پنجره دلت
را هرصبح به روی
خدا باز کن.
عطرخدا که بیاید بنشیند
روی غمهای دلت
همه شان را بربادمی دهد.
ایمان داشته باش
@adelehz
را هرصبح به روی
خدا باز کن.
عطرخدا که بیاید بنشیند
روی غمهای دلت
همه شان را بربادمی دهد.
ایمان داشته باش
@adelehz
📢شامگاه دیشب سعید کریمیان رییس شبکه های جم ترور شد.وهدف 27گلوله قرارگرفته کشته شد.
مامانا ازالان عزای پخش نشدن اکیا رو گرفتن😐
@adelehz
مامانا ازالان عزای پخش نشدن اکیا رو گرفتن😐
@adelehz
اردی بهشت را باید جدا جدا نوشت .
تا چشم همه به دیدن بهشتش منور شود.
اردی بهشت در واقع یک ماه نیست یک فصل است .فصل پنجم سال ..فصل عاشقی
البته که دراین فصل خوب سال آنکس را که دلبری دارد باب میل خوش تر است ..
وآنکس که تنهاست ویا دور کتابچه عشق وعاشقی خط قرمزکشیده است انقدر خوش خوشانش نیست ..اما بااین وجود اردی بهشت جان انقدر زیباست که حتی آن بدون عشق متنفر ازعاشقی هم دلش تپیدن میگیرد ..
اسمش را من میگذارم فصل عاشقی ولی بدرد غیر عاشق ها هم میخورد ..
اردی بهشت معلم خوبی ست .نگاهش که میکنی یادت می اید که هر زمستانی هرچقدرهم سرد هرچقدر هم سیاه هرچقدرهم بغض آلود می گذرد..
تمام می شود ..انقدر تمام می شود که به جای سیاهی سبزی به جای سرما تیز ملایمت نسیم بهار و به جای بغض ..نه به جای بغض البته چیزی نمی اید چرا که اگر بغضی ته گلویت مانده باشد هزار بهار هم که بیاید چیزی جایش را نمی گیرد .این است که بغض را فقط باید ترکاند تا ازشرش خلاص شد ..باید در اردی بهشت کنار یک بیشه زار سبز خالی و بی انتها بنشینی به غریبانه خواندن روستایی ها گوش بدهی و های های اشک بریزی ..
اشک ریختن انجا خیلی باارزش است باعث می شود بغضت بشکند و سبک شوی ..چون بغض را هیچ چیز یارای ازبین بردن نیست به جز ترکیدنش ..
خلاصه که اردی بهشت ..نعمت خداست به این بنده های همواره گرفتار ..خدا شاید بااردی بهشت می خواهد بگوید که بنده جان ها ..هنوزهم دوستتان دارم ..هنوزهم اشک که می ریزید شانه ام را بهتان قرض می دهم .وخلاصه که اردی بهشت را برایتان افریدم تا بدانید که هیچ وقت فراموش تان نکرده ام ..نمی کنم .
#عادله_زمانی
#اردی_بهشت
@adelehz
تا چشم همه به دیدن بهشتش منور شود.
اردی بهشت در واقع یک ماه نیست یک فصل است .فصل پنجم سال ..فصل عاشقی
البته که دراین فصل خوب سال آنکس را که دلبری دارد باب میل خوش تر است ..
وآنکس که تنهاست ویا دور کتابچه عشق وعاشقی خط قرمزکشیده است انقدر خوش خوشانش نیست ..اما بااین وجود اردی بهشت جان انقدر زیباست که حتی آن بدون عشق متنفر ازعاشقی هم دلش تپیدن میگیرد ..
اسمش را من میگذارم فصل عاشقی ولی بدرد غیر عاشق ها هم میخورد ..
اردی بهشت معلم خوبی ست .نگاهش که میکنی یادت می اید که هر زمستانی هرچقدرهم سرد هرچقدر هم سیاه هرچقدرهم بغض آلود می گذرد..
