"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
انصافا که جواب جانانه ای بود.😂😂😂😂😂😂😂
من اهل سیاست نیستم ولی روزه میگیرم
وربنای استادشجریان یکی ازدل خوشی های روزهای روزه داری منه.
@adelehz
دخترکی بود در دهکده ای کوچک پشت کوه های هزار آدم ...
آن دور دورها جایی که عقل آدمها به آن نمی رسد .
دخترک را گل بهار خاتون می نامیدند ،یک روزی دلش را سپرده بودبه بادصبا
به بادصبا گفته بود که دلش را بردارد و ببرد وبسپاردش به یک نفر ..
یک نفر که دخترک هم ندیده بودتش ..
دخترک دلش میخواست عاشق باشدمی خواست بشیند بیاد یک نفر دستمال گلدوزی کند و یا شبی سیبی سرخ به خاطرخواهی کسی در جوی آب بیندازد ولی نمیدانست که دلش راباید به کی بسپارد...
اخرشم هم دلش را داد به بادصبا ...
سالها گذشت هیچکس عاشق دخترک نشد .گل بهارخاتون بزرگ شد و اخرش در بی عشقی دخترک شد پیرزن،شد گل بهار بی بی وشبی گل بهار بی بی خوابید وصبح بیدار نشد..
هیچکس نفهمید که بادصبا هرگز دل دخترک را به هیچ کسی نسپرد
چون بادخودش دل به دخترک سپرده بود..خودش عاشق دخترک شده بود..
ازان روزبه بعد بادبهاری ،بادصبا ازهرشهر ودیار وخانه ای که بگذرد ادم ها ناخوداگاه دلشان می لرزد وحس میکنند باید دنبال عشق بگردند..
به همین خاطراست که بادصبا همیشه پیام اور که نه،حامل عشق است..
دل گل بهارخاتون هنوزهم لابه لای پرواز بادصبا به هرکوی وبرزن سر میزند و عاشقان را عاشق ترمیکند...
واین است راز عشق
#عادله_زمانی
@adelehz
📢پیشتازی حسن روحانی در انتخابات دوازدهم.
گویا پاستور 4سال دیگرنیز میزبان آقای بنفش می باشد .💜
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
📢پیشتازی حسن روحانی در انتخابات دوازدهم. گویا پاستور 4سال دیگرنیز میزبان آقای بنفش می باشد .💜 @adelehz
دکتر حسن روحانی
رییس دولت دوازدهم شد.
روحانی اخرین رییس جمهور قرن 14 ایران به حساب می آید.
پاستور باردیگر آماده خوشامدگویی به حسن روحانی .
@adelehz
یک استکان چای برای خودتان بریزید.
مخصوصا توی استکان کمرباریک
خوش رنگ و باعطر هل
شیرینی مورد علاقه تان راهم کنارش بگذارید.
بعدبه خودتان بگویید نوشجان..
ممنون که بااینهمه سختی بازهم کنارمنی...
@adelehz
خیانت یعنی
من هربار با جمله یک روز رفتارش بهترمیشود
خودم را گول بزنم .ومنتظر اتفاقی بمانم که اگرافتادنی بود تاحالا می افتاد..
بزرگترین خیانت، خیانت آدمی به خودش است..
#عادله_زمانی
@adelehz
شباهت تو با گل میدانی چیست؟
هر دویتان خواستنی هستید
وهردو ناماندنی ...
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز سالروز تولد همایون شجریان هست.
و البته این یعنی دنیاهنوزهم زیبایی ها ودلخوشی های زیادی داره❤️
که ازان جمله می توان به صدای همایون شجریان اشاره کرد☺️
تولد همایون اواز فرخنده 🎼
@adelehz
ای که لعل لب تو آبخور جان منست



تو اگر آن منی هر دوجهان آن منست


#سیف_فرغانی

صبح تون بخیر وعاشقونه ❤️
@adelehz
خرداد
ماه دلهره های امتحانی
عاشقانه های مدرسه ای
توت های رسیده کنار خیابان
برنامه ریزی های سه ماه تابستان
برنامه های کودک ساعت 2
خرداد
ماه گرم خوشحالی
مبارک.
@adelehz
دلخوشـَم هـر سـَرِ صُبحی بـه سَلامی از تـو
حـَبـّه‌ی قـَنـدِ مـَن! ای هم‌نَفَسـم! صبح‌بخیر!

