خیانت یعنی
من هربار با جمله یک روز رفتارش بهترمیشود
خودم را گول بزنم .ومنتظر اتفاقی بمانم که اگرافتادنی بود تاحالا می افتاد..
بزرگترین خیانت، خیانت آدمی به خودش است..
#عادله_زمانی
@adelehz
من هربار با جمله یک روز رفتارش بهترمیشود
خودم را گول بزنم .ومنتظر اتفاقی بمانم که اگرافتادنی بود تاحالا می افتاد..
بزرگترین خیانت، خیانت آدمی به خودش است..
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز سالروز تولد همایون شجریان هست.
و البته این یعنی دنیاهنوزهم زیبایی ها ودلخوشی های زیادی داره❤️
که ازان جمله می توان به صدای همایون شجریان اشاره کرد☺️
تولد همایون اواز فرخنده 🎼
@adelehz
و البته این یعنی دنیاهنوزهم زیبایی ها ودلخوشی های زیادی داره❤️
که ازان جمله می توان به صدای همایون شجریان اشاره کرد☺️
تولد همایون اواز فرخنده 🎼
@adelehz
ای که لعل لب تو آبخور جان منست
تو اگر آن منی هر دوجهان آن منست
#سیف_فرغانی
صبح تون بخیر وعاشقونه ❤️
@adelehz
تو اگر آن منی هر دوجهان آن منست
#سیف_فرغانی
صبح تون بخیر وعاشقونه ❤️
@adelehz
خرداد
ماه دلهره های امتحانی
عاشقانه های مدرسه ای
توت های رسیده کنار خیابان
برنامه ریزی های سه ماه تابستان
برنامه های کودک ساعت 2
خرداد
ماه گرم خوشحالی
مبارک.
@adelehz
ماه دلهره های امتحانی
عاشقانه های مدرسه ای
توت های رسیده کنار خیابان
برنامه ریزی های سه ماه تابستان
برنامه های کودک ساعت 2
خرداد
ماه گرم خوشحالی
مبارک.
@adelehz
دلخوشـَم هـر سـَرِ صُبحی بـه سَلامی از تـو
حـَبـّهی قـَنـدِ مـَن! ای همنَفَسـم! صبحبخیر!
#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
حـَبـّهی قـَنـدِ مـَن! ای همنَفَسـم! صبحبخیر!
#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
Homayoun Shajarian WwW.Pop-Music.Ir – 03 Del Be Del
موزیک شب قطعه چرا رفتی ازهمایون جان شجریان
باشعری از غزلبانوی ایران زنده یاد سیمین بهبهانی
من این اهنگ و سرکلاسهای مختلف گوش میدادم🙈 هنوز ازش سیر نشدم ..
بشنوید باما
@adelehz
باشعری از غزلبانوی ایران زنده یاد سیمین بهبهانی
من این اهنگ و سرکلاسهای مختلف گوش میدادم🙈 هنوز ازش سیر نشدم ..
بشنوید باما
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ماه رمضان تا چند روز دیگر از راه میرسد رمضان برای خیلی ازما یعنی خاطرات جالب ،یعنی زولبیا بامیه ،روزه کله گنجشکی اش رشته ،مهمونی افطاری یعنی ربنای شجریان سحری خوردن و با لباس مدرسه خوابیدن تا صبح دیرتر بیدارشدن و کلی خاطره دیگه ...
ماه رمضان های سالهای قبل خیلی ها بودند کنار سفره افطار و سحرمون که امسال ممکنه جاشون خالی وبشقابشون و از سفره کم شده باشه .
رمضان با روزهای بلند 18ساعته دراوج گرما داره فرامیرسه ..
حالا ما دیگه اون بچه های کوچلوی مدرسه ای نیستیم بزرگ شدیم خیلی هامون ازدواج کردیم بچه داریم خیلی ها درس خوندیم شاغلیم و حتی ممکنه هیچ کدوم ازاین ها هم نباشیم اما بزرگ شدیم ..
اگه روزه میگیریم بهتره درکنارش یادمون بمونه روزه مارو تبدیل به مقدس ترین موجود هستی نمیکنه چه بسا که این روزه حتی مورد قبول خداوندهم قرارنگیره یادبگیریم که روزه رو فقط نخوردن و ننوشیدن باطل نمیکنه ..روزه ای که توش به دیگری فحش بدی که ناحقی کنی که بدگویی کنی روزه نیست .
روزه ای که خودتو به خاطرش ازبقیه برتربدونی بدرد خودت هم نمیخوره
یادبگیریم اگه روزه میگیرم مربوط خودمونه حق نداریم بخاطرش خودمون و بخدا نزدیکتر ازبقیه بدونیم و بقیه رو دورتر
که عادل خداست و اونه که میدونه این روزه مقبول هست یا نه ..
اگر روزه نمیگیریم یادبگیریم به روزه و روزه دارها توهین نکنیم .اعتقادشونو توی دنیای واقعی ومجازی به سخره نگیریم به خودمون حق ندیم که فکر کنیم خیلی فهمیده تر و مدرن تر از فردی هستیم که روزه میگیره یادبگیریم این که دربرابر یک روزه دار از عمد و بی توجه به روزه اون با لذت غذا بخوریم اوج بی شعوری مون محسوب میشه نه مدرنیته بودنمون
که یادبگیریم اگر راه رسیدن به خدا در نزد یک شخص روزه است به راهش احترام بگذاریم ...
وخلاصه همه مون یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم ..و لذت ببریم ازهرچی که بهش عقیده داریم یا نداریم .
