زنی که معلم پیانو است در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگیاش، در دو راهه تصمیم قرار میگیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند و یا . . .
پ.ن
فیلم داستان خیلی لطیفی داره .درکنار لطافت ،داستان خیانت رو هم به تصویرمیکشه
بنظرم ارزش دیدن داره 👍
@adelehz
پ.ن
فیلم داستان خیلی لطیفی داره .درکنار لطافت ،داستان خیانت رو هم به تصویرمیکشه
بنظرم ارزش دیدن داره 👍
@adelehz
Forwarded from توییتر فارسی
فرخنده میلاد سرور و سالار جذابان و خوشتیپان گرامی باد ❤️
× SiSiL ×
http://telegram.me/joinchat/Bmmb3DwR04WGeOjNsBUqDQ
× SiSiL ×
http://telegram.me/joinchat/Bmmb3DwR04WGeOjNsBUqDQ
اگرهم روزی دلم تنگ شود ...
نه برای تو
نه برای خاطرات باتو
نه برای عشق
که برای خودم تنگ میشود
خودم ،وقتی هنوز نشناخته بودمت
#عادله_زمانی
@adelehz
نه برای تو
نه برای خاطرات باتو
نه برای عشق
که برای خودم تنگ میشود
خودم ،وقتی هنوز نشناخته بودمت
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روزی ادم میشینه باخودش دودوتا چهارتا میکنه .میگه چی شد که یکی اینقد راحت گذاشت رفت؟
چی شد که یک شبه هرچی حرف زده بود یادش رفت؟
چی شد که یک ساعت یک بهونه کافی بود که حضرت یار بشه غریبه ی هفت جد ناآشنا ..
هرچی که فکر میکنی هیچی به ذهنت نمی رسه
جز یک چیز
اینکه اون که فکر میکردی عاشقه
که اهل راه طولانی رفتنه
که همسفره..
فقط یه رهگذر بوده ..
راهش راه رفتن بوده
ومقصدش خدا تومان با تو فرق داشته
اون که میره
توکه میمونی
این وسط چی نابود میشه؟
یه دل کوچلو ..که توی سینت نشسته
وحالا شکسته نشسته ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
چی شد که یک شبه هرچی حرف زده بود یادش رفت؟
چی شد که یک ساعت یک بهونه کافی بود که حضرت یار بشه غریبه ی هفت جد ناآشنا ..
هرچی که فکر میکنی هیچی به ذهنت نمی رسه
جز یک چیز
اینکه اون که فکر میکردی عاشقه
که اهل راه طولانی رفتنه
که همسفره..
فقط یه رهگذر بوده ..
راهش راه رفتن بوده
ومقصدش خدا تومان با تو فرق داشته
اون که میره
توکه میمونی
این وسط چی نابود میشه؟
یه دل کوچلو ..که توی سینت نشسته
وحالا شکسته نشسته ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدم از نزدیکترین فاصله
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
به دنبال کوچکترین
بهانه برای لبخندباش.
حقیقتا کسی نمیداند آخرین فرصتش
برای خوشحال بودن چه زمانیست.
@adelehz
بهانه برای لبخندباش.
حقیقتا کسی نمیداند آخرین فرصتش
برای خوشحال بودن چه زمانیست.
@adelehz
یک روز
اگر فرزندی داشتم
به اوخواهم اموخت
که فرزندم
هرچیزی زمانی دارد
و دوست داشتن هم ...
اگرازوقتش بگذرد و توهم بگذری
دیگر مثل روز اولش نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر فرزندی داشتم
به اوخواهم اموخت
که فرزندم
هرچیزی زمانی دارد
و دوست داشتن هم ...
اگرازوقتش بگذرد و توهم بگذری
دیگر مثل روز اولش نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
گفت : احوالت چطور است ؟
گفتمش : عالی است
مثل حالِ گل ..
حالِ گل
در چنگِ چنگیز مغول ..!
قیصر امین پور
@adelehz
گفتمش : عالی است
مثل حالِ گل ..
حالِ گل
در چنگِ چنگیز مغول ..!
قیصر امین پور
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از ادم مگر چه می ماند ..
به جز یک پرنده که گاهی برسر
مزارش نغمه عشق سربدهد..