#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
کودکی مون هدر اضطراب طاقت فرسای امتحانای خرداد و ترس از شهریور به مدرسه رفتن شد..
درحالی که ما تمام خردادهای بچه گی وباید اینجا می بودیم ..
#مازندران
@adelehz
دوستی عجیب راز
خوش آب و رنگی ست.
دوستی هاتون پایدار❤️
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Homayoun Shajarian WwW.Pop-Music.Ir – 03 Del Be Del
موزیک شب قطعه چرا رفتی ازهمایون جان شجریان
باشعری از غزلبانوی ایران زنده یاد سیمین بهبهانی
من این اهنگ و سرکلاسهای مختلف گوش میدادم🙈 هنوز ازش سیر نشدم ..
بشنوید باما
@adelehz
شب به شب
قوچي ازين دهکده
کم خواهد شد...

ماده گرگي دل اگر
از سگ چوپان ببرد...!
#شب_آرام
@adelehz
سنگی بزن به ظلمت،ای صبح روشن من!
ای رو به سوی خورشید،چشم تو روزن من
#صبح_مبارک
@adelehz
من تورا هرگز ازیاد نمی برم .
آدمی نیستم
که اشتباهاتم را فراموش کنم .
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی با یه مشغله ذهنی عمیق
وبی توجه به همه چیز
داری شام میخوری!!
🤔
@adelehz
ماه رمضان تا چند روز دیگر از راه میرسد رمضان برای خیلی ازما یعنی خاطرات جالب ،یعنی زولبیا بامیه ،روزه کله گنجشکی اش رشته ،مهمونی افطاری یعنی ربنای شجریان سحری خوردن و با لباس مدرسه خوابیدن تا صبح دیرتر بیدارشدن و کلی خاطره دیگه ...
ماه رمضان های سالهای قبل خیلی ها بودند کنار سفره افطار و سحرمون که امسال ممکنه جاشون خالی وبشقابشون و از سفره کم شده باشه .
رمضان با روزهای بلند 18ساعته دراوج گرما داره فرامیرسه ..
حالا ما دیگه اون بچه های کوچلوی مدرسه ای نیستیم بزرگ شدیم خیلی هامون ازدواج کردیم بچه داریم خیلی ها درس خوندیم شاغلیم و حتی ممکنه هیچ کدوم ازاین ها هم نباشیم اما بزرگ شدیم ..
اگه روزه میگیریم بهتره درکنارش یادمون بمونه روزه مارو تبدیل به مقدس ترین موجود هستی نمیکنه چه بسا که این روزه حتی مورد قبول خداوندهم قرارنگیره یادبگیریم که روزه رو فقط نخوردن و ننوشیدن باطل نمیکنه ..روزه ای که توش به دیگری فحش بدی که ناحقی کنی که بدگویی کنی روزه نیست .
روزه ای که خودتو به خاطرش ازبقیه برتربدونی بدرد خودت هم نمیخوره
یادبگیریم اگه روزه میگیرم مربوط خودمونه حق نداریم بخاطرش خودمون و بخدا نزدیکتر ازبقیه بدونیم و بقیه رو دورتر
که عادل خداست و اونه که میدونه این روزه مقبول هست یا نه ..
اگر روزه نمیگیریم یادبگیریم به روزه و روزه دارها توهین نکنیم .اعتقادشونو توی دنیای واقعی ومجازی به سخره نگیریم به خودمون حق ندیم که فکر کنیم خیلی فهمیده تر و مدرن تر از فردی هستیم که روزه میگیره یادبگیریم این که دربرابر یک روزه دار از عمد و بی توجه به روزه اون با لذت غذا بخوریم اوج بی شعوری مون محسوب میشه نه مدرنیته بودنمون
که یادبگیریم اگر راه رسیدن به خدا در نزد یک شخص روزه است به راهش احترام بگذاریم ...
وخلاصه همه مون یادبگیریم کنار هم زندگی کنیم ..و لذت ببریم ازهرچی که بهش عقیده داریم یا نداریم .
رمضان برای من ماه زیباییه
من روزه میگیرم ..حس میکنم بهم ارامش میده ولی فارغ ازهرعقیده فقط ازخدا میخام که امسال رمضان
سفره همه رو پر کنه از نان و ازبرکت
واگر این ماه مهمانی اون هست
به برکت میزبانی خودش
هیچ کودکی و گرسنه نگذاره ..
آمین
رمضان مبارک .
#عادله_زمانی
@adelehz