"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شب به شب
قوچي ازين دهکده
کم خواهد شد...

ماده گرگي دل اگر
از سگ چوپان ببرد...!
#شب_آرام
@adelehz
سنگی بزن به ظلمت،ای صبح روشن من!
ای رو به سوی خورشید،چشم تو روزن من
#صبح_مبارک
@adelehz
من تورا هرگز ازیاد نمی برم .
آدمی نیستم
که اشتباهاتم را فراموش کنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی با یه مشغله ذهنی عمیق
وبی توجه به همه چیز
داری شام میخوری!!
🤔
@adelehz
ماه رمضان تا چند روز دیگر از راه میرسد رمضان برای خیلی ازما یعنی خاطرات جالب ،یعنی زولبیا بامیه ،روزه کله گنجشکی اش رشته ،مهمونی افطاری یعنی ربنای شجریان سحری خوردن و با لباس مدرسه خوابیدن تا صبح دیرتر بیدارشدن و کلی خاطره دیگه ...
ماه رمضان های سالهای قبل خیلی ها بودند کنار سفره افطار و سحرمون که امسال ممکنه جاشون خالی وبشقابشون و از سفره کم شده باشه .
رمضان با روزهای بلند 18ساعته دراوج گرما داره فرامیرسه ..
حالا ما دیگه اون بچه های کوچلوی مدرسه ای نیستیم بزرگ شدیم خیلی هامون ازدواج کردیم بچه داریم خیلی ها درس خوندیم شاغلیم و حتی ممکنه هیچ کدوم ازاین ها هم نباشیم اما بزرگ شدیم ..
اگه روزه میگیریم بهتره درکنارش یادمون بمونه روزه مارو تبدیل به مقدس ترین موجود هستی نمیکنه چه بسا که این روزه حتی مورد قبول خداوندهم قرارنگیره یادبگیریم که روزه رو فقط نخوردن و ننوشیدن باطل نمیکنه ..روزه ای که توش به دیگری فحش بدی که ناحقی کنی که بدگویی کنی روزه نیست .
روزه ای که خودتو به خاطرش ازبقیه برتربدونی بدرد خودت هم نمیخوره
یادبگیریم اگه روزه میگیرم مربوط خودمونه حق نداریم بخاطرش خودمون و بخدا نزدیکتر ازبقیه بدونیم و بقیه رو دورتر
که عادل خداست و اونه که میدونه این روزه مقبول هست یا نه ..
اگر روزه نمیگیریم یادبگیریم به روزه و روزه دارها توهین نکنیم .اعتقادشونو توی دنیای واقعی ومجازی به سخره نگیریم به خودمون حق ندیم که فکر کنیم خیلی فهمیده تر و مدرن تر از فردی هستیم که روزه میگیره یادبگیریم این که دربرابر یک روزه دار از عمد و بی توجه به روزه اون با لذت غذا بخوریم اوج بی شعوری مون محسوب میشه نه مدرنیته بودنمون
که یادبگیریم اگر راه رسیدن به خدا در نزد یک شخص روزه است به راهش احترام بگذاریم ...
وخلاصه همه مون یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم ..و لذت ببریم ازهرچی که بهش عقیده داریم یا نداریم .
رمضان برای من ماه زیباییه
من روزه میگیرم ..حس میکنم بهم ارامش میده ولی فارغ ازهرعقیده فقط ازخدا میخام که امسال رمضان
سفره همه رو پر کنه از نان و ازبرکت
واگر این ماه مهمانی اون هست
به برکت میزبانی خودش
هیچ کودکی و گرسنه نگذاره ..
آمین
رمضان مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من دلبر بارانی من ...
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz خاطرات سال های نه چندان دور
من متولد دهه شصت نیستم
اما خاطراتی که در این ویدیو بیان میشه برای خیلی هامون مشترکه
ما بچه های قانع و خوشبختی بودیم .چون بلد بودیم چطور حریص نباشیم وبا هرچی که داریم گرچه ناچیز ،شاد و خوشحال باشیم.
ما بچه های خوشبختی بودیم چون سرمون پراز رویاهای دورو دراز و دلمون سرشار از خوشحالی های کوچیک بود .
اینکه ما مثل بچه های امروز نبودیم اوج خوشبختی مابود .تابستونمون مال خودمون بود نه اینکه به چشم و هم چشمی دیگران مجبورمون کنند هزارتا کلاس بریم ...
ما خوشبخت بودیم چون خیلی چیزها را نمیدونستیم و همین بود که همیشه لبمون خندون بود.
یاد روزهای خوب شادی مون بخیر
فکرنکنم بچه های امروز بتونند به اندازه ما خوش باشند گرچه دراوج رفاه مالی و امکانات ...
@adelehz
لطفا لبخندبزنید.
اجازه دهیدعکس دسته جمعی مان
در دنیا زیباتر گرفته شود.📷
@adelehz
یکی که از اینا بگیره
بیاره دم دفتر کارمون
یا حتی خونمون
بگه بگیربخور جون بگیری .چیه؟
همونم نداریم😐🍦
@adelehz
فکر شنبه تلخ دارد جمعه را بر کودکان

من چه سان غافل به پیری از غم فردا شوم؟

#صائب_تبریزی
@adelehz
حلول ماه
گردالی های
خوشمزه وچاق کننده مبارک.😊😍❤️
@adelehz
خدایا
راهی را برایم باز کن
که جز ایمنی درآن چیزی نصیبم نشود.
شادی های کاذبی که درآن ایمنی قلبم نباشد رانمیخواهم .
سختی باشد اگر قرار است منفعت مرا درپی داشته باشد.ازآن آسانی بی نفع بهتراست.
@adelehz
اگه نوروز بود الان ظهر دوازدهم بودها
ولی چون ماه رمضونه هنوز ساعت 2 روز اوله😐
@adelehz
راه رسیدن به بعضی ها هم
این شکلی ست ..
طولانی اما دلفریب و زیبا ..
@adelehz
قبول باشه .
شمایی که 18ساعت غذانخوردید و اب ننوشیدید و کسی از زبان تون دلش نشکسته و حریم خصوصی کسی و زیرپا نگذاشتید و ...
روزه تون مقبول درگاه حق .
@adelehz
دوستت دارم
راز زیبایی ست که
باوجود راز بودنش
دلم میخواهد نه یک بار
که هزاربار با تو
درمیانش بگذارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح است ،گلستان جهان گل کرده
خورشید،میان آسمان گل کرده
از بس که قشنگ‌ودلنشین می خندی
انگار که دشت زعفران ،گل کرده

@adelehz
یک سینی از افطارتون و
بفرستیدبرای کارگرغریب ساختمان کناری مطمین باشید توی اتاق محقرکارگریش خوابش برده وعطر غذای گرم شما دم در
عطر ناب خود بهشت هست .
برای رسیدن به خدا خیلی هم سخت نیست.

@adelehz
خوب خداروشکر ماه رمضونم افتاد تو سرازیری
28روز دیگه مونده فقط😐
@adelehz