تمام می شود ..انقدر تمام می شود که به جای سیاهی سبزی به جای سرما تیز ملایمت نسیم بهار و به جای بغض ..نه به جای بغض البته چیزی نمی اید چرا که اگر بغضی ته گلویت مانده باشد هزار بهار هم که بیاید چیزی جایش را نمی گیرد .این است که بغض را فقط باید ترکاند تا ازشرش خلاص شد ..باید در اردی بهشت کنار یک بیشه زار سبز خالی و بی انتها بنشینی به غریبانه خواندن روستایی ها گوش بدهی و های های اشک بریزی ..
اشک ریختن انجا خیلی باارزش است باعث می شود بغضت بشکند و سبک شوی ..چون بغض را هیچ چیز یارای ازبین بردن نیست به جز ترکیدنش ..
خلاصه که اردی بهشت ..نعمت خداست به این بنده های همواره گرفتار ..خدا شاید بااردی بهشت می خواهد بگوید که بنده جان ها ..هنوزهم دوستتان دارم ..هنوزهم اشک که می ریزید شانه ام را بهتان قرض می دهم .وخلاصه که اردی بهشت را برایتان افریدم تا بدانید که هیچ وقت فراموش تان نکرده ام ..نمی کنم .
#عادله_زمانی
#اردی_بهشت
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
اردی بهشت را باید جدا جدا نوشت . تا چشم همه به دیدن بهشتش منور شود. اردی بهشت در واقع یک ماه نیست یک فصل است .فصل پنجم سال ..فصل عاشقی البته که دراین فصل خوب سال آنکس را که دلبری دارد باب میل خوش تر است .. وآنکس که تنهاست ویا دور کتابچه عشق وعاشقی خط قرمزکشیده…
اهنگ محلی خراسانی (همه یار دارن و بی یار ...)khorasan dance
همه یار دارند و بی یار ماییم .....
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زمان چه بخواهی
چه نه درحال گذر است ...
بعضی زخم ها
بعضی بغض ها
را به زمان بسپار..
باخودش میبردشان..
@adelehz
چه نه درحال گذر است ...
بعضی زخم ها
بعضی بغض ها
را به زمان بسپار..
باخودش میبردشان..
@adelehz
کارگر است دیگر .گاهی بی حواس است این است که گاهی یادش می رود از ته چاه بالا بیاید ..همانجا می ماند.
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz
گاهی یادش می رود از معدن خارج شود همان داخل کنار ذغال سنگها می خوابد.تاابد
گاهی دستش را توی دستگاههای کارخانه جا میگذارد ..
وگاهی شبی سرد در اتاق کوچک کارگاه با نفس گاز جانش را جا میگذارد ..
کارگر است دیگر،حواس ندارد ..حواسش پی اجاره خانه ،دفترپاره پسرش،کفشهای وصله کرده دخترش است ..
کارگر است دیگر ..دلش به ناهار سرظهرش که کنارخیابان بساطش راپهن میکند خوش است ..به ترانه های ولایتشان وقتی حین کار میخواند ..به خسته نباشیدهایی که گه گاه میشنود ..
کارگر خیلی مقدس است ..نه اینکه شعارباشد خداییش کارگر مقدس است مگرنه اینکه نان مقدس است؟پس پیام آورنان هم مقدس است ..
گاهی ازکوچه ای که گذشتید کارگری را که دیدیدخسته نباشیدی بگویید توی هوای گرم تابستان پارچ شربتی برایش بفرستید ..گاهی غذای گرم برایش ببرید و ایمان داشته باشید خدا به دستان سیاه کارگر خیلی بیشتر نزدیک است تا سجاده نماز من و شما ..
دعایی که سرسجاده ما نگیرد از لبخند رضایت کارگر به حقمان زودتر میگیرد
حق کارگر را نخورید ..کارگرکسی را ندارد ولی خدا دارد...و خدایش خیلی هوای دل شکسته اش را دارد.
کمی بیشتر از مزدش به اوبدهید ..پولش را دیر ندهید کارگر است یک موقع میبینید همان حواسش را پرت میکند وبازخودش را یک جایی یک جوری جا میگذارد که دیگر نتوان پیدایش کرد.
