تلخترین کاش میدانی
کدام است؟
اینکه نگاهت کنم و بگویم
کاش همان بودی که من می خواستم...
#عادله_زمانی
@adelehz
کدام است؟
اینکه نگاهت کنم و بگویم
کاش همان بودی که من می خواستم...
#عادله_زمانی
@adelehz
پیج زنی که گم کردم در اینستاگرام افتتاح شد .
لطفا با ما در اینستاگرام نیز همراه باشید.
https://instagram.com/_u/adeleh.z1310
لطفا با ما در اینستاگرام نیز همراه باشید.
https://instagram.com/_u/adeleh.z1310
Instagram
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش چوپانی بودم جوان
روزها در غمت برای دلم و گوسفندان محزونانه نی میزدم .
ودم غروب به دنبال طرحی از چشمانت ازکوچه باغها میگذشتم ..
@adelehz
روزها در غمت برای دلم و گوسفندان محزونانه نی میزدم .
ودم غروب به دنبال طرحی از چشمانت ازکوچه باغها میگذشتم ..
@adelehz
اگر یک روز یادت بماند
که برایم گل بیاوری
آن روز را فراموش نخواهم کرد ..
چرا که تاریخ ازان روز برایم نوشته خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
که برایم گل بیاوری
آن روز را فراموش نخواهم کرد ..
چرا که تاریخ ازان روز برایم نوشته خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
تَنمدر بستری آغشته بر عطرِ تو میسوزد
کجایِ این شبِ آکندهاز آغوش، بیمایی ؟
#محمد_بزاز
#شب_زیبا
@adelehz
کجایِ این شبِ آکندهاز آغوش، بیمایی ؟
#محمد_بزاز
#شب_زیبا
@adelehz
جذامیان به نهار مشغول بودند و به حلاج تعارف کردند...!!
حلاج بر سر سفره آنها نشست و چند لقمه بر دهان برد...!
جذامیان گفتند : دیگران بر سر سفره ما نمی نشینند و از ما می ترسند...
حلاج گفت آنها روزه اند و برخاست..!!
غروب ، هنگام افطار حلاج گفت : خدایا روزه مرا قبول بفرما!!!
شاگردان گفتند : استاد ما دیدیم که
روزه شکستی...
حلاج گفت : ما مهمان خدا بودیم. روزه شکستیم ولی دل نشکستیم....
آنجا که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صد ساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم
@adelehz
حلاج بر سر سفره آنها نشست و چند لقمه بر دهان برد...!
جذامیان گفتند : دیگران بر سر سفره ما نمی نشینند و از ما می ترسند...
حلاج گفت آنها روزه اند و برخاست..!!
غروب ، هنگام افطار حلاج گفت : خدایا روزه مرا قبول بفرما!!!
شاگردان گفتند : استاد ما دیدیم که
روزه شکستی...
حلاج گفت : ما مهمان خدا بودیم. روزه شکستیم ولی دل نشکستیم....
آنجا که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صد ساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم
@adelehz
تو اگر خويشِ مني
پيشِ مني
نيش چرا؟
ميكني قلب مرا عرصه تشويش چرا؟
اي كه آزار مرا مشيِ مداوم كردي
من كه سرباز تو ام
مات چرا؟
كيش چرا؟
#صادق_زمانی
@adelehz
پيشِ مني
نيش چرا؟
ميكني قلب مرا عرصه تشويش چرا؟
اي كه آزار مرا مشيِ مداوم كردي
من كه سرباز تو ام
مات چرا؟
كيش چرا؟
#صادق_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هیچوقت ازظرفهای یکبارمصرف برای غذای نذری خوشم نیومد!بنظرم نذروباید بابهترینهات اماده کنی عین قدیمی های مهربون شله زردوبذاری توکاسه گل سرخی و ببری درخونه همسایه سالخورده کناری که سالهاست شله زرد نپخته.
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زن زیبا در واقع زنی با چشمان درشت و مخمور سیاه یا لبان سرخ لاله گون نیست . زن زیبا زنی ست که مردی در نقطه ای از جهان هر صبح به یاد چشمانش لبخندزنان از خواب برخیزد.... #عادله_زمانی @adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
فرزندم بیاموز که خدا آنقدر باشکوه است که کوچکترین نیازی به نماز یا روزه تو ندارد..اما بندگانش گاهی نیازدارند که توسفیرخدای بخشنده درزمین باشی..
@adelehz
@adelehz
وقتی بچه توی خواب میخنده میگن خدا داره باهاش بازی میکنه ..بچه ازدیدن آغوش خدا غرق لبخند میشه ..
چنین خوابی رو حتی دربزرگسالی برای همه ارزو میکنم
باشه که خدا آغوشش رو بروی ما بازکنه..
@adelehz
چنین خوابی رو حتی دربزرگسالی برای همه ارزو میکنم
باشه که خدا آغوشش رو بروی ما بازکنه..
@adelehz