یکی که از اینا بگیره
بیاره دم دفتر کارمون
یا حتی خونمون
بگه بگیربخور جون بگیری .چیه؟
همونم نداریم😐🍦
@adelehz
بیاره دم دفتر کارمون
یا حتی خونمون
بگه بگیربخور جون بگیری .چیه؟
همونم نداریم😐🍦
@adelehz
خدایا
راهی را برایم باز کن
که جز ایمنی درآن چیزی نصیبم نشود.
شادی های کاذبی که درآن ایمنی قلبم نباشد رانمیخواهم .
سختی باشد اگر قرار است منفعت مرا درپی داشته باشد.ازآن آسانی بی نفع بهتراست.
@adelehz
راهی را برایم باز کن
که جز ایمنی درآن چیزی نصیبم نشود.
شادی های کاذبی که درآن ایمنی قلبم نباشد رانمیخواهم .
سختی باشد اگر قرار است منفعت مرا درپی داشته باشد.ازآن آسانی بی نفع بهتراست.
@adelehz
قبول باشه .
شمایی که 18ساعت غذانخوردید و اب ننوشیدید و کسی از زبان تون دلش نشکسته و حریم خصوصی کسی و زیرپا نگذاشتید و ...
روزه تون مقبول درگاه حق .
@adelehz
شمایی که 18ساعت غذانخوردید و اب ننوشیدید و کسی از زبان تون دلش نشکسته و حریم خصوصی کسی و زیرپا نگذاشتید و ...
روزه تون مقبول درگاه حق .
@adelehz
دوستت دارم
راز زیبایی ست که
باوجود راز بودنش
دلم میخواهد نه یک بار
که هزاربار با تو
درمیانش بگذارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
راز زیبایی ست که
باوجود راز بودنش
دلم میخواهد نه یک بار
که هزاربار با تو
درمیانش بگذارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح است ،گلستان جهان گل کرده
خورشید،میان آسمان گل کرده
از بس که قشنگودلنشین می خندی
انگار که دشت زعفران ،گل کرده
@adelehz
خورشید،میان آسمان گل کرده
از بس که قشنگودلنشین می خندی
انگار که دشت زعفران ،گل کرده
@adelehz
یک سینی از افطارتون و
بفرستیدبرای کارگرغریب ساختمان کناری مطمین باشید توی اتاق محقرکارگریش خوابش برده وعطر غذای گرم شما دم در
عطر ناب خود بهشت هست .
برای رسیدن به خدا خیلی هم سخت نیست.
@adelehz
بفرستیدبرای کارگرغریب ساختمان کناری مطمین باشید توی اتاق محقرکارگریش خوابش برده وعطر غذای گرم شما دم در
عطر ناب خود بهشت هست .
برای رسیدن به خدا خیلی هم سخت نیست.
@adelehz
تلخترین کاش میدانی
کدام است؟
اینکه نگاهت کنم و بگویم
کاش همان بودی که من می خواستم...
#عادله_زمانی
@adelehz
کدام است؟
اینکه نگاهت کنم و بگویم
کاش همان بودی که من می خواستم...
#عادله_زمانی
@adelehz
پیج زنی که گم کردم در اینستاگرام افتتاح شد .
لطفا با ما در اینستاگرام نیز همراه باشید.
https://instagram.com/_u/adeleh.z1310
لطفا با ما در اینستاگرام نیز همراه باشید.
https://instagram.com/_u/adeleh.z1310
Instagram
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کاش چوپانی بودم جوان
روزها در غمت برای دلم و گوسفندان محزونانه نی میزدم .
ودم غروب به دنبال طرحی از چشمانت ازکوچه باغها میگذشتم ..
@adelehz
روزها در غمت برای دلم و گوسفندان محزونانه نی میزدم .
ودم غروب به دنبال طرحی از چشمانت ازکوچه باغها میگذشتم ..
@adelehz
اگر یک روز یادت بماند
که برایم گل بیاوری
آن روز را فراموش نخواهم کرد ..
چرا که تاریخ ازان روز برایم نوشته خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
که برایم گل بیاوری
آن روز را فراموش نخواهم کرد ..
چرا که تاریخ ازان روز برایم نوشته خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
تَنمدر بستری آغشته بر عطرِ تو میسوزد
کجایِ این شبِ آکندهاز آغوش، بیمایی ؟
#محمد_بزاز
#شب_زیبا
@adelehz
کجایِ این شبِ آکندهاز آغوش، بیمایی ؟
#محمد_بزاز
#شب_زیبا
@adelehz
جذامیان به نهار مشغول بودند و به حلاج تعارف کردند...!!
حلاج بر سر سفره آنها نشست و چند لقمه بر دهان برد...!
جذامیان گفتند : دیگران بر سر سفره ما نمی نشینند و از ما می ترسند...
حلاج گفت آنها روزه اند و برخاست..!!
غروب ، هنگام افطار حلاج گفت : خدایا روزه مرا قبول بفرما!!!
شاگردان گفتند : استاد ما دیدیم که
روزه شکستی...
حلاج گفت : ما مهمان خدا بودیم. روزه شکستیم ولی دل نشکستیم....
آنجا که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صد ساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم
@adelehz
حلاج بر سر سفره آنها نشست و چند لقمه بر دهان برد...!
جذامیان گفتند : دیگران بر سر سفره ما نمی نشینند و از ما می ترسند...
حلاج گفت آنها روزه اند و برخاست..!!
غروب ، هنگام افطار حلاج گفت : خدایا روزه مرا قبول بفرما!!!
شاگردان گفتند : استاد ما دیدیم که
روزه شکستی...
حلاج گفت : ما مهمان خدا بودیم. روزه شکستیم ولی دل نشکستیم....
آنجا که دلی بود به میخانه نشستیم
آن توبه صد ساله به پیمانه شکستیم
از آتش دوزخ نهراسیم که آن شب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم
@adelehz
تو اگر خويشِ مني
پيشِ مني
نيش چرا؟
ميكني قلب مرا عرصه تشويش چرا؟
اي كه آزار مرا مشيِ مداوم كردي
من كه سرباز تو ام
مات چرا؟
كيش چرا؟
#صادق_زمانی
@adelehz
پيشِ مني
نيش چرا؟
ميكني قلب مرا عرصه تشويش چرا؟
اي كه آزار مرا مشيِ مداوم كردي
من كه سرباز تو ام
مات چرا؟
كيش چرا؟
#صادق_زمانی
@adelehz