Forwarded from "زنی کهگم کردم "
باور نميكنم خدا به كسي بگويد:
" نه! "
خدا فقط سه پاسخ دارد:
١- باشه حتما
٢- یه کم صبرکن
٣- پيشنهادبهتري برایت دارم.
پ.ن به خدااعتمادکنید او همه درد دلهایتان را خوب میفهمد ودرک میکند
@adelehz
" نه! "
خدا فقط سه پاسخ دارد:
١- باشه حتما
٢- یه کم صبرکن
٣- پيشنهادبهتري برایت دارم.
پ.ن به خدااعتمادکنید او همه درد دلهایتان را خوب میفهمد ودرک میکند
@adelehz
نماز روزه هاتون قبول
پای سفره تون دعا کنید
هرسفره ای تو هرخونه ای پربرکت باشه.
وهیچ پدری نگران کم بودن برکت سفره خونوادش نباشه
آمین
@adelehz
پای سفره تون دعا کنید
هرسفره ای تو هرخونه ای پربرکت باشه.
وهیچ پدری نگران کم بودن برکت سفره خونوادش نباشه
آمین
@adelehz
خودتان را اسیر چرخه معیوب دوست داشتن نکنید.یعنی اگرکسی را بهتان بها نمیدهد را دوست نداشته باشید.به خودتان یاددهید که عمرش را بخاطر کسی که دوستتان ندارد برباد ندهد.
چرخه معیوب دوست داشتن یعنی چهاردادن و دو گرفتن .شاید بگوید اما عشق که حسابگری نیست ولی من بشما میگویم که سخت دراشتباهید،که عشق اتفاقا یعنی بده وبستان.یعنی شما گلی هستید که به اطرافتان زیبایی میدهید و اگر محیط اطراف بشما نور ندهد دیگر شما آن گل باطراوات نخواهیدماند...
این است که اگر ذره ای در رویای خوشبخت شدن هستید و اگر درچرخه معیوب یک دوست داشتن گیرافتاده اید هرچه سریع تر خود را رها کنید .درغیرآن هرگز خوشبخت نخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
چرخه معیوب دوست داشتن یعنی چهاردادن و دو گرفتن .شاید بگوید اما عشق که حسابگری نیست ولی من بشما میگویم که سخت دراشتباهید،که عشق اتفاقا یعنی بده وبستان.یعنی شما گلی هستید که به اطرافتان زیبایی میدهید و اگر محیط اطراف بشما نور ندهد دیگر شما آن گل باطراوات نخواهیدماند...
این است که اگر ذره ای در رویای خوشبخت شدن هستید و اگر درچرخه معیوب یک دوست داشتن گیرافتاده اید هرچه سریع تر خود را رها کنید .درغیرآن هرگز خوشبخت نخواهید شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
بارالها در این شبها
گره های زندگی ما و عزیزانمان را
بیشتربگشا..
که تو تنها مشکل گشای حقیقی هستی ولاغیر
@adelehz
گره های زندگی ما و عزیزانمان را
بیشتربگشا..
که تو تنها مشکل گشای حقیقی هستی ولاغیر
@adelehz
در آغازهر روز
باید زندگی را دوباره آغاز کرد
یعنی دل نگرانی ها و ناراحتی های دیروز را پاک کرد
و امروز را از سر توی دفتر سرنوشت،نوشت.
@adelehz
باید زندگی را دوباره آغاز کرد
یعنی دل نگرانی ها و ناراحتی های دیروز را پاک کرد
و امروز را از سر توی دفتر سرنوشت،نوشت.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
از کوچه ها کناردرها
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
که عبور میکنید.ساده نگذرید.
پشت هردرهزار دل شکسته وجود دارد..
به هردری که می رسید دعایی به حال
آن دل شکسته بخوانید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زندگی را همیشه هم نمی توان تغییرداد.گاهی لازم است خودمان راعوض کنیم نه بقیه چیزها را ..
@adelehz
@adelehz