زمان چه بخواهی
چه نه درحال گذر است ...
بعضی زخم ها
بعضی بغض ها
را به زمان بسپار..
باخودش میبردشان..
@adelehz
چه نه درحال گذر است ...
بعضی زخم ها
بعضی بغض ها
را به زمان بسپار..
باخودش میبردشان..
@adelehz
کارگر است دیگر .گاهی بی حواس است این است که گاهی یادش می رود از ته چاه بالا بیاید ..همانجا می ماند.
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz
یاد آن آموزگار ساده پوش
یاد آن گچها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یادت به خیر
یاد درس آب و بابایت به خیر
ای دبستانی ترین احساس من
باز گرد این مشقها را خط بزن
@adelehz
روز معلم خیلی مبارک💋
یاد آن گچها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یادت به خیر
یاد درس آب و بابایت به خیر
ای دبستانی ترین احساس من
باز گرد این مشقها را خط بزن
@adelehz
روز معلم خیلی مبارک💋
زنی که معلم پیانو است در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگیاش، در دو راهه تصمیم قرار میگیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند و یا . . .
پ.ن
فیلم داستان خیلی لطیفی داره .درکنار لطافت ،داستان خیانت رو هم به تصویرمیکشه
بنظرم ارزش دیدن داره 👍
@adelehz
پ.ن
فیلم داستان خیلی لطیفی داره .درکنار لطافت ،داستان خیانت رو هم به تصویرمیکشه
بنظرم ارزش دیدن داره 👍
@adelehz
Forwarded from توییتر فارسی
فرخنده میلاد سرور و سالار جذابان و خوشتیپان گرامی باد ❤️
× SiSiL ×
http://telegram.me/joinchat/Bmmb3DwR04WGeOjNsBUqDQ
× SiSiL ×
http://telegram.me/joinchat/Bmmb3DwR04WGeOjNsBUqDQ
اگرهم روزی دلم تنگ شود ...
نه برای تو
نه برای خاطرات باتو
نه برای عشق
که برای خودم تنگ میشود
خودم ،وقتی هنوز نشناخته بودمت
#عادله_زمانی
@adelehz
نه برای تو
نه برای خاطرات باتو
نه برای عشق
که برای خودم تنگ میشود
خودم ،وقتی هنوز نشناخته بودمت
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روزی ادم میشینه باخودش دودوتا چهارتا میکنه .میگه چی شد که یکی اینقد راحت گذاشت رفت؟
چی شد که یک شبه هرچی حرف زده بود یادش رفت؟
چی شد که یک ساعت یک بهونه کافی بود که حضرت یار بشه غریبه ی هفت جد ناآشنا ..
هرچی که فکر میکنی هیچی به ذهنت نمی رسه
جز یک چیز
اینکه اون که فکر میکردی عاشقه
که اهل راه طولانی رفتنه
که همسفره..
فقط یه رهگذر بوده ..
راهش راه رفتن بوده
ومقصدش خدا تومان با تو فرق داشته
اون که میره
توکه میمونی
این وسط چی نابود میشه؟
یه دل کوچلو ..که توی سینت نشسته
وحالا شکسته نشسته ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
چی شد که یک شبه هرچی حرف زده بود یادش رفت؟
چی شد که یک ساعت یک بهونه کافی بود که حضرت یار بشه غریبه ی هفت جد ناآشنا ..
هرچی که فکر میکنی هیچی به ذهنت نمی رسه
جز یک چیز
اینکه اون که فکر میکردی عاشقه
که اهل راه طولانی رفتنه
که همسفره..
فقط یه رهگذر بوده ..
راهش راه رفتن بوده
ومقصدش خدا تومان با تو فرق داشته
اون که میره
توکه میمونی
این وسط چی نابود میشه؟
یه دل کوچلو ..که توی سینت نشسته
وحالا شکسته نشسته ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدم از نزدیکترین فاصله
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
به دنبال کوچکترین
بهانه برای لبخندباش.
حقیقتا کسی نمیداند آخرین فرصتش
برای خوشحال بودن چه زمانیست.
@adelehz
بهانه برای لبخندباش.
حقیقتا کسی نمیداند آخرین فرصتش
برای خوشحال بودن چه زمانیست.
@adelehz
یک روز
اگر فرزندی داشتم
به اوخواهم اموخت
که فرزندم
هرچیزی زمانی دارد
و دوست داشتن هم ...
اگرازوقتش بگذرد و توهم بگذری
دیگر مثل روز اولش نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر فرزندی داشتم
به اوخواهم اموخت
که فرزندم
هرچیزی زمانی دارد
و دوست داشتن هم ...
اگرازوقتش بگذرد و توهم بگذری
دیگر مثل روز اولش نخواهد شد.
#عادله_زمانی
@adelehz
گفت : احوالت چطور است ؟
گفتمش : عالی است
مثل حالِ گل ..
حالِ گل
در چنگِ چنگیز مغول ..!
قیصر امین پور
@adelehz
گفتمش : عالی است
مثل حالِ گل ..
حالِ گل
در چنگِ چنگیز مغول ..!
قیصر امین پور
@adelehz