Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دردنیا مهر بورزید و محبت پیشه کنید و مطمین باشید بدی های دنیا قدرت مقابله با نور محبت را ندارند.
یک روزی یک جایی نور زندگیتان را روشن میکند.بی شک
@adelehz
یک روزی یک جایی نور زندگیتان را روشن میکند.بی شک
@adelehz
یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن
چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت(نگشت)
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نهای از سر غیب باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند
چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب
جمله میداند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
#حافظ
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن
چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت(نگشت)
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نهای از سر غیب باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند
چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب
جمله میداند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
#حافظ
ÊäåÇãæÒíß ÓäÊÑ 0793456121
ÊäåÇãæÒíß ÓäÊÑ 0793456121
گل من همنشین خار تاکی؟
گفتی سپیده دم چـه دل انگیز ودلرباست
گفتم تبسم تو بسی دلرباتر است
گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتراست
فریدون مشیری
صبح بخیر🌞
@adelehz
گفتم تبسم تو بسی دلرباتر است
گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح
گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتراست
فریدون مشیری
صبح بخیر🌞
@adelehz
گاهی باید از انتظار عبور کرد
منتظرنماند
راه خود را پیدا کرد
ورفت .
انتظار همیشه هم الزاما معنی رسیدن نمی دهد .
@adelehz
منتظرنماند
راه خود را پیدا کرد
ورفت .
انتظار همیشه هم الزاما معنی رسیدن نمی دهد .
@adelehz
آتشی در دل است از نگینا امانقلو خواننده مخملین صدای تاجیک(ازکشور تاجیکستان) بشنوید با ما 🎧🌙
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
بین تمام شهرهایی که ندیدمشان شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم! البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب! تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند.. چند دوست تبریزی داشتم درسالهای…
آذربایجان جان تسلیت 😔 بهار قرار نبود این قدر غم انگیزباشد..دست خدا مراقبتان😔
کاش خدا هیچ وقت یادش نرود ..که ما به امید اینکه یادش هستیم هرشب سر به بستر میگذاریم ....شب خوش سرشار از عطرخدا ...
@adelehz
@adelehz
اولین تلاشها همیشه منجر به شکست هستند .
جوجه عقاب در اولین تجربه پرواز موفق نیست
اما وقتی اوج بگیرد دیگر پای هیچ گنجشک پرسروصدایی نمیتواند به حیطه پرواز او بازشود .
این است که از شکست نباید هراسید.
@adelehz
جوجه عقاب در اولین تجربه پرواز موفق نیست
اما وقتی اوج بگیرد دیگر پای هیچ گنجشک پرسروصدایی نمیتواند به حیطه پرواز او بازشود .
این است که از شکست نباید هراسید.
@adelehz
ایشون كوئوكا هستند .
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊
@adelehz
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊
@adelehz
از دست دادن همیشه
به معنی رفتن
به معنی مردن
به معنی نبودن نیست ..
ازدست دادن گاهی یعنی
برگردی به گذشته و بگی
من دیگه اون آدم قبلی نیستم .
@adelehz
به معنی رفتن
به معنی مردن
به معنی نبودن نیست ..
ازدست دادن گاهی یعنی
برگردی به گذشته و بگی
من دیگه اون آدم قبلی نیستم .
@adelehz