"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اولین تلاشها همیشه منجر به شکست هستند .
جوجه عقاب در اولین تجربه پرواز موفق نیست
اما وقتی اوج بگیرد دیگر پای هیچ گنجشک پرسروصدایی نمیتواند به حیطه پرواز او بازشود .
این است که از شکست نباید هراسید.
@adelehz
ایشون كوئوكا هستند .
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊

@adelehz
از دست دادن همیشه
به معنی رفتن
به معنی مردن
به معنی نبودن نیست ..
ازدست دادن گاهی یعنی
برگردی به گذشته و بگی
من دیگه اون آدم قبلی نیستم .
@adelehz
بگو در شبای تو چی میگذره؟
بی من ازشبای تو کی میگذره؟
شاخه نبات
مهستی
بشنوید باما🎧🌙
@adelehz
به آدمها نگاه کنید تا بفهمید کدام یک بیشتر دوستتان دارند.
نگاه کنید ببینید کدامشان بی هیچ دلیلی پیام می دهد و حالتان را میپرسد ..
کدام یکی یادش هست شما چه غذایی رابیشتر دوست دارید و سرمیز شام به شما همان غذا را تعارف میکند.
ببینید کی هست که توی هوای سرد هی میگوید بیشترخودت را بپوشان .
چه کسی ساده ترین علاقه تان را یادش هست حتی اگر یک موسیقی باشد .
نگاه کنید ببینید چه کسی بوده که تاحالا به شما نگفته سرم شلوغ است بگذار بعدا حرف میزنیم .
کی بوده که الرژی هایتان را خوب میداند و وقتی خودتان هم یادتان نیست او یادش می ماند..
دوست داشتن به همین سادگی ست .به همین چیزهای کوچک نگاه کنید ..و خیلی سخت نگیرید ولی اگر این چنین آدمهایی دارید درکنارتان به هیچ قیمتی از دستشان ندهید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یه روز صبح مادرمون از خواب بیدارمون میکنه میگه پاشو مدرسه دیر شد با عجله دفتر نقاشی رو تو کیف میزاریم و میریم دبستان و میفهمیم همه چیزایی که دیدیم خواب بوده 😔


@adelehz
موزیک شب
چه شب هایی
ازعلی مختارپور
پیشنهاد میکنم حتما گوش بدین
🌙🎧
@adelehz
ساعت
فقط ساعت آرامش
همان آرامشی که چشمت را
میندی ودیگر به هیچ چیز
جز خودت فکر نمیکنی ...
شب زیبا
@adelehz
صبحت بخیر خدایا❤️
امروز هم دست خودت را می بوسد💋
به خیر و دل خوشی بگذرانش🌻
آمین🙏
@adelehz
زیبایی
طبقه اجتماعی
ثروت
هیچکدامشان پایدارنیست.
اما یک قلب طلایی هرگز هرگزوبازهم هرگز تکراری نمی شود.
@adelehz
‏و پنج شنبه می آید
که یادمان بیاورد

کسی بود
که فکرش را نمی کردیم
یک روز نباشد...

لیلا مقربی

@adelehz
‏گر به صد منزل ، فراق افتد ميان ما و دوست

همچنانش درميان ِ جانِ شيرين منزل است

سعدی

اردیبهشت مبارک.
@adelehz
آن
سفرکرده که صدقافله دل همره اوست
هرکجاهست خدایا به سلامت دارش
@adelehz
سفربه سلامت عزیزم
اردی بهشت
نیمی ازبهشت
@adelehz
‏آن کیست کاندر رفتنش صبر از دل ما می برد
ترک از خراسان آمدست از پارس یغما می برد
سعدی

@adelehz
یک روز
برای بزرگداشت سعدی
حقا و انصافا کم است .
#روز_سعدی
#اردیبهشت
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما نیاز داریم
هرکداممان
به کسی مثل این در زندگیمان...
که بیاید و چراغ خانه مان راباآمدنش
روشن کند.
@adelehz
توبندگی چون گدایان به شرط مزدمکن
که خواجه خود روش بنده پروری داند...
صبح به سلامت وخیر🙏
@adelehz