"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
هرخط از نوشته های شما
به اندازه یک دیوان به من ارامش
و خوشحالی میده
دراین ورطه تنهایی ..
@adelehz
می گذرد..
روزها قطعا می گذرد
روزهای تلخ هم استثنا نیستند.
می روند
ممکن است برگردی و یادت هم نیاید ان روز آن لحظه تلخ حالت چه بود حست چه بود ..
ولی امید به اینکه بلاخره تمام می شود زنده ات نگهت میدارد.
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دردنیا مهر بورزید و محبت پیشه کنید و مطمین باشید بدی های دنیا قدرت مقابله با نور محبت را ندارند.
یک روزی یک جایی نور زندگیتان را روشن میکند.بی شک
@adelehz
یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن
وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن
چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نرفت(نگشت)
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
هان مشو نومید چون واقف نه‌ای از سر غیب باشد اندر پرده بازیهای پنهان غم مخور
ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند
چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم سرزنشها گر کند خار مغیلان غم مخور
گر چه منزل بس خطرناک است و مقصد بس بعید
هیچ راهی نیست کان را نیست پایان غم مخور
حال ما در فرقت جانان و ابرام رقیب
جمله می‌داند خدای حال گردان غم مخور
حافظا در کنج فقر و خلوت شبهای تار
تا بود وردت دعا و درس قرآن غم مخور
#حافظ
گفتی سپیده دم چـه دل انگیز ودلرباست

گفتم تبسم تو بسی دلرباتر است

گفتی چه دلگشاست افق در طلوع صبح

گفتم که چهره ی تو از آن دلگشاتراست
فریدون مشیری

صبح بخیر🌞
@adelehz
گاهی باید از انتظار عبور کرد
منتظرنماند
راه خود را پیدا کرد
ورفت .
انتظار همیشه هم الزاما معنی رسیدن نمی دهد .
@adelehz
گل من هم نشین خار تاکی؟
همیشه معطل یک یار تاکی ؟
به هجرانت دلم افتاد تا چند
دو دیده از غمت خونبار تاکی؟
#دوبیتی
@adelehz
آتشی در دل است از نگینا امانقلو خواننده مخملین صدای تاجیک(ازکشور تاجیکستان) بشنوید با ما 🎧🌙
@adelehz
کاش خدا هیچ وقت یادش نرود ..که ما به امید اینکه یادش هستیم هرشب سر به بستر میگذاریم ....شب خوش سرشار از عطرخدا ...
@adelehz
Good moorning
🍳🧀🥓🥒🍅🍩🍪
@adelehz
ای خـــــــــدا این وصل را
هجـــــــــران مکن

سرخوشان عشـــــــــق را
نالان مــــــــــکن

#مولانا

@adelehz
خیابونها محسن یگانه ....بشنوید باما🎧🎧🌙🌙
@adelehz
اولین تلاشها همیشه منجر به شکست هستند .
جوجه عقاب در اولین تجربه پرواز موفق نیست
اما وقتی اوج بگیرد دیگر پای هیچ گنجشک پرسروصدایی نمیتواند به حیطه پرواز او بازشود .
این است که از شکست نباید هراسید.
@adelehz
ایشون كوئوكا هستند .
همیشه هم لبخند به لب دارند
وعنوان مهربون ترین حیوان جهان و گرفتن خیلیم هم خوشگل تشریف دارند.
کاش اونی که قراره باهاش ازدواج کنم اخلاقش مثل کوئوکا باشه👍😊

@adelehz
از دست دادن همیشه
به معنی رفتن
به معنی مردن
به معنی نبودن نیست ..
ازدست دادن گاهی یعنی
برگردی به گذشته و بگی
من دیگه اون آدم قبلی نیستم .
@adelehz
بگو در شبای تو چی میگذره؟
بی من ازشبای تو کی میگذره؟
شاخه نبات
مهستی
بشنوید باما🎧🌙
@adelehz