رمضان برای من ماه زیباییه
من روزه میگیرم ..حس میکنم بهم ارامش میده ولی فارغ ازهرعقیده فقط ازخدا میخام که امسال رمضان
سفره همه رو پر کنه از نان و ازبرکت
واگر این ماه مهمانی اون هست
به برکت میزبانی خودش
هیچ کودکی و گرسنه نگذاره ..
آمین
رمضان مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
ماه رمضان های سالهای قبل خیلی ها بودند کنار سفره افطار و سحرمون که امسال ممکنه جاشون خالی وبشقابشون و از سفره کم شده باشه .
رمضان با روزهای بلند 18ساعته دراوج گرما داره فرامیرسه ..
حالا ما دیگه اون بچه های کوچلوی مدرسه ای نیستیم بزرگ شدیم خیلی هامون ازدواج کردیم بچه داریم خیلی ها درس خوندیم شاغلیم و حتی ممکنه هیچ کدوم ازاین ها هم نباشیم اما بزرگ شدیم ..
اگه روزه میگیریم بهتره درکنارش یادمون بمونه روزه مارو تبدیل به مقدس ترین موجود هستی نمیکنه چه بسا که این روزه حتی مورد قبول خداوندهم قرارنگیره یادبگیریم که روزه رو فقط نخوردن و ننوشیدن باطل نمیکنه ..روزه ای که توش به دیگری فحش بدی که ناحقی کنی که بدگویی کنی روزه نیست .
روزه ای که خودتو به خاطرش ازبقیه برتربدونی بدرد خودت هم نمیخوره
یادبگیریم اگه روزه میگیرم مربوط خودمونه حق نداریم بخاطرش خودمون و بخدا نزدیکتر ازبقیه بدونیم و بقیه رو دورتر
که عادل خداست و اونه که میدونه این روزه مقبول هست یا نه ..
اگر روزه نمیگیریم یادبگیریم به روزه و روزه دارها توهین نکنیم .اعتقادشونو توی دنیای واقعی ومجازی به سخره نگیریم به خودمون حق ندیم که فکر کنیم خیلی فهمیده تر و مدرن تر از فردی هستیم که روزه میگیره یادبگیریم این که دربرابر یک روزه دار از عمد و بی توجه به روزه اون با لذت غذا بخوریم اوج بی شعوری مون محسوب میشه نه مدرنیته بودنمون
که یادبگیریم اگر راه رسیدن به خدا در نزد یک شخص روزه است به راهش احترام بگذاریم ...
وخلاصه همه مون یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم ..و لذت ببریم ازهرچی که بهش عقیده داریم یا نداریم .
رمضان برای من ماه زیباییه
من روزه میگیرم ..حس میکنم بهم ارامش میده ولی فارغ ازهرعقیده فقط ازخدا میخام که امسال رمضان
سفره همه رو پر کنه از نان و ازبرکت
واگر این ماه مهمانی اون هست
به برکت میزبانی خودش
هیچ کودکی و گرسنه نگذاره ..
آمین
رمضان مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
@adelehz
خاطرات سال های نه چندان دور
خاطرات سال های نه چندان دور
"زنی کهگم کردم "
@adelehz خاطرات سال های نه چندان دور
من متولد دهه شصت نیستم
اما خاطراتی که در این ویدیو بیان میشه برای خیلی هامون مشترکه
ما بچه های قانع و خوشبختی بودیم .چون بلد بودیم چطور حریص نباشیم وبا هرچی که داریم گرچه ناچیز ،شاد و خوشحال باشیم.
ما بچه های خوشبختی بودیم چون سرمون پراز رویاهای دورو دراز و دلمون سرشار از خوشحالی های کوچیک بود .
اینکه ما مثل بچه های امروز نبودیم اوج خوشبختی مابود .تابستونمون مال خودمون بود نه اینکه به چشم و هم چشمی دیگران مجبورمون کنند هزارتا کلاس بریم ...
ما خوشبخت بودیم چون خیلی چیزها را نمیدونستیم و همین بود که همیشه لبمون خندون بود.
یاد روزهای خوب شادی مون بخیر
فکرنکنم بچه های امروز بتونند به اندازه ما خوش باشند گرچه دراوج رفاه مالی و امکانات ...
@adelehz
اما خاطراتی که در این ویدیو بیان میشه برای خیلی هامون مشترکه
ما بچه های قانع و خوشبختی بودیم .چون بلد بودیم چطور حریص نباشیم وبا هرچی که داریم گرچه ناچیز ،شاد و خوشحال باشیم.
ما بچه های خوشبختی بودیم چون سرمون پراز رویاهای دورو دراز و دلمون سرشار از خوشحالی های کوچیک بود .
اینکه ما مثل بچه های امروز نبودیم اوج خوشبختی مابود .تابستونمون مال خودمون بود نه اینکه به چشم و هم چشمی دیگران مجبورمون کنند هزارتا کلاس بریم ...
ما خوشبخت بودیم چون خیلی چیزها را نمیدونستیم و همین بود که همیشه لبمون خندون بود.
یاد روزهای خوب شادی مون بخیر
فکرنکنم بچه های امروز بتونند به اندازه ما خوش باشند گرچه دراوج رفاه مالی و امکانات ...
@adelehz
یکی که از اینا بگیره
بیاره دم دفتر کارمون
یا حتی خونمون
بگه بگیربخور جون بگیری .چیه؟
همونم نداریم😐🍦
@adelehz
بیاره دم دفتر کارمون
یا حتی خونمون
بگه بگیربخور جون بگیری .چیه؟
همونم نداریم😐🍦
@adelehz