خلاصه که کارگرها خیلی خوبند ...
هوایشان را بیشتر داشته باشید ..
روز کارگر مبارک❤️
#عادله_زمانی
#کارگر
@adelehz
یاد آن آموزگار ساده پوش
یاد آن گچها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یادت به خیر
یاد درس آب و بابایت به خیر
ای دبستانی ترین احساس من
باز گرد این مشقها را خط بزن
@adelehz
روز معلم خیلی مبارک💋
یاد آن گچها که بودش روی دوش
ای معلم نام و هم یادت به خیر
یاد درس آب و بابایت به خیر
ای دبستانی ترین احساس من
باز گرد این مشقها را خط بزن
@adelehz
روز معلم خیلی مبارک💋
زنی که معلم پیانو است در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگیاش، در دو راهه تصمیم قرار میگیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند و یا . . .
پ.ن
فیلم داستان خیلی لطیفی داره .درکنار لطافت ،داستان خیانت رو هم به تصویرمیکشه
بنظرم ارزش دیدن داره 👍
@adelehz
پ.ن
فیلم داستان خیلی لطیفی داره .درکنار لطافت ،داستان خیانت رو هم به تصویرمیکشه
بنظرم ارزش دیدن داره 👍
@adelehz
Forwarded from توییتر فارسی
فرخنده میلاد سرور و سالار جذابان و خوشتیپان گرامی باد ❤️
× SiSiL ×
http://telegram.me/joinchat/Bmmb3DwR04WGeOjNsBUqDQ
× SiSiL ×
http://telegram.me/joinchat/Bmmb3DwR04WGeOjNsBUqDQ
اگرهم روزی دلم تنگ شود ...
نه برای تو
نه برای خاطرات باتو
نه برای عشق
که برای خودم تنگ میشود
خودم ،وقتی هنوز نشناخته بودمت
#عادله_زمانی
@adelehz
نه برای تو
نه برای خاطرات باتو
نه برای عشق
که برای خودم تنگ میشود
خودم ،وقتی هنوز نشناخته بودمت
#عادله_زمانی
@adelehz
یک روزی ادم میشینه باخودش دودوتا چهارتا میکنه .میگه چی شد که یکی اینقد راحت گذاشت رفت؟
چی شد که یک شبه هرچی حرف زده بود یادش رفت؟
چی شد که یک ساعت یک بهونه کافی بود که حضرت یار بشه غریبه ی هفت جد ناآشنا ..
هرچی که فکر میکنی هیچی به ذهنت نمی رسه
جز یک چیز
اینکه اون که فکر میکردی عاشقه
که اهل راه طولانی رفتنه
که همسفره..
فقط یه رهگذر بوده ..
راهش راه رفتن بوده
ومقصدش خدا تومان با تو فرق داشته
اون که میره
توکه میمونی
این وسط چی نابود میشه؟
یه دل کوچلو ..که توی سینت نشسته
وحالا شکسته نشسته ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
چی شد که یک شبه هرچی حرف زده بود یادش رفت؟
چی شد که یک ساعت یک بهونه کافی بود که حضرت یار بشه غریبه ی هفت جد ناآشنا ..
هرچی که فکر میکنی هیچی به ذهنت نمی رسه
جز یک چیز
اینکه اون که فکر میکردی عاشقه
که اهل راه طولانی رفتنه
که همسفره..
فقط یه رهگذر بوده ..
راهش راه رفتن بوده
ومقصدش خدا تومان با تو فرق داشته
اون که میره
توکه میمونی
این وسط چی نابود میشه؟
یه دل کوچلو ..که توی سینت نشسته
وحالا شکسته نشسته ...
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
آدم از نزدیکترین فاصله
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz
خیلی چیزها را درست نمیبیند
گاهی باید دورشوی
تا بفهمی رودی که بهشتی تصورش میکردی
سرابی بیش نبوده است.
#عادله_زمانی
@adelehz