یه روز صبح مادرمون از خواب بیدارمون میکنه میگه پاشو مدرسه دیر شد با عجله دفتر نقاشی رو تو کیف میزاریم و میریم دبستان و میفهمیم همه چیزایی که دیدیم خواب بوده 😔
@adelehz
@adelehz
ساعت
فقط ساعت آرامش
همان آرامشی که چشمت را
میندی ودیگر به هیچ چیز
جز خودت فکر نمیکنی ...
شب زیبا
@adelehz
فقط ساعت آرامش
همان آرامشی که چشمت را
میندی ودیگر به هیچ چیز
جز خودت فکر نمیکنی ...
شب زیبا
@adelehz
زیبایی
طبقه اجتماعی
ثروت
هیچکدامشان پایدارنیست.
اما یک قلب طلایی هرگز هرگزوبازهم هرگز تکراری نمی شود.
@adelehz
طبقه اجتماعی
ثروت
هیچکدامشان پایدارنیست.
اما یک قلب طلایی هرگز هرگزوبازهم هرگز تکراری نمی شود.
@adelehz
گر به صد منزل ، فراق افتد ميان ما و دوست
همچنانش درميان ِ جانِ شيرين منزل است
سعدی
اردیبهشت مبارک.
@adelehz
همچنانش درميان ِ جانِ شيرين منزل است
سعدی
اردیبهشت مبارک.
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نیاز داریم
هرکداممان
به کسی مثل این در زندگیمان...
که بیاید و چراغ خانه مان راباآمدنش
روشن کند.
@adelehz
هرکداممان
به کسی مثل این در زندگیمان...
که بیاید و چراغ خانه مان راباآمدنش
روشن کند.
@adelehz
من دلم برایت تنگ می شود بی آنکه بخواهم این اتفاق می افتد.تصور اینکه درشهری که من هستم تونیستی درهوایی که من نفس میکشم تو ایستاده نیستی ..گلویم را میفشارد.
میبینی دلتنگی یک امر ناخواسته است ..ولی اتفاق می افتد کاری هم نمیشود برایش کرد ..
اما مسافرجان ..زودتربرگرد ..نه اینکه ازخودخواهی خودم بگویم نه اینکه برای دل خودم بگویم ..برگرد
چون این شهر بدون بودنت ..یک جور ناجوری خالی ست ..
ومن هنوز هم نمیدانم تومگر چندنفر بودی که این شهر بعداز رفتنت اینهمه خالی شده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
میبینی دلتنگی یک امر ناخواسته است ..ولی اتفاق می افتد کاری هم نمیشود برایش کرد ..
اما مسافرجان ..زودتربرگرد ..نه اینکه ازخودخواهی خودم بگویم نه اینکه برای دل خودم بگویم ..برگرد
چون این شهر بدون بودنت ..یک جور ناجوری خالی ست ..
ومن هنوز هم نمیدانم تومگر چندنفر بودی که این شهر بعداز رفتنت اینهمه خالی شده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
لبش شیرین وحرفش تلخ وچشمش
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..
@adelehz
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
منتظرت هستم
مثل کودکی که منتظرپدرش
مادری که منتظرفرزندش
دلتنگی منتظر پستچی
غریبی منتظر دیارش
وسرزمینی منتظرسربازش..
همیشه منتظرت هستم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مثل کودکی که منتظرپدرش
مادری که منتظرفرزندش
دلتنگی منتظر پستچی
غریبی منتظر دیارش
وسرزمینی منتظرسربازش..
همیشه منتظرت هستم.
#عادله_زمانی
@adelehz