گاهی باید از انتظار عبور کرد
منتظرنماند
راه خود را پیدا کرد
ورفت .
انتظار همیشه هم الزاما معنی رسیدن نمی دهد .
@adelehz
منتظرنماند
راه خود را پیدا کرد
ورفت .
انتظار همیشه هم الزاما معنی رسیدن نمی دهد .
@adelehz
آتشی در دل است از نگینا امانقلو خواننده مخملین صدای تاجیک(ازکشور تاجیکستان) بشنوید با ما 🎧🌙
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
بین تمام شهرهایی که ندیدمشان شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم! البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب! تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند.. چند دوست تبریزی داشتم درسالهای…
آذربایجان جان تسلیت 😔 بهار قرار نبود این قدر غم انگیزباشد..دست خدا مراقبتان😔
کاش خدا هیچ وقت یادش نرود ..که ما به امید اینکه یادش هستیم هرشب سر به بستر میگذاریم ....شب خوش سرشار از عطرخدا ...
@adelehz
@adelehz
اولین تلاشها همیشه منجر به شکست هستند .
جوجه عقاب در اولین تجربه پرواز موفق نیست
اما وقتی اوج بگیرد دیگر پای هیچ گنجشک پرسروصدایی نمیتواند به حیطه پرواز او بازشود .
این است که از شکست نباید هراسید.
@adelehz
جوجه عقاب در اولین تجربه پرواز موفق نیست
اما وقتی اوج بگیرد دیگر پای هیچ گنجشک پرسروصدایی نمیتواند به حیطه پرواز او بازشود .
این است که از شکست نباید هراسید.
@adelehz
ایشون كوئوكا هستند .
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊
@adelehz
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊
@adelehz
از دست دادن همیشه
به معنی رفتن
به معنی مردن
به معنی نبودن نیست ..
ازدست دادن گاهی یعنی
برگردی به گذشته و بگی
من دیگه اون آدم قبلی نیستم .
@adelehz
به معنی رفتن
به معنی مردن
به معنی نبودن نیست ..
ازدست دادن گاهی یعنی
برگردی به گذشته و بگی
من دیگه اون آدم قبلی نیستم .
@adelehz
به آدمها نگاه کنید تا بفهمید کدام یک بیشتر دوستتان دارند.
نگاه کنید ببینید کدامشان بی هیچ دلیلی پیام می دهد و حالتان را میپرسد ..
کدام یکی یادش هست شما چه غذایی رابیشتر دوست دارید و سرمیز شام به شما همان غذا را تعارف میکند.
ببینید کی هست که توی هوای سرد هی میگوید بیشترخودت را بپوشان .
چه کسی ساده ترین علاقه تان را یادش هست حتی اگر یک موسیقی باشد .
نگاه کنید ببینید چه کسی بوده که تاحالا به شما نگفته سرم شلوغ است بگذار بعدا حرف میزنیم .
کی بوده که الرژی هایتان را خوب میداند و وقتی خودتان هم یادتان نیست او یادش می ماند..
دوست داشتن به همین سادگی ست .به همین چیزهای کوچک نگاه کنید ..و خیلی سخت نگیرید ولی اگر این چنین آدمهایی دارید درکنارتان به هیچ قیمتی از دستشان ندهید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
نگاه کنید ببینید کدامشان بی هیچ دلیلی پیام می دهد و حالتان را میپرسد ..
کدام یکی یادش هست شما چه غذایی رابیشتر دوست دارید و سرمیز شام به شما همان غذا را تعارف میکند.
ببینید کی هست که توی هوای سرد هی میگوید بیشترخودت را بپوشان .
چه کسی ساده ترین علاقه تان را یادش هست حتی اگر یک موسیقی باشد .
نگاه کنید ببینید چه کسی بوده که تاحالا به شما نگفته سرم شلوغ است بگذار بعدا حرف میزنیم .
کی بوده که الرژی هایتان را خوب میداند و وقتی خودتان هم یادتان نیست او یادش می ماند..
دوست داشتن به همین سادگی ست .به همین چیزهای کوچک نگاه کنید ..و خیلی سخت نگیرید ولی اگر این چنین آدمهایی دارید درکنارتان به هیچ قیمتی از دستشان ندهید ...
#عادله_زمانی
@adelehz
یه روز صبح مادرمون از خواب بیدارمون میکنه میگه پاشو مدرسه دیر شد با عجله دفتر نقاشی رو تو کیف میزاریم و میریم دبستان و میفهمیم همه چیزایی که دیدیم خواب بوده 😔
@adelehz
@adelehz
ساعت
فقط ساعت آرامش
همان آرامشی که چشمت را
میندی ودیگر به هیچ چیز
جز خودت فکر نمیکنی ...
شب زیبا
@adelehz
فقط ساعت آرامش
همان آرامشی که چشمت را
میندی ودیگر به هیچ چیز
جز خودت فکر نمیکنی ...
شب زیبا
@adelehz