هفت چنار
اثر عباس کیارستمی
نگارخانه ایرانشهر
@adelehz
به جز یک پرنده که گاهی برسر
مزارش نغمه عشق سربدهد..
هفت چنار
اثر عباس کیارستمی
نگارخانه ایرانشهر
@adelehz
مهم است که بدانم توازکدام کوچه بیشتر میگذری
مهم است که بدانم تا بتوانم
مشخص کنم که پنجره ها ی خانه رابه کدام سمت باید گذاشت...
📷تالاراصلی
موزه کاخ گلستان
@adelehz
مهم است که بدانم تا بتوانم
مشخص کنم که پنجره ها ی خانه رابه کدام سمت باید گذاشت...
📷تالاراصلی
موزه کاخ گلستان
@adelehz
هرزنی
حق دارد
دامنی داشته باشد گل گلی
کوتاه
وپرازچین
که هروقت دلش قد یک دنیا گرفت بپوشدش
وراه برود و راه برود..
تا گلهایش..چین هایش دلواپسی هایش راببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
حق دارد
دامنی داشته باشد گل گلی
کوتاه
وپرازچین
که هروقت دلش قد یک دنیا گرفت بپوشدش
وراه برود و راه برود..
تا گلهایش..چین هایش دلواپسی هایش راببرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
ازیک جایی به بعد ادم باید یادبگیرد .خودش را بدست خدا بسپارد .خودت را بدست خداسپردن یعنی کم کم یادبگیری بدون توجه به غصه ها زندگی کنی یعنی هرکسی را که به تو بدی کرده را واگذارکنی به دستگاه عدل الهی
یعنی سعی کنی باداشته هایت دلت شاد باشد..داشته هایت راپررنگ کنی ونداشته هایت را بی رنگ..
خودت را به خداسپردن یعنی یادبگیری راهت را بروی ..دلنگران فردا نباشی و فکرکنی هرچیزی که برایش تلاش کردی و نشد حتما ازان تو نبوده است ..یعنی سعی کن به خدا اعتماد کنی.
اعتمادکردن معنیش این است که فکرکنی او ازخودت بیشتر دوستت دارد و کاری نمیکند که ضررت دران باشد.
خودت رابه خداسپردن یعنی هرکسی که دلت راشکست را رها کنی ..رها کردن به هوای خدا ..
خدا خودش میداند چکارکند و چه زمانی...
خودت رابه خدا سپردن یعنی دلبستگی هایی که تهش فقط زجراست را به دست بادبسپاری ..
وازخدا بخواهی مراقب دلت باشد . .
خودت را به خدابسپار..
این تنها راه ارامش است
این تنها راه خوشبختی ست ...
هیچ کس خدا نمیشود
به انچه برایت رقم میزند راضی باش..
وتحمل کن..
خدا همیشه هدیه های بزرگتری هم درکیسه اش برایت دارد...
#عادله_زمانی
@adelehz
یعنی سعی کنی باداشته هایت دلت شاد باشد..داشته هایت راپررنگ کنی ونداشته هایت را بی رنگ..
خودت را به خداسپردن یعنی یادبگیری راهت را بروی ..دلنگران فردا نباشی و فکرکنی هرچیزی که برایش تلاش کردی و نشد حتما ازان تو نبوده است ..یعنی سعی کن به خدا اعتماد کنی.
اعتمادکردن معنیش این است که فکرکنی او ازخودت بیشتر دوستت دارد و کاری نمیکند که ضررت دران باشد.
خودت رابه خداسپردن یعنی هرکسی که دلت راشکست را رها کنی ..رها کردن به هوای خدا ..
خدا خودش میداند چکارکند و چه زمانی...
خودت رابه خدا سپردن یعنی دلبستگی هایی که تهش فقط زجراست را به دست بادبسپاری ..
وازخدا بخواهی مراقب دلت باشد . .
خودت را به خدابسپار..
این تنها راه ارامش است
این تنها راه خوشبختی ست ...
هیچ کس خدا نمیشود
به انچه برایت رقم میزند راضی باش..
وتحمل کن..
خدا همیشه هدیه های بزرگتری هم درکیسه اش برایت دارد...
#عادله_زمانی
@adelehz