"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
بگو در شبای تو چی میگذره؟
بی من ازشبای تو کی میگذره؟
شاخه نبات
مهستی
بشنوید باما🎧🌙
@adelehz
به آدمها نگاه کنید تا بفهمید کدام یک بیشتر دوستتان دارند.
نگاه کنید ببینید کدامشان بی هیچ دلیلی پیام می دهد و حالتان را میپرسد ..
کدام یکی یادش هست شما چه غذایی رابیشتر دوست دارید و سرمیز شام به شما همان غذا را تعارف میکند.
ببینید کی هست که توی هوای سرد هی میگوید بیشترخودت را بپوشان .
چه کسی ساده ترین علاقه تان را یادش هست حتی اگر یک موسیقی باشد .
نگاه کنید ببینید چه کسی بوده که تاحالا به شما نگفته سرم شلوغ است بگذار بعدا حرف میزنیم .
کی بوده که الرژی هایتان را خوب میداند و وقتی خودتان هم یادتان نیست او یادش می ماند..
دوست داشتن به همین سادگی ست .به همین چیزهای کوچک نگاه کنید ..و خیلی سخت نگیرید ولی اگر این چنین آدمهایی دارید درکنارتان به هیچ قیمتی از دستشان ندهید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یه روز صبح مادرمون از خواب بیدارمون میکنه میگه پاشو مدرسه دیر شد با عجله دفتر نقاشی رو تو کیف میزاریم و میریم دبستان و میفهمیم همه چیزایی که دیدیم خواب بوده 😔


@adelehz
موزیک شب
چه شب هایی
ازعلی مختارپور
پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین
🌙🎧
@adelehz
ساعت
فقط ساعت آرامش
همان آرامشی که چشمت را
میندی ودیگر به هیچ چیز
جز خودت فکر نمیکنی ...
شب زیبا
@adelehz
صبحت بخیر خدایا❤️
امروز هم دست خودت را می بوسد💋
به خیر و دل خوشی بگذرانش🌻
آمین🙏
@adelehz
زیبایی
طبقه اجتماعی
ثروت
هیچکدامشان پایدارنیست.
اما یک قلب طلایی هرگز هرگزوبازهم هرگز تکراری نمی شود.
@adelehz
‏و پنج شنبه می آید
که یادمان بیاورد

کسی بود
که فکرش را نمی کردیم
یک روز نباشد...

لیلا مقربی

@adelehz
‏گر به صد منزل ، فراق افتد ميان ما و دوست

همچنانش درميان ِ جانِ شيرين منزل است

سعدی

اردیبهشت مبارک.
@adelehz
آن
سفرکرده که صدقافله دل همره اوست
هرکجاهست خدایا به سلامت دارش
@adelehz
سفربه سلامت عزیزم
اردی بهشت
نیمی ازبهشت
@adelehz
‏آن کیست کاندر رفتنش صبر از دل ما می برد
ترک از خراسان آمدست از پارس یغما می برد
سعدی

@adelehz
یک روز
برای بزرگداشت سعدی
حقا و انصافا کم است .
#روز_سعدی
#اردیبهشت
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نیاز داریم
هرکداممان
به کسی مثل این در زندگیمان...
که بیاید و چراغ خانه مان راباآمدنش
روشن کند.
@adelehz
توبندگی چون گدایان به شرط مزدمکن
که خواجه خود روش بنده پروری داند...
صبح به سلامت وخیر🙏
@adelehz
من دلم برایت تنگ می شود بی آنکه بخواهم این اتفاق می افتد.تصور اینکه درشهری که من هستم تونیستی درهوایی که من نفس میکشم تو ایستاده نیستی ..گلویم را میفشارد.
میبینی دلتنگی یک امر ناخواسته است ..ولی اتفاق می افتد کاری هم نمیشود برایش کرد ..
اما مسافرجان ..زودتربرگرد ..نه اینکه ازخودخواهی خودم بگویم نه اینکه برای دل خودم بگویم ..برگرد
چون این شهر بدون بودنت ..یک جور ناجوری خالی ست ..
ومن هنوز هم نمیدانم تومگر چندنفر بودی که این شهر بعداز رفتنت اینهمه خالی شده ...
#عادله_زمانی
@adelehz
لبش شیرین وحرفش تلخ وچشمش
مست وقلبش سنگ
درشت و نرم را آمیخته با خیر و شردارد
به یاد اولین بیت از کتاب خواجه افتادم
شروع عشق شیرین است و بعدش درد سر دارد ..

@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پدیدار از تو آمد صبح عالم
خوشا عالم،
خوشا صبح و
خوشا من ...


@adelehz
خــاطر که گرفت با تو پیوند
دیگر نرود به هیچ مطلوب..

#سعدی
@adelehz