Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فرزندم بیاموز که خدا آنقدر باشکوه است که کوچکترین نیازی به نماز یا روزه تو ندارد..اما بندگانش گاهی نیازدارند که توسفیرخدای بخشنده درزمین باشی..
@adelehz
@adelehz
وقتی بچه توی خواب میخنده میگن خدا داره باهاش بازی میکنه ..بچه ازدیدن آغوش خدا غرق لبخند میشه ..
چنین خوابی رو حتی دربزرگسالی برای همه ارزو میکنم
باشه که خدا آغوشش رو بروی ما بازکنه..
@adelehz
چنین خوابی رو حتی دربزرگسالی برای همه ارزو میکنم
باشه که خدا آغوشش رو بروی ما بازکنه..
@adelehz
کاش دویست سال زودتر بدنیا می آمدیم توتاجرجوانی بودی که با کاروانت ازاین شهربه ان شهر درسفربودی ومن دخترک کولی یک شهر دور که تورا پایبند شهرم میکردم کاش دویست سال زودتر بدنیا آمده بودیم .
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
از دی که گذشت هیچ ازو یاد مکن
فردا که نیامده ست فریاد مکن
برنامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
# خیام
@adelehz
فردا که نیامده ست فریاد مکن
برنامده و گذشته بنیاد مکن
حالی خوش باش و عمر بر باد مکن
# خیام
@adelehz
راز زندگی رو همین گربه ها فهمیدن و لاغیر ..ببین وسط گرمای جون سوز خرداد بین این گلهای سرد با یارجانش نشسته,حالا ما فقط باید بدوییم .اخرشم نمی رسیم 😐😅
📸خان دایی جان
@adelehz
📸خان دایی جان
@adelehz
فهمیدم بعضی چیزها خیلی خیلی سخت است،اگر از دور نگاهش کنی اگربرای کس دیگه پیش بیاید و تو فقط ببینده باشی .باخودت میگویی طرف چقدر احمق است خوب مشخص است باید الان چیکار کنی دیگر...ولی وقتی خودآدم در بطن یک موضوع غرق است آن وقت اوضاع خیلی فرق میکند.فهمیدم بعضی اتفاقها برای آدمیزاد گران تمام میشود.گران که میگویم یعنی هزینه بردار حالا این هزینه هرچیزی میتواند باشد ،وقتت،عشقت،ایمانت ،اعتمادت یاهرچیزی که برایت مهم است ..بعضی آدمها هستند که توی زندگی هستند چه بخواهی چه نخواهی همیشه ردی ،تاثیری چیزی ازآنها برایت باقی می ماند...همیشه هربعدی از زندگیت رنگی ازانها دارد حتی اگر کمرنگ باشد ..کاش هیچ ادمی رنگ حسرت برزندگی دیگری باقی نگذارد فقط همین...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
تروریست!
چه اسم سنگینی چه اسم خوفناکی شاید بتوان گفت عصر زندگی ما وحشتناک ترین عصر تاریخ بشر است .حتی وحشتناک تر از جنگ جهانی حتی وحشتناک تر از هیتلر!
داشتم عکسهای منتشر شده از جسد تروریستان تهران را میدیدم .لحظه ای ترسیدم نه ازخون نه اسلحه ازاینکه یک آدم عادی درخیابان ازکنارم بگذرد و لحظه ای بعد منفجر شود اینکه یک آدم شبیه هرکس دیگر درخیابان پنجره رابازکند و بسویم اسلحه را آتش کند ..
حادثه امروز تهران به من آموخت تروریست هرلحظه هرجایی میتواندباشد بی انکه بشناسیمش همین است که تروریست حتی از هیتلرهم ترسناک تراست ..
مردم تهران ترسیده اند همانطور که مردم کابل سالهاست میترسند و ملت شام شبهای زیادی باترس به خواب رفته اند ..
تروریست کابوس مشترک نسل ماست
درهرکجا و با هرملیتی که باشیم فرقی ندارد..
کاش یک روز صبحی شروع شود که هیچ تروریستی هیچ کجای دنیا نقشه اش عملی نشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
چه اسم سنگینی چه اسم خوفناکی شاید بتوان گفت عصر زندگی ما وحشتناک ترین عصر تاریخ بشر است .حتی وحشتناک تر از جنگ جهانی حتی وحشتناک تر از هیتلر!
داشتم عکسهای منتشر شده از جسد تروریستان تهران را میدیدم .لحظه ای ترسیدم نه ازخون نه اسلحه ازاینکه یک آدم عادی درخیابان ازکنارم بگذرد و لحظه ای بعد منفجر شود اینکه یک آدم شبیه هرکس دیگر درخیابان پنجره رابازکند و بسویم اسلحه را آتش کند ..
حادثه امروز تهران به من آموخت تروریست هرلحظه هرجایی میتواندباشد بی انکه بشناسیمش همین است که تروریست حتی از هیتلرهم ترسناک تراست ..
مردم تهران ترسیده اند همانطور که مردم کابل سالهاست میترسند و ملت شام شبهای زیادی باترس به خواب رفته اند ..
تروریست کابوس مشترک نسل ماست
درهرکجا و با هرملیتی که باشیم فرقی ندارد..
کاش یک روز صبحی شروع شود که هیچ تروریستی هیچ کجای دنیا نقشه اش عملی نشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
تروریست! چه اسم سنگینی چه اسم خوفناکی شاید بتوان گفت عصر زندگی ما وحشتناک ترین عصر تاریخ بشر است .حتی وحشتناک تر از جنگ جهانی حتی وحشتناک تر از هیتلر! داشتم عکسهای منتشر شده از جسد تروریستان تهران را میدیدم .لحظه ای ترسیدم نه ازخون نه اسلحه ازاینکه یک آدم…
ازدیشب که اینو گذاشتم چندتا لفت دادن
داعشی داشتیم توکانال؟؟😂😐🤔
داعشی داشتیم توکانال؟؟😂😐🤔
انجیرها رسیدند ..
زردآلوهاراچیدند..
گیلاسها را رسیده توی بشقاب گذاشتند..
یعنی همه رسیدند..
به تو که هیچ وقت به من نمیرسی..
@adelehz
زردآلوهاراچیدند..
گیلاسها را رسیده توی بشقاب گذاشتند..
یعنی همه رسیدند..
به تو که هیچ وقت به من نمیرسی..
@adelehz
یکی که افطار دعوتمون کنه دونفری
همچین سفره ای برامون بچینه بگه نوشجانت یار روزه دارم 😍چیه خوب!!
همونم نداریم!😐
@adelehz
همچین سفره ای برامون بچینه بگه نوشجانت یار روزه دارم 😍چیه خوب!!
همونم نداریم!😐
@adelehz
میدانی زمان زود میگذرد
خیلی زودترازانچه که فکرش رابکنی یک روزبه خودت می آیی ومیبینی دیرشده است.آنقدر دیر که من حتی فرصت نکردم یک بار هم برایت غذایی که دوست داشتی را بپزم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی زودترازانچه که فکرش رابکنی یک روزبه خودت می آیی ومیبینی دیرشده است.آنقدر دیر که من حتی فرصت نکردم یک بار هم برایت غذایی که دوست داشتی را بپزم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "