبخت نخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بارالها در این شبها
گره های زندگی ما و عزیزانمان را
بیشتربگشا..
که تو تنها مشکل گشای حقیقی هستی ولاغیر
@adelehz
در آغازهر روز
باید زندگی را دوباره آغاز کرد
یعنی دل نگرانی ها و ناراحتی های دیروز را پاک کرد
و امروز را از سر توی دفتر سرنوشت،نوشت.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش به پای هم پیر شویم نه بدست هم .. @adelehz
از کوچه ها کناردرها
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی را همیشه هم نمی توان تغییرداد.گاهی لازم است خودمان راعوض کنیم نه بقیه چیزها را ..
@adelehz
برای یک زن چه چیز مهم تراست؟ظاهری زیبا؟اندامی متناسب؟اینکه کدبانوی ماهری باشد و یااینکه حتی کارمند و رییس خوبی باشد؟هرکس ممکن است جوابی داشته باشد اما من جوابم هیچ کدام است !
ازنظر من برای یک زن ازهرچیزی مهمتر این است که بتواند خودش باشد.بدون نیاز به هر عنوان و نامی که برایش درنظر بگیرند یا انتخاب نماید .برای یک زن باید بسیار مهمتر از عمل زیبایی و یا هزینه ارایشگاهش این باشد که بفهمد صرفا وجود خودش میتواند اثری ماندگار ازاوبرجای بگذارد.یک زن نیاز دارد که زیبا باشد اما زیبایی نباید تمام دنیای اوباشد او باید بیاموزد که زیبایی فقط برای خوداوست او نباید سعی کند برای دل خوشی دیگری خود را بیاراید ...هر دختری و هر زنی باید یادبگیرد که او مسوول زندگی خودش است باید از زندگی،حریم شخصی و دنیایش حراست کند .
واین گونه ما خواهیم توانست وارد دنیایی شویم که نه دران قربانی که یک عضو از جامعه هستیم .عضویی که تمام تلاشش را برای جایگاه واقعی خود انجام می دهد .وفراموش نمی کند که برای رسیدن به قله هزاران بار ممکن است پایش بلغزد اما ناامید نشود.
#عادله_زمانی
#زن
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
سالار عقیلی – مرا رها مکن
مرا رها نکن
سالارعقیلی
بشنوید باما
🌙🎧
@adelehz
گر برکنم دل از تو و بردارم از تو مهر

آن مهر بر که افکنم ؟ آن دل کجا بَرم

#حافظ

@adelehz