"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خوبی از بین نمی رود.
فقط ازقلبی مهربان به قلب مهربان دیگری سرایت میکند.
خوبی راه خودش را پیدا میکند.
@adelehz
از زلزله و عشق خبر کس ندهد
آن لحظه خبر شوی که ویران شده ای...

شفیعی کدکنی
پ.ن زلزله 6ریشتری مشهد را لرزاند .

@adelehz
من که گمت کردم .
ولی آن کس که پیدایت کرد را بگو
که اولت اصلا شبیه آخرت نیست.
این که بداند منصفانه تراست.
@adelehz
بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی
گسل زلزله هاست
فاضل نظری

@adelehz
خدا وقتی نخواهد
عمر دنیا سر نخواهد شد
گلوی خشک صحرایی به باران تر نخواهد شد
و تا وقتی نخواهد
برگی از کاجی نمی افتد
و باغی از هجوم داس ها پرپر نخواهد شد
خدا وقتی نخواهد
دانه ای کوچک تر از باران
گلی بالا رونده مثل نیلوفر نخواهد شد
و کرم کوچکی
پروانه ای زیبا... و کوهی سخت
عقیق و شیشه و آیینه و مرمر نخواهد شد
خدا وقتی بخواهد ، می شود
وقتی نخواهد ، نه
گلی بازیچه ی طوفان غارتگر نخواهد شد
خدا وقتی بخواهد
غیر ممکن می شود ممکن؛
ولی وقتی نخواهد واقعا دیگر نخواهد شد
@adelehz
بخند
دنیا قشنگتر شه
@adelehz
قدیمی ترها قطعا ازما خوشبخت تربودند.
این را ازخانه هایشان راحت می شود فهمید.
@adelehz
خوشبختی زمان نمی شناسد.
دقیقا همان لحظه ای که ازهمه کس سیری و ناامید..
می اید و در خانه ات را می کوبد.
یادت نرود همیشه حواست به در خانه باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
یارب کن
آسان
آسان
این مشکل من 🌙
بشنوید با ما
باصدای استاد مسلم آواز ایران
استاد شجریان
@adelehz
☝️
‏فَاللّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ
‏⁧

خدا
حافظ
همه مان باشد...
شب خوش❤️🌙
@adelehz
آشپزی کنید .
مواد تازه اضافه کنید،ادویه
والبته کمی هم عشق...
عشق به کسانی که برایشان پای گاز می ایستید
غذا را خوشمزه تر میکند.
@adelehz
مراقب حرفهاتون باشید.
گاهی بعضی حرفها آنهایی که عاشقتون بودن را باشماغریبه میکنه
@adelehz
آدمیزاد
مرغ بی بال و پر است
وآسمانش آغوش خداست
هربار که بخواهد میتواند به اغوش خدا پناه ببرد .
وآسمان چقدر باپرواز زیباتر است..
@adelehz
ای دیر به دست آمده بس زود برفتی
آتش زدی اندر من و چون دود برفتی
چون آرزوی تنگ‌دلان دیر رسیدی
چون دوستی سنگ‌دلان زود برفتی
زان پیش که در باغ وصال تو دل من
از داغ فراق تو برآسود برفتی
ناگشته من از بند تو آزاد بجستی
ناکرده مرا وصل تو خشنود برفتی
آهنگ به جان من دلسوخته کردی
چون در دل من عشق بیفزود برفتی
#انوری
@adelehz
هوای
خواب ندارد
دلی که کرده هوایت...
@adelehz
🌙🌙🌙
شب زیبا
صبح تان پرنور.
کاش امروز تمام بادها موافق کشتی زندگی تان بوزد...
❤️🌺
@adelehz
پشت هر خط تلفن
بی آن که دیده شوند
هزاران دوستت دارم نشسته است
ازآن جنس دوستت دارم های واقعی
که بعد از قطع شدن تماسها آرام زیر لب ها زمزمه شده است.
@adelehz
Happy life❤️😄
@